XXL Nutrition

De gluiperd failure is not an option log :D

Toch niet slecht hoor die dips van jou en je clean en press mag er ook wel zijn. Maar met de rest loop ik toch nog steeds flink voor op je jongen haha:D (ff lekker stoken toch)

• Topic Starter Topic Starter
Hahahah klopt helaas als een bus! Ik zit te wachten op jou volgende blessure natuurlijk :D. Misschien dat ik je dan weer een beetje bij kan halen.

WOrkout #3 07/02/09

(smits) Squat less then parallel
60kg *10 -- 80kg*6 -- 80kg*6 -- 60kg*8

Walking dumbbell lunges
24kg*8 -- 26kg*8 -- 26kg*8

Leg curl
32,5*10 -- 40*9 -- 40*8

Calf
Seated and standing 3 sets to exhaustion

Abs

Vandaag SL DL overgeslagen, was niet echt in shape, erg moe , en onderrug begint een beetje overbelast te raken heb ik het idee.
Omdat ik op een aantal plaatsen wat kwaaltjes begin te krijgen heb ik besloten voor mijn eigen best wil in iedergeval tot volgende week donderdag even rust te houden en aan te kijken hoe het er dan voor staat.

Tijdelijke ligt het logje dus even stil.

Na een goede week rust voor mijn schouder en ondertug ga ik morgen weer lekker aan de slag.
Deze week was vrij dramatisch omdat ik vrienden opbezoek had en dus veel op pad was en dus veel uit eten "ongezond" en ook vaak niet helemaal genoeg heb gegeten ook sporadisch nog een biertje heb genuttigd. Gelukkig heb ik het laatste behoorlijk weten te bepreken door op de meeste dagen de bob uit te hangen en heb ik alleen 1 avond flink gedronken.
Nu gaan we dus weer goed aan de slag om deze maand weer ff goed af te sluiten. Weet dat de meeste zullen gaan zeveren over afgelopen week maar het moet ook allemaal wel een beetje leuk blijven vind ik zo.

Groeten en tot morgen

Je hebt een flinke week rust gehad, zal je goed hebben gedaan... ben benieuwd naar je training.

Workout #1 16/2

Bp
60kg * 8 -- 65kg * 8 -- 70kg * 7

Incl DP
24kg*8 -- 24kg*7 -- 24kg*6 ( moet volgende keer beter kunnen)

Chinups
5x 5 bodyweigth [PR]

BOR
50kg * 10 -- 55kg * 10 -- 60kg *10

DL
70kg * 8 -- 80kg * 8 -- 90kg * 5[PR]

Opzich ging het redelijk was alleen niet echt goed uitgerust omdat ik vrij weinig en nogal een raar slaap rimte heb gehad. Hoop dat me training van morgen of overmorgen mij weer helemaal top voel.
Last van de schouder was gelukkig stukken minder maar nog wel aanwezig. Misschien BP vervangen door een flat dumbbell press.

Dat was het weer

Jammer dat je nog wat last hebt van de schouder, misschien dat door trainen helpt maar net minder kilo's. Vaak hersteld het dan wat sneller dan volledige rust.

Workout #2 18/02/09

Clean and Press
30k*10 -- 40kg*8 -- 45kg*8-- 50kg*5

Cable side and frontraise 3*superset á 15kg (Side raise voorlangs*10, frontraise*10, sideraise achter de rug*10)

Upright rows
40kg*10 -- 40kg*8 -- 45kg*6

Push presses
40kg*6 -- 40kg*6 -- 30kg*6

Barbell curl
30kg*12 -- 30kg*12 -- 30kg*10

Seated Dumbbell curl
14kg*8 -- 14kg*8 --14kg*6 supersetje concentration curls

Weighted Dips
10kg*10 -- 15kg*10 -- 20kg*6 [PR]!!!! Echt super relaxt begint eindelijk wat progressie in mijn armen te komen.

Mooie training. Die dips zijn dat chest of triceps dips? En wat is je lichaamsgewicht?

Nou een triceps dip is je ellebogen zo dicht mogelijk langs je lichaam houden en tijdens de rep niet naar buiten laten uitwaaieren. Daarnaast verticaal blijven hangen. In feite zeggen velen een triceps dip te doen, maar dat kunnen er maar weinig daar je lichaamsgewicht te hoog is om de last door je triceps te laten dragen.

Bij chest dips staan je ellebogen naar buiten en hang je een beetje diagonaal met je borst naar voren en je voeten terug.

Maar wat is je lichaamsgewicht nou?

