T M O S
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe vergis je niet in Langhorst Leophyte.
3e bij de sterkste man van friesland een bank van 200+ en rond 300 deadlift en dat raw..
Hmm ok, had geen idee dat die kerel zo sterk was..
Vind het leuk dat er zoveel sterke lui mee doen, maar ergens is het belachelijk dat de sterkste junior van Nederland aan zo'n wedstrijd meedoet.
om dit soort uitspraken wou ik dus niet meedoen maja![]()
Idd denk ik ook, zoiets doe je voor de ervaring en voor de fun. Lopen whinen of zelfs niet meedoen omdat er een sterker iemand meedoet is maar stom. Zeker op dit niveau lol.Jongens laat je niet zo gek maken. Oke, misschien heeft Johan teveel wedstrijdervaring voor een c-wedstrijdje maar wat kan het jullie schelen want uiteindelijk doe je toch voor jezelf mee.
Daarbij komt nog dat Johan (de laatste keer dat ik hem zag) 195kg shirted drukte terwijl zijn doel eigenlijk 210 was. Voor die 195 had hij ook twee beurten nodig omdat de eerste afgekeurd werd dus zo iemand drukt nooit 200+ raw!
Het is overigens niet mijn bedoeling om Johan hiermee af te zeiken want ik ken hem al een tijdje maar wat ik hiermee bedoel te zeggen is: Laat je niet gek maken door alle sterke verhalen die de ronde doen maar ga gewoon hard trainen en je voorbereiden op de wedstrijd zodat jullie je van je beste kant kunnen laten zien!
Jongens laat je niet zo gek maken. Oke, misschien heeft Johan teveel wedstrijdervaring voor een c-wedstrijdje maar wat kan het jullie schelen want uiteindelijk doe je toch voor jezelf mee.
Daarbij komt nog dat Johan (de laatste keer dat ik hem zag) 195kg shirted drukte terwijl zijn doel eigenlijk 210 was. Voor die 195 had hij ook twee beurten nodig omdat de eerste afgekeurd werd dus zo iemand drukt nooit 200+ raw!
Het is overigens niet mijn bedoeling om Johan hiermee af te zeiken want ik ken hem al een tijdje maar wat ik hiermee bedoel te zeggen is: Laat je niet gek maken door alle sterke verhalen die de ronde doen maar ga gewoon hard trainen en je voorbereiden op de wedstrijd zodat jullie je van je beste kant kunnen laten zien!

Ik zeg niet dat mensen niet mee mogen doen of wat, maar als deze wedstrijd als een C -of een beginnerswedstrijd te boek staat, dan vind ik het raar dat zo iemand meedoet die én ervaring heeft én qua krachtstats makkelijk op een B-wedstrijd mee kan doen.
Kijkend naar de sterkste junior van NL vorig jaar stak hij er ook met kop en schouders bovenuit..
Idd denk ik ook, zoiets doe je voor de ervaring en voor de fun. Lopen whinen of zelfs niet meedoen omdat er een sterker iemand meedoet is maar stom. Zeker op dit niveau lol.

TMOS ik vind je toch wel een beetje arrogant hoorkap daar maar ff mee want et siert je niet
Die TMOS toch 
Die TMOS toch
VOTE FOR ME!!! EVERYONE!!
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/wie-kraamt-meeste-onzin-op-dbb-enquete-142984/

@TMOS!! zou wel lache zijn als je nu laatste word...met al je blessures!! JK hoor!
hoop dat je heel blijft..(en achter mij eindigt)

Hans ooit zal de hoogmoed je verwaarlozen
maar je blijft toch nog altijd een poeppiej![]()
whahaha

nee klpt is idd geen pretje bij mij in de spiegel maar je hoort mij ook niet zeggen dat et wel zo is![]()

Calm down killers, pak een zandzak en ga een stukje lopen!

jack, zijn er al onderdelen bekend?
en deelnemerslijst?
ik denk dat als jij s'morgens in de spiegel kijkt het beeld dat je ziet jou ook niet siert!
maar ik vraag jou toch ook niet om een zak over je kop heen te trekken!!!!!