MuscleMeat

de datum Amsterdam bekend!!

ik denk als ik t zo lees gaat gijs zeker wel bij de top 3:)

Idd gewoon zo houden.
Tis juist goed dat het deelnemersveld zo sterk is.
Het nivo van c wedstrijden gaat omhoog en dat is alleen maar positief voor de doorstroming naar de b.
Hopelijk worden de onderdelen ook verzwaard zodat het een krachtwedstrijd wordt en geen conditiestrijd met lichte gewichten..

en dan denken we aan EDE!:)

ik denk die langhorst..tegen die tijd krijgt hij de 170kg stone der wel op..boom zal hij dan ook wel rond de 140kg zitten..
vind niet echt een beginnerswedstrijd meer..maar goed..ik ga mijn best doen!

1 ding is vreemd.
Ik heb mn maatjes ook opgegeven maar zie alleen mijn eigen naam staan op de lijst?

LOL dat sommigen aan mij denken als mogelijke winnaar. Dit zal namelijk ook voor mij mijn eerste SM wedstrijd zijn, ik zit in de verste verte niet met één of andere plaats in mijn gedachten. Ik ken die Langhorst niet maar wat volgens wat ik er in de uitslagen op RDP over lees zit hij mijlenver op me voor.

LOL dat sommigen aan mij denken als mogelijke winnaar. Dit zal namelijk ook voor mij mijn eerste SM wedstrijd zijn, ik zit in de verste verte niet met één of andere plaats in mijn gedachten. Ik ken die Langhorst niet maar wat volgens wat ik er in de uitslagen op RDP over lees zit hij mijlenver op me voor.

niet zo bescheiden man! Ik ben hier nieuw, maar ik heb zojuist je log even bekeken en ik moet zeggen dat je best wel sterk bent. Vooral je overhead spreekt boekdelen ;)

viel mij ook al op....maare aangezien jullie nooit meer op onderdelen trainen is dat miss maar beter!:D

J/K bro!!!;)

Hehehe komt wel weer.
Zit allemaal wat tegen op de zaterdagen maar de komende tijd zijn er toch geen wedstrijden dus geen man overboord.

Ik heb Chris hiet net al over gemailt dat ie er ff zelf achteraan moet al blijf ik het een beetje wazig vinden ik had een toezegging..

Nu ben ik zometeen de kl***zak die alleen zich zelf snel opgeeft..

ik denk dat als ik beslis van mee te doen dat ik toch paar gerichte traininkjes zou doen dit jaar, uithouding trekt nergens op en das natuurlijk niet handig
voor de rest, zelfde als bij de mannen: niet te licht please (mijn uithouding dus he ;))

sjonge jonge jonge.............

ben ik een paar daagjes niet op het forum en blijkt dat iedereen mij al weer is vergeten!
het was mijn bedoeling om het nog een verrassing te houden dat ik mee ga doen maar nu weet iedereen het dus!
het baart mij zorgen dat ik niemand iets zie posten over me :(
hebben jullie dan helemaal geen vertrouwen meer in me hahahaha

duidelijk mag natuurlijk zijn dat ik de wedstrijd ga winnen en de zo geprezen namen hier als gijs johan jacco niels of locust in het stof ga laten happen!
en marcel zal zoals gewoonlijk wel weer niks klaar spelen haha die heb alleen maar een grote mond....J/k marcelisklein :p

we gaan ervan uit dat het een lekkere conditie wedstrijd word dus daar gaan we eens goed aan werken!
en jongens jullie mogen gelukkig zijn als je de 3de plaats haalt ;)
dus bij deze jullie strijden allemaal om de 3de plaats de 1ste en de 2de zijn al bezet :D

succes allemaal!:thumbs:

edit:ik ben trouwens nr.20 op de lijst voor de gene die me nog nie kennen ;)

big mouth hans!!:D

altijd nielsie dat weet je toch ;)

maar vergis je niet in die grote mond whahahahahahaha

komen we eindelijk op een wedstrijd tegen elkaar he ;)

jaaah FINALLY:P:P

Hehe vergis je niet in Langhorst Leophyte.
3e bij de sterkste man van friesland een bank van 200+ en rond 300 deadlift en dat raw..

Hmm ok, had geen idee dat die kerel zo sterk was..
Vind het leuk dat er zoveel sterke lui mee doen, maar ergens is het belachelijk dat de sterkste junior van Nederland aan zo'n wedstrijd meedoet.

yeah ik nathan de lange sta ook op de lijst :D
uber vet
dat wordt mn eerste wedstrijd is ff kijken hoe ik ga stunten (lees: stuntelen :D)

Hmm ok, had geen idee dat die kerel zo sterk was..
Vind het leuk dat er zoveel sterke lui mee doen, maar ergens is het belachelijk dat de sterkste junior van Nederland aan zo'n wedstrijd meedoet
.

om dit soort uitspraken wou ik dus niet meedoen maja :p

TMOS is een slapende reus. Maar zodra hij wakker geschud wordt, dan sloopt ie iedereen en alles om zich heen.

Terug
Naar boven