MuscleMeat

De hoofden van Dutchbodybuilding.com

KaLe zei:
lol, je ziet echt koppen die je niet verwacht bij een persoon, erg grappig. Ik bedoel, je maakt toch een voorstelling bij iedereen van hoe diegene eruit ziet.

jouw nick laat natuurlijk geen mogelijkheid voor twijfel over...

:D

Ben inderdaad erg verbaasd bij iedereen, behalve axe dan.

Heb geen zin om foto's te plaatsen. Komt misschien als het weer zomer wordt.

Hee Kay zei:

Had je me al gezien of...? Kreeg trouwens negatief karma voor m'n fotootje. :roflol:

axestream zei:
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Is alweer een maandje of tien oud.

Zoals ik al eerder zei, je bent net een ontsnapte crimineel met je stoppels en ik vind je look wel cool :thumbs:

Wel ruig, whahah beetje vin styl

Hee Kay zei:

voor mij t zelfde.
en idd, op de een of andere manier sta ik van Axe niet te kijken. had jij al eerder wat geplaatst..meen van wel ja:)

blijft toch leuk om te zien welk koppie bij wie hoort al ben ik toch soms verrast wat KaLe al aangeeft. Bart82 had ik al enig idee van..gek eigenlijk he, dat je dan dmv enkel posts een idee kan vormen van hoe iemand eruit ziet.wel leuk

Purple zei:
Ik blijf ook liever anoniem...
:roflol:,kan t me voorstellen:D

misshcien leuk om hier een sticky van te maken zodat mensen die er zin of zo in hebben gewoon een fotootje kunnen plaatsen

axe is hottttt :cool:

Foto van 2 jaar geleden, ben beetje verandert, ander kapsel, andere kleding en wat massiever!

Zo lijkt ie niet te werken dus:
[Link niet meer beschikbaar]

mock zei:
Mijn eerste forum was een party site , en daar heeft zo'n beetje iedereen een foto. Ik vraag me af waarom je anoniem zou willen blijven , maarja dat is ieders recht natuurlijk.

Zoals ik al zei: Ik heb geen behoefte om herkend te worden op straat, ik zou niet weten waarom ik mijn kop in deze thread zo zetten. Je zou wel eens een cybercob kunnen :p

Ik heb trouwens niets te verbergen maar ik kan begrijpen dat sommige hier op dit forum dat wel hebben (suppliers bijvoorbeeld) Ik vind niet dat je teveel op internet moet zetten over jezelf, er lopen genoeg gekken op deze aardkloot rond.
Over een maand ben je deze thread allang vergeten en krijg je misschien ruzie met één of andere getikte malloot die je foto (en andere informatie) gebruikt om je op te sporen en voor je kop te schieten.

Laatst bewerkt:
Buffster zei:
Foto van 2 jaar geleden, ben beetje verandert, ander kapsel, andere kleding en wat massiever!

Zo lijkt ie niet te werken dus:
[Link niet meer beschikbaar]

Welke gast ben jij nou...?
:)

Woops... ik ben de linker ps de pic doet het zo te merken dus wel bij jou?? Bij mij namelijk niet maarja ik heb mezelf al vaak genoeg gezien :)

greetz,
Ron

@Juriaan: In principe lach ik altijd op foto's, maar als ik ze zelf moet nemen lukt 't me niet. Wilde nu wel een andere foto nemen, maar m'n broer is vanmiddag m'n Sony P7 kwijtgeraakt! :bawling:

@Dandy: Had heel kort een fotootje van m'n gezicht als avatar, maar die was best donker en ik vond 'm niet zo geslaagd.

@D.: Dank je lieverd. :laugh: Waar is jouw hoofd trouwens? :D

tijdje terug

nou vooruit... alle tere kinderzieltjes nu wegkijken :)

Paar uur oud!!! :D

blanex zei:

Paar uur oud!!! :D

Paar uurtjes oud nog maar? Ben ik blij dat ik niet zo'n groot hoofd had toen ik een paar uur oud was :p

ff ontopic; Bij sommigen had ik echt een ander persoon verwacht maar dat ligt ook grotendeeld aan de avatar van desbetreffend persoon. Wel leuk om een keer de gezichtjes van t forum te zien! :D

Terug
Naar boven