MuscleMeat

de datum Amsterdam bekend!!

jack, zijn er al onderdelen bekend? :)
en deelnemerslijst?

hey Babe ben jij er ook weer bij dan?
Fieny staat al op de lijst ik doe alleen mee als ze echt te kort komen maar dat zal wel niet het geval zijn denk ik
denk ook niet dat het haalbaar zal zijn,word in Feb.geopereerd aan mijn knie EINDELIJK!!!!
na de wedstrijd in Hoeksewaard heb ik er ook niet meer voor getraind moest daar helaas opgeven
heb nog wel meegedaan aan een bodybuilding wedstrijd bevalt veel beter alleen een tip aan toekomstige atleten zorg dat je voorbereiding wat langer duurt dan 4.wkn
is op zich wel haalbaar maar de naween duren dan zo lang weken nodig gehad om te herstellen langer dan de voorbereiding zelf
we hopen je weer te zien in Juni

ja ik doe ook mee :)
de lijst voor de mannen is al volledig he, 25 deelnemers dus je mag je volledig concentreren op het coachen ;)
denk dat ik net zoals vorig jaar echter niet veel specifieke voorbereiding ga kunnen doen, heb begin mei nog een belangrijke pl-wedstrijd, eventueel daarna nog wat op events trainen, als ik natuurlijk iets vind wat lijkt op de wedstrijd en dan nog met redelijk gewicht want meesten willen me wel laten meetrainen maarja, zijn dan gewichten van de grote jongens en das net iets te hoog gegrepen ;)

succes met de operatie, hoop dat je dan eindelijk van al die problemen met je knie verlost bent!

nog geen nieuws over de onderdelen in Amsterdam ?

waarom zoveel deelnemers,dat was vorgen jaar ook al zo 10 a 12 net zoals bij een zogeheten ''B''wedstrijd is genoeg!!

Wees blij dat er zoveel intresse is voor de sport;)

Ik vind het juist goed dat Jack iedereen een kans geeft zo krijg je niet het wie het eerst komt eerst maalt.

Dan duurt het maar wat langer zo heeft iedereen een wedstrijd gedraait en je krijgt toch automatisch meerdere kleine competies in 1 van mensen die elkaar kennen.
Het leuke is ook dat zich nu veel meer sterke deelnemers hebben aangemeld simpelweg omdat ze nog toegelaten konden worden..

Eindelijk zien we de legende baka bokito in real life!!!!

lang geleden weer zie dat er nog steeds dezelfde namen posten
ben benieuwd hoe de wedstrijd zal verlopen
naar wat ik heb begrepen gaat het niveau sterk omhoog wel leuk voor de mensen die voor het eerst mee gaan doen
ben er wel bij maar doe dus niet mee
word volgende week geopereerd aan mijn knie,eindelijk!!!!!
de echte mannen en de doe alsofs worden bij deze wdestrijd dus gescheiden
de onderdelen worden zeeeeeer zwaar!!
iedereen veel succes

Misschien kom ik ook wel kijken met een maatje van me:).

hehe ik mag hopen dat het lekker zwaar wordt!!!!
heb 12mei nog een pl-wedstrijd en dan rest is voorbereiding op amsterdam dus... en lekker rusten hahaha :D

ben eigenlijk wel benieuwd naar de onderdelen

ja jack je mag de onderdelen ook wel is ff bekend maken :)

we moeten ons ook nog kunnen voorbereiden he :P

Terug
Naar boven