MuscleMeat

De hoofden van Dutchbodybuilding.com

mock

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
De meesten op DBB zijn goed met hun lichaam bezig en zien er daarom ook goed uit zoals je in de foto's sectie kunt zien.
Het viel me echter op dat bijna iedereen zonder hoofd op de foto gaat of hem eruit knipt. Nu begrijp ik best dat je gekke bekken trekt wanneer je die spieren aanspant ik doe het zelf ook tenslotte :D.

En van mij daarom nu de vraag, laat je koppie eens zien.

Waar is jouw koppie dan???

Laat jij je koppie eerst maar zien dan meneer! :D

• Topic Starter Topic Starter
Ja stom van me natuurlijk :S

Ik ga ff wat foto's maken met m'n digicam.

Een momentje please.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Wie volgt?

Ik heb wel een foto in me picturetrail bij overige foto's! Maar volgens mij wordt me account daar binnekort ook gewist :mad:

Ik heb er gewoon een beetje moeite mee om mezelf herkenbaar op internet te zetten. Je moet niet vergeten dat iedereen die foto's makkelijk kan kopieren en ergens anders kan plaatsen.

En het gaat toch om het lichaam, het gezicht heeft daar niets mee te maken.

Sommige mensen willen anoniem blijven en hebben geen behoefte om herkend te worden.

Big Steve zei:
Sommige mensen willen anoniem blijven en hebben geen behoefte om herkend te worden.

Idd

heb mijn reputatie verziekt hiero

Maar ik heb het licht gezien!!!!
en ik zal veranderen

Jopie

[qoute]Sommige mensen willen anoniem blijven en hebben geen behoefte om herkend te worden.[/quote]

Mijn eerste forum was een party site , en daar heeft zo'n beetje iedereen een foto. Ik vraag me af waarom je anoniem zou willen blijven , maarja dat is ieders recht natuurlijk.

Johny zei:
Ik heb er gewoon een beetje moeite mee om mezelf herkenbaar op internet te zetten. Je moet niet vergeten dat iedereen die foto's makkelijk kan kopieren en ergens anders kan plaatsen.

En wat dan nog?

Ik bedoel boeien, maar dit is just my opinion :)

P.I.M.P

;)

Ja doooaag, ga niet met mijn rotkop op internet, waarom denk je dat ik ben gaan BBen???
Om de boel te compenseren natuurlijk!

Gaat ook niet alleen om het kopieren op internet, maar bij sommige mensen ook dat ze niet willen dat bekenden die toevallig hier terecht komen, weten dat zij bijvoorbeeld aan de aas zitten.

Zal zelf ff een foto opzoeken van me kop, kijken waar die ligt. :D

Hier de foto die ik net heb gevonden:

Is van afgelopen zomer dacht ik.

Hoef niet met me porum op het forum, been there, done that, was a big mistake.

Maaruh zal je een plezier doen hoor, kort haar, heldere blauwe ogen, grote wenkbrauwen daardoor nors gezicht, maar ook een onwijs lief gezicht zeggen de dames. Geen piercings, tattoo's. En ben wel blank/blond maar niet helemaal Nederlands met mijn kroeshaar en lichaamsbouw.

Heb je nog geen reet aan maar als jij dit tof vind, geweldig, heb ik iemand zijn leven weer stukje dragelijker gemaakt ;) :P :P

En als je wil date'n nu dan , nouja wie weet als je vrouwelijk bent :D

Ik blijf ook liever anoniem...

Het gaat om de body he, mensen willen denk ik niet herkend worden dat ze hier op het forum zitten :S of ze schamen zich dat ze er nog niet goed genoeg uit zien :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven