AndroidHealthClinic

De grote browser actie

Ik wil wel overstappen van Firefox op Safari, maar wat moet ik dan precies doen? :)

• Topic Starter Topic Starter
moest iedereen hetzelfde gebruiken dan waren er veel minder problemen

maar goed, 't is al te laat
Niet helemaal eens. Concurrentie is altijd goed voor de eindgebruiker. Maar als je webdesigner bent zou het wel een droom zijn als iedereen hetzelfde gebruikt ja:)

Sorry maar ik heb de minste problemen met IE:$ ik blijf

onmogelijk;)

Ik wil wel overstappen van Firefox op Safari, maar wat moet ik dan precies doen? :)
Overstappen hangt af van je tevredenheid he:) Ik zou eerst en vooral Safari er gewoon naast installeren. Kan je hier downloaden. Daarna gewoon installeren, meer niet.

Ik gebruik Chrome. Krijg ik nu karma?

Gebeurt hier nog iets? :D

Net overgestapt op Safari 4.0 op de mac. Echt nice die nieuwe startpagina (Chrome maar dan cooler). Kan iedereen aanraden om te upgraden of over te stappen op deze browser.

Ik ga binnenkort deze eens gebruiken:
[Link niet meer beschikbaar]
Gemaakt door de helden van cdc, ook de bron is gewoon beschikbaar op die site.

Update van de stats:

Vergelijking met December vorig jaar:

IE: 72% -> 68,97%
Firefox: 23% -> 23,57%
Safari: 2,45% -> 3,24%
Chrome: 1,18% -> 2,97%

browsersdbb.jpg

Ik verwacht een stijging in Safari users sinds de nieuwe safari voor windows uit is.

Net overgestapt op Safari 4.0 op de mac. Echt nice die nieuwe startpagina (Chrome maar dan cooler). Kan iedereen aanraden om te upgraden of over te stappen op deze browser.
+1

Gebruik safari nu naast firefox (had eerst een hekel aan safari). FF heeft nog wel ff een paar kleine betere punten wat dat betreft. FF opent nl niet in een nieuw venster als ik op een link klik. Ik kan dit nl niet veranderen in safari. Die opent direct een nieuw scherm:mad:

Maar zeker dat startscherm is heel bikkel. Werkt ook redelijk snel vind ik. Hoewel hij nog niet echt lekker met pdf'jes om gaat.

+1

Gebruik safari nu naast firefox (had eerst een hekel aan safari). FF heeft nog wel ff een paar kleine betere punten wat dat betreft. FF opent nl niet in een nieuw venster als ik op een link klik. Ik kan dit nl niet veranderen in safari. Die opent direct een nieuw scherm:mad:

Maar zeker dat startscherm is heel bikkel. Werkt ook redelijk snel vind ik. Hoewel hij nog niet echt lekker met pdf'jes om gaat.
Idd, heb ik ook last van. De ideale browser bestaat helaas nog niet :)

... en als je bij Netwerk>TCP/IP>Configureer IPv6 uitgeschakeld hebt dan is de browser nog sneller. Wel even kijken of je IPv6 gebruikt natuurlijk...
Volgens mij kan niemand dat tot nu toe al gebruiken, of vergis ik me? Iig bedankt voor de tip, wist niet dat dat vertraging veroorzaakt, heb het ff uitgeschakeld.

Zit nu ff op me oude windowsbak met IE8, onstabiele brouwser, loopt erg vaak vast, maar volgens mij is t nog een betaversie.

Over een paar dagen komt gelukkig me macbook weer terug van reparatie, met, uiteraard, safari! 1 van de snelste internetbrowsers iig!

Wist niet eens dat je ook safari had voor windows, zal m meteen ff installeren!

Edit: geinstalleerd, alleen jammer dat top sites en coverflow t niet doen, ben nu directx aan t installeren en dan ff kijken oftie t wel doet.

2de Edit: Helaas, video kaart ondersteunt geen directx9, dus geen oogstrelende features van safari op me windows laptop.

Laatst bewerkt:
Gebruik bij voorkeur FF. IE gebruik ik alleen op werk, thuis heb ik daar alleen maar problemen mee. Safari is wel aardig...gebruik ik op mijn iphone en als ik verkeerd klik ook wel eens thuis ;) Chrome ken ik niet. PS3 Is k*t om mee te internetten, maar gebruik ik dan ook alleen maar om walkthroughs door te nemen als ik echt stuck zit in een game.

Ben erg op zoek naar een alternatief voor winblows...hoe minder micrschoft hoe beter. Kan echter maar niet wennen aan Linux. :(

Ik zou je toch echt aanraden om over te stappen op mac. Desnoods een mini als de prijs je tegenhoudt. Ik heb echt geen enkele frustratie meer sinds de overstap. Iets meer computerverslaving nog dat helaas wel :o

Safari op de mac is vrij stabiel en werk vrij handig. Ik mis wel nog enkele leuke functies van Firefox, dus ik gebruik ook wel eens Firefox op de mac (die het ook geweldig doet).

Sinds het moment dat ik ICT opleiding volg Firefox aan het gebruiken nooit problemen gehad.

laatst ook chrome geprobeert van google. Is erg snel maar ik ga er niet mee inloggen of privé dingen mee opzoeken, het is en blijft google... vertrouw dat bedrijf voor geen cent.

Gebruik nu chrome, eindelijk een PC gevonden waar het zonder fouten op draait, om de een af andere reden werkt het niet op sommige pc's???
Vind het nu wel een stuk beter dan firefox.

Terug
Naar boven