XXL Nutrition

De fitness of thuis?

Ik train een half jaar, alleen gecut tot nu.
Ik squat 100-120. Iemand die in dezelfde tijd massa aan het trainen zou zijn zou makkelijk meer squatten.
Dus, ja. 180 is niet lastig in een jaar. Lijkt me.

Snap trouwens je hele punt over het gewicht niet aangezien het gewicht het allergoedkoopste van de hele bende is.

Lol, die zijn heel zeldzaam die180kg squatten na een jaar trainen.

Ik squat 100-120. Iemand die in dezelfde tijd massa aan het trainen zou zijn zou makkelijk meer squatten.

Snap trouwens je hele punt over het gewicht niet aangezien het gewicht het allergoedkoopste van de hele bende is.

Zak jij tot ver boven paralel ofzo? Ik zit net aan een 85kg 5x ATG squat.

Bench press 5x 90kg
squat 5x 85kg ATG
Deadlift 5x 125kg

Of heb je in verhouding zulke kleine benen dat jouw ROM minimaal is?

Een half jaar onder behoefte eten en opeens 120kg squatten lijkt me erg sterk (letterlijk en figuurlijk).

Thuis trainen voor mij, lekker zelf bepalen wanneer je welke oefeningen kan doen, spotten is geen punt, want je hebt veiligheidsbalken als je gewoon een powercage koopt(kan je ook gelijk dips en pull-ups doen, ideaal), en niet overal van die irritante mensen die een stuk sterker zijn dan ik:mad:

Ik heb een olympische barbell met 125 kilo extra gewicht, dipping belt, dip handles, powercage, verstelbaar bankje en twee dumbbellstaven(plus alle sluiters). In totaal iets meer dan 800 euro of zo, maar tis het wel waard.

K*tsportscholen met hun ongezond competitieve sfeer.

---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 20:37 ----------

Wat? Ik ben er redelijk zeker van dat ik in mijn hele leven nooit 180 kilo zal kunnen squatten, laat staan in een jaar.

Echt, waar halen mensen het.

Ben begonnen met slechts een paar goedkope samengestelde verstelbare dumbbells (van wat gevonden en gekochte rommel) en een pull up bar (zo'n iron gym) en dat was het ongeveer.
Verder alles met creativiteit. Opdrukken met rugzak, voor m'n benen deed ik pistol squats met gewicht enz. Ging/gaat prima.

Minder dan 100 euro aan materiaal en al m'n "beginner gains" heb ik daar gewoon mee gepakt. Misschien 80% van m'n te halen resultaat.

Later ook een squat rek en dergelijke gehaald maar daar ben ik zeg maar niet twee keer zo groot en sterk op geworden.

Terug
Naar boven