- Waardering
- 6.179
- Lengte
- 1m84
Dan snap ik dat wifi/bluetooth een enorme meerwaarde kan hebbenIk houd me trouwens ook niet bezig met bewerking in lightroom oid.

Al heb je hier ook adapters voor

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan snap ik dat wifi/bluetooth een enorme meerwaarde kan hebbenIk houd me trouwens ook niet bezig met bewerking in lightroom oid.

Die fancy WiFi en BT opties zijn juist een reden voor mij om nu een nieuwe body te kopen, gisteren weer wat leuke foto’s van de kids gechoten in het zonnetje en dan moet ik straks weer mijn laptop pakken, de foto’s overzetten en als dat gezeur voordat ik ze naar opa en oma kan sturen.
De reden om ruim 10 jaar geleden (misschien we 15 jaar) voor Canon te kiezen was om t.z.t. op de tweedehands markt EF lenzen aan te schaffen, maar dat ik er eigenlijk nooit van gekomen. Dat mijn lenzen niet top zijn weet ik ook wel, maar lenzen die nieuw >€600 kosten zijn tweede hands ook niet echt goedkoop en zo series ben ik niet met fotografie bezig dat ik dat er aan wil uitgeven. Ik wil gewoon zo nu en dan leuke foto’s maken op vakantie, een dagje weg of met verjaardagen. Daar wil ik dan een goede camera voor hebben omdat ik me anders ga ergeren aan de kwaliteit van de foto’s die gemaakt zijn met een mobiel.
Ik houd me trouwens ook niet bezig met bewerking in lightroom oid.

Dan snap ik dat wifi/bluetooth een enorme meerwaarde kan hebben
Al heb je hier ook adapters voor![]()
Niet zo bekend met canon maar je hebt sowieso usba/b bluetooth adapters zodat je je camera op afstand kan bedienen.Ik kan zo snel geen Wifi/BT adapter vinden voor een EOS 400d, maar stom dat ik nooit aan een CF card reader voor mijn ipad heb gedacht, straks maar even bestellen.
Nice f 2.8 versie? Misschien heb je het al een keer gepost. Heb jij werk in de fotografie of puur hobby?

Ik koop glas altijd als occasion dus kan ik sowieso niet declareren

Ik koop het wel alleen maar via winkels. Vertrouw random particulieren niet, haha.
Ja, ik ben wel 20 uur per dag online, maar niet alle uren heb ik heel veel tijd om serieus te reageren, ik kom hier nog op terug.
Je verwacht nu misschien een heel uitgebreid antwoord, maar het is eigenlijk heel simpel. Ik heb niet zo veel met fotografie, mijn vrouw wel, maar niet met de techniek. Zij vindt het gewoon leuk om foto's te maken, maar heeft niet echt de feeling om niet automatisch te schieten. Ik kijk dan wel eens naar de foto's en heb zoiets van dat moet beter kunnen. Gaande \weg heb ik dan toch steeds vaker een camera in mijn hand, zeker nu wij kinderen hebben. Foto's bewerken gaat me gewoon te ver, ik wil simpelweg gezegd een goede compromis tussen eenvoudig een foto maken en een goede foto maken.
mand