wackonielsie
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 125kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd gewoon zo houden.
Tis juist goed dat het deelnemersveld zo sterk is.
Het nivo van c wedstrijden gaat omhoog en dat is alleen maar positief voor de doorstroming naar de b.
Hopelijk worden de onderdelen ook verzwaard zodat het een krachtwedstrijd wordt en geen conditiestrijd met lichte gewichten..

1 ding is vreemd.
Ik heb mn maatjes ook opgegeven maar zie alleen mijn eigen naam staan op de lijst?

LOL dat sommigen aan mij denken als mogelijke winnaar. Dit zal namelijk ook voor mij mijn eerste SM wedstrijd zijn, ik zit in de verste verte niet met één of andere plaats in mijn gedachten. Ik ken die Langhorst niet maar wat volgens wat ik er in de uitslagen op RDP over lees zit hij mijlenver op me voor.

viel mij ook al op....maare aangezien jullie nooit meer op onderdelen trainen is dat miss maar beter!
J/K bro!!!![]()

Hehe vergis je niet in Langhorst Leophyte.
3e bij de sterkste man van friesland een bank van 200+ en rond 300 deadlift en dat raw..
Hmm ok, had geen idee dat die kerel zo sterk was..
Vind het leuk dat er zoveel sterke lui mee doen, maar ergens is het belachelijk dat de sterkste junior van Nederland aan zo'n wedstrijd meedoet.

om dit soort uitspraken wou ik dus niet meedoen maja![]()

Hehe vergis je niet in Langhorst Leophyte.
3e bij de sterkste man van friesland een bank van 200+ en rond 300 deadlift en dat raw..