MuscleMeat

De grote browser actie

...geen zak van, althans de eerste twee regels niet, verder heb ik niet eens gelezen.
Same argument again, over and over again, Linux users talking about security when there are about 7 people that use the OS.
Very funny, zoek eens voor de gein op hoeveel procent van de servers op unix/linux draaien vs windows.
Hackers are self-involved ego maniacs who want to see how much damage and hysteria they can cause world wide.
Instant head shot, die vent die weet blijkbaar niet eens wat een hacker is, erg makkelijk om een groep mensen over een kam te scheren.

als hij met 'self-involved ego maniacs who want to see how much damage and hysteria they can cause world wide' nerd bedoelt, klopt het helemaal xD

ben nu ubuntu op mn pc op mn kamer aant installeren, de harde schijf is na de klote en elke installatie van windows failt, ubuntu lijkt voor de moment juist te installeren, volgens mij juist op een stuk van de hd dat nog werkt

ben benieuwd wat je er van gaat vinden :thumbs:

damn dat lukte dus ook niet, op deze pc kon ubuntu nog niet eens opstarten, daarna haddek maar suse linux geinstalleerd maar dat startte enorm traag op

echt niet veel geluk met linux

wat verwacht je nu? dat linux zoooo goed is dat het op broken hardware draait ?

je zegt dat je niet veel geluk hebt met linux
een os op broken hardware installeren heeft niet zoveel met geluk te maken imo.

proberen kan idd geen kwaad ;) jmmr dat het niet wil.
om een indruk te krijgen kan je gelukkig nog altijd met de livecd spelen :D

je zegt dat je niet veel geluk hebt met linux
een os op broken hardware installeren heeft niet zoveel met geluk te maken imo.

proberen kan idd geen kwaad ;) jmmr dat het niet wil.
om een indruk te krijgen kan je gelukkig nog altijd met de livecd spelen :D

voor dat mn hd kapot was lukte het ook niet, en op de pc hier benede start de installer nog niet eens, opt forum hulp gaan zoeken en er zijn er wel meer met het zelfde probleem maar niemand wist een werkende oplossing, daarna suse linux geprobeerd maar dat start enorm traag op, als je daar dan naar vraagt krijg je als antwoord dat het geen kwaad kan omdat je linux toch nooit hoeft te herstarte??? mss fedora dan maar eens testen

damn bro, vage shizzle.

hangt het systeem op het booten van de kernel? zoja, waar?

Het hangt ervan af wat je met je browser moet doen. Ik heb onlangs Chrome ontdekt en vind het een geweldige browser, maar hij is nog in beta en sommige sites draaien er niet goed op, net zoals op Firefox. Als ik voor mijn plezier surf op PC, gebruik ik nu meestal Chrome. Lukt iets niet, dan probeer ik het met Firefox. Als het dan nog niet werkt, probeer ik het met Internet Explorer, en daarmee werkt het meestal wel. Op Mac gebruik ik Safari en Firefox afwisselend. Welke browser is nu beter? De browser waar jij het liefst mee werkt, en die je de minste problemen bezorgt. Ik moedig mensen ook altijd aan om eens wat anders te proberen.;)

• Topic Starter Topic Starter
Deels een paar punten die steek houden maar grotendeels toch gelul van iemand die er te weinig van kent.

Aan de andere kant: virussen schrijven voor Windows is gewoon een stuk makkelijker (technisch gezien) dan voor OSX of Linux. Dat is geen flauwekul, coders zullen dat wel beamen. Het gaat niet alleen om marktaandeel maar ook om het product zelf. Apple heeft een steeds groter marktaandeel en toch bestaan er nog steeds bijna geen virussen op de Mac.

Ik ben het eens dat een centraal beheer van OS beter kan zijn voor het gemak van maker en gebruiker, maar Linux doet het in de serverwereld nochtans erg goed, en toch geen centraal beheer van de software ;)

gebruik altijd al Firefox, is echt stabiel. En op iPhone draait alleen maar Safari

• Topic Starter Topic Starter
Even een tussentijdse check van de statistieken wat betreft het browsergebruik..

Internet explorer is 1% gedaald naar 71% nu. Dat kan beter jongens ;)

Firefox is op 23% gebleven. Chrome is van 1,18% naar 1,6% gegaan. Safari van 2,45% naar 2,75.

De wereld veranderen is niet makkelijk...

ik surf ook al eeuwen met firefox, ik krijg kriebels van hoe stroef internet explorer wel is :)

office 2007 heb ik wel draaien, vind het best goed.

Ben ondertss 100% op FF overgagaan de laatste maanden

Die adresbalk van firefox vind ik echt geweldig.

1 letter intikken en gelijk de goede site inbeeld. Wordt gerangschikt op mate waarin je de site gebruikt ipv alfabet.

Google Chrome heeft ook zoiets, maar dat werkt lang niet zo goed, anders had ik die wel gebruikt denk ik want hij is stukken sneller.

IE is gewoon trage shit en ik vind hem lelijk.

moest iedereen hetzelfde gebruiken dan waren er veel minder problemen

maar goed, 't is al te laat

Sorry maar ik heb de minste problemen met IE:$ ik blijf

Terug
Naar boven