Fitness Seller

De hoofden van Dutchbodybuilding.com

jochem107 zei:
Het gaat om de body he, mensen willen denk ik niet herkend worden dat ze hier op het forum zitten :S of ze schamen zich dat ze er nog niet goed genoeg uit zien :D
Ok het word duidelijk tijd om nu toch es foto's te laten maken, dit kan ik natuurlijk niet laten zeggen he :D ook al hoef ik me niet aangesproken te worden :P :P

Kom op jongens niet van die uitvluchten verzinnen dat je bagn bent om herkend te worden. Ik geef gewoon eerlijk toe dat ik te lelijk ben om mijn kop te plaatsen :D

jouw foto missen we dan ook totaal niet ! ;)

avg zei:
Kom op jongens niet van die uitvluchten verzinnen dat je bagn bent om herkend te worden. Ik geef gewoon eerlijk toe dat ik te lelijk ben om mijn kop te plaatsen :D

Ach ken mij het ook schelen
als of ik jullie in het echt ooit zal tegen komen,

Hier kun je mijn foto`s tjekken

foto`s zijn wel dik 1,5 jaar oud (gezicht het zelfde gebleven, ben nu alleen 10kg zwaarder), deze waren voor dat ik begon met dieeten en serieus BB

Jopie

jopiepoekie zei:
Ach ken mij het ook schelen
als of ik jullie in het echt ooit zal tegen komen,

Hier kun je mijn foto`s tjekken

foto`s zijn wel dik 1,5 jaar oud (gezicht het zelfde gebleven, ben nu alleen 10kg zwaarder), deze waren voor dat ik begon met dieeten en serieus BB

Jopie

Ziet er heel anders uit dan ik verwacht had. Jullie spelen zeker alleen ballads? :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Handig voor als je me in de goot ziet liggen ...

In Nepal dus die foto en ben momenteel niet bezig met BB dus gewicht zo'n 10 Kg onder wat ik weeg als ik wel BB of PL doe.

Jopie heeft al ervaring met poseren op ut podium :D

• Topic Starter Topic Starter
Dit begint erop te lijken, anonimieteit is geen excuus meer. Volgens mij hebben die mensen gewoon een ***kop :P

Keep on posting.

Leren broek, leren ppen, je kent het jopie... hadden we niet van jou verwacht :kiss:

tzijn ier al lelijkaards ze durven hun kop nie tonen:)

GROM :D

hmmmm... zal eens kijken wat ik op me pc heb staan

foto is wel al een jaartje of 2, woog toen een miezerige 75kg :D

wat vinden jullie van m'n achtertuin? ;)

Laatst bewerkt:
lol, je ziet echt koppen die je niet verwacht bij een persoon, erg grappig. Ik bedoel, je maakt toch een voorstelling bij iedereen van hoe diegene eruit ziet.

@sjonnies; prodigy :thumb:

Je wordt hierdoor alleen maar nieuwsgieriger naar hoe diegene er uit zien die geen foto plaatsen.

Is alweer een maandje of tien oud.

Terug
Naar boven