AndroidHealthClinic

De grote browser actie

Ik heb Chrome, bevalt me super.

Mij ook. En je kan je achtergrond veranderen!!!1 Tabladen en bladwijzers zijn overzichtelijk en de startpagina is handig om je meest bezochte websites in 1 overzicht te zien.

Werk nu een tijdje met Firefox.. Vind het een heerlijk programma en tegenwoordig draait vrijwel alles vlekkeloos (was eerder met zelfbouwwebsites nog wel eens een probleem)..

Ben nu OpenOffice aan het downloaden, want sinds de laatste windowsupdate krijg ik ook constant van die authenticiteitsmeldingen, heeeeeel irritant!

• Topic Starter Topic Starter
http://security.nl/artikel/30722/1/"Google_bespioneert_Chrome-gebruikers".html

Dit is min of meer me bron big-T om niet met chrome te werken. Verder vind ik google zelf ook erg onrespectvol voor privacy, maar dat is personal opinion!
Of jij wat wilt sturen kan je bij installatie van Chrome zelf bepalen (vink je niets aan dan stuurt ie niets).

En schending van privacy... tja als jij vindt dat je achtertuin niet op internet mag dan kan je dat idd als schending van privacy zien. Nochtans kan iedereen met een heli/luchtballon/etc je achtertuin sowieso zien, dus dan moet je er maar een groot afdak over bouwen als je 100% privacy wilt.

Update 30 sept - 30 okt:

1.
Internet Explorer
516.580 67,36%

2.
Firefox
176.982 23,08%
3.
Chrome
32.036 4,18%
4.
Safari
30.904 4,03%
5.
Opera
6.202 0,81%
6.
Mozilla
1.096 0,14%
7.
Playstation 3
650 0,08%
8.
Opera Mini
548 0,07%
9.
Mozilla Compatible Agent
423 0,06%
10.
NetFront

Het gaat de goeie kant op :)

hoe was het vroeger dan?

Volledig op chrome overgestapt:cool:

Firefox , al jaren! && OO gebruik ik ook al jaren i.p.v. MS office.

Laatst bewerkt:
Ik gebruikte vroeger een hele tijd FF, sinds enkele weken ben ik nu op Chrome overgeschakeld. Bevalt me echt enorm goed. Toch vreemd dat nog steeds 67% met IE surft terwijl IE kwalitatief nog niet in de buurt van FF, Chrome en Safari komt???

Heb echt een hekel aan mensen die niet verder kijken dan hun kleine MS-wereldje:D

Firefox heeft fijnere addon's etc. vind ikzelf:D dus firefox.

chrome is inderdaad een fijne browser, maar ik heb wat extra addons voor firefox die voor mij erg handig zijn. daarom blijft firefox #1 voor mij.

Ik heb laatst ook opera eens gebruikt, beviel niet verkeerd eigenlijk, lekker snel, en die widgets zijn wel handig. Maar voor het meeste gebruik ik automatisch toch firefox :)

Meestal firefox met een zootje plug ins en af en toe chrome.
Heb ook Opera geinstalleerd staan maar die gebruik in nooit.

ik gebruik al vanaf ik internet firefox.
niet zo lang, maar het scheelde toch niet veel totdat ik het had gevonden

is het niet mogelijk om dat bericht over FF bovenaan weg te krijgen? Waarom zou je FF gebruiken door dat bericht? Als je IE gebruikt staat het daar, als je FF gebruikt staat er nog steeds een ambetant bericht...

Of jij wat wilt sturen kan je bij installatie van Chrome zelf bepalen (vink je niets aan dan stuurt ie niets).

En schending van privacy... tja als jij vindt dat je achtertuin niet op internet mag dan kan je dat idd als schending van privacy zien. Nochtans kan iedereen met een heli/luchtballon/etc je achtertuin sowieso zien, dus dan moet je er maar een groot afdak over bouwen als je 100% privacy wilt.

Alleen werkt de "CTRL+B" functie niet hier op het forum als je een reply doet bij chrome, keycombinatie wordt al gebruikt voor bladwijzer weer te geven. Is hier iets op te vinden?

Ik ben niet helemaal zeker wat je wilt. Sommige sneltoetsen zullen inderdaad verschillen tussen browsers...

Terug
Naar boven