Sorry, lichaams gewicht is rond de 85 kilo nu denk ik. Ik probeer er altijd op te letten mijn armen zo strak mogelijk langs me lichaam te houden maar ik hang wel altijd iets wat verticaal maar ook zo min mogelijk. Ik denk dat het een beetje een combinatie van de 2 is :D

EDIT : Ik bedoel natuurlijk hang iets schuin maar probeer zo verticaal mogelijk.

Laatst bewerkt:
En weer een trainings dagje, Opzich niet onaardig. Workout #3 19/02/09

SQUAT (helaas nog steeds smits #$#^#@%@#$%)
60kg*10 -- 75kg*8 -- 80kg *8

Walking lunges
26kg*8 --26kg*8 -- 26kg*8

Legcurl
32,5*12 -- 40*10 -- 40*10

Standing Calf raises to failure

machine Abdominal crunches

Dat was hem weer , morgen of overmorgen weer training 1 ik heb er zin an !

heb nu 2 weken lopen kloten met eten, wel gewoon naar de sportschool geweest vorige week omdat er steeds bezoek hier langs kwam dus goed en veel eten schoot er meestal bij in. Vanaf morgen gaat de serieuze wind er weer onder met veel en gezond eten en goede nacht rust!

Workout 1

Ik heb alles iets lichter gedaan, maar dan met heeel langzaam terug laten zakken en explosiever uitstoten en ik moet zeggen dat voel ik een stuk beter in de spieren dus dat blijf ik een tijdje doen.

BP
60kg*8 -- 65kg*8 -- 65kg*8

Incl DP
24kg*8 -- 24kg * 7 -- 24kg * 6

Chinups
5*5 bodyweigth

BOR
50kg *10 -- 60kg*8 -- 60 kg *8

DL
70kg*8 -- 80kg*8 -- 80kg*8

Toch lekker getraind! Post je voedingsschema eens!

Ik heb niet echt een voedings schema, dus het is nogal lastig om uit te rekenen wat ik precies eet. Als ik op me voeding let ( wat ik afgelopen 2 weken niet heb gedan maar nu dus wel weer )eet ik elke ochtned inng met 3 stuks weetabix met melk. Dan ga ik meestal sporten en na de sport een Whey shake soms met oatmeal. Dan om een uur of 1 neem ik dan of kliekjes of Kalkoen filet met wok groente en dan om een uur of 3 a 4 weer het zelfde. Tussen 6 en 7 dan avond eten, vaak pasta. En dan om een uur of 10 een bak kwark en dan lekker tukken.

Tijdje weer niets van mij laten horen dus ik zet er maar weer is wat op.
Vorige week ben ik nog 2x naar de sportschool geweest maar ik was mijn notitie boekje vergeten dus ik heb niet het gewicht bij gehouden. Wist wel het schema uit mijn hoofd dus heb lekker getrained.
Deze week zit ik weer in NL en ben ik dus afhankelijk of ik met andere mensen mee kan en mag sporten in de sportschool. Ben nu 1 keer geweest en we hebben lekker FB geknalt. Misschien moregn weer even of zondag?? En anders moet ik weer wachten tot ik weer thuis in the UK ben om te trainen.

Dat was het weer

Godver de godver, heb een paar dagen weer niets laten horen en dat komt omdat ik ook al een paar dagen niet getraind heb. Mijn ergste vrees werd deze woensdag werkelijkheid. Ik was lekker met me FB bezig en alles ging opzich best lekker. Als afsluitende oefening stond de squat op het schema. Omdat ik helaas nog altijd alleen op de smits kan squaten zat ik te denken om hem over te slaan en wat anders voor de benen te doen, maar ik dacht niet zeiken gewoon gaan.

Eerste setje voelde verassend goed. Tweede setje ging ook best aardig. En toen kwam de 3de set, bij de 3 rep voelde het een beejte vreemd en bij het omhoog komen van de 4 of 5de rep schoot het in 1 keer in me rug. Het leek eerst mee te vallen dus ik ben gewoon naar huis gegaan en nog ff wat boodschappen gehaalt onderweg, maar toen ik thuis kwam deed het echt gruwelijk pijn.

Ik was eerst heel bang dat het de onderrug was maar daar zit de pijn gelukkig niet. Het lijkt onder in me rechter Lattimus Dorsi te zitten en ik denk dat het gewoon een beetje verrekt is. Gelukkig heb ik er al stukken minder last van maar voel het nog wel. Als het volgende week aanblijft houden ga ik ff langs de dokter.

Ik ben bij deze wel helemaal klaar met de Smits squat. Ik doe wel gwoon lunges en ext and curls maar de squat laat ik ff lekker voor wat het is.

Terug
Naar boven