Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet helemaal eens. Concurrentie is altijd goed voor de eindgebruiker. Maar als je webdesigner bent zou het wel een droom zijn als iedereen hetzelfde gebruikt jamoest iedereen hetzelfde gebruiken dan waren er veel minder problemen
maar goed, 't is al te laat

Sorry maar ik heb de minste problemen met IE:$ ik blijf

Overstappen hangt af van je tevredenheid heIk wil wel overstappen van Firefox op Safari, maar wat moet ik dan precies doen?![]()
Ik zou eerst en vooral Safari er gewoon naast installeren. Kan je hier downloaden. Daarna gewoon installeren, meer niet.Overstappen hangt af van je tevredenheid heIk zou eerst en vooral Safari er gewoon naast installeren. Kan je hier downloaden. Daarna gewoon installeren, meer niet.

+1Net overgestapt op Safari 4.0 op de mac. Echt nice die nieuwe startpagina (Chrome maar dan cooler). Kan iedereen aanraden om te upgraden of over te stappen op deze browser.

Idd, heb ik ook last van. De ideale browser bestaat helaas nog niet+1
Gebruik safari nu naast firefox (had eerst een hekel aan safari). FF heeft nog wel ff een paar kleine betere punten wat dat betreft. FF opent nl niet in een nieuw venster als ik op een link klik. Ik kan dit nl niet veranderen in safari. Die opent direct een nieuw scherm
Maar zeker dat startscherm is heel bikkel. Werkt ook redelijk snel vind ik. Hoewel hij nog niet echt lekker met pdf'jes om gaat.

Volgens mij kan niemand dat tot nu toe al gebruiken, of vergis ik me? Iig bedankt voor de tip, wist niet dat dat vertraging veroorzaakt, heb het ff uitgeschakeld.... en als je bij Netwerk>TCP/IP>Configureer IPv6 uitgeschakeld hebt dan is de browser nog sneller. Wel even kijken of je IPv6 gebruikt natuurlijk...
Net ff opgezocht, bepaalde bedrijven gebruiken het al maar de meeste providers nog niet. Er zou nogal wat protest zijn om over te stappen bij velen...In Nederland wordt het al vanaf 2002/2003 aangeboden meen ik, maak er zelf geen gebruik van dus uitgeschakeld. Stond ergens bij tips specifiek voor Apple gebruikers en/ of Safari gebruikers.
Je kan kiezen voor Beginners/ Gevorderden/ Experts
Chrome ken ik niet. PS3 Is k*t om mee te internetten, maar gebruik ik dan ook alleen maar om walkthroughs door te nemen als ik echt stuck zit in een game. 

[...]het is en blijft google... vertrouw dat bedrijf voor geen cent.