Fitness Seller

De hoofden van Dutchbodybuilding.com

boogie zei:
Hey, maar waar zijn D. en Dandy nou?

ik zal binnenkort er wel eens een plaatsen. heb geen scanner dus...maar wel photoshop:p, moet m wel laat op de avond plaatsen aangezien er dan minder jonge kinderen kijken..kijkwijzer he:). nee hoor, zal eens kijken of ik een foto heb die aan mn criteria moet voldoen.

zal alvast een beschrijving plaatsen:

kastanjebruin kort haar (beetje rommelig momenteel)
groene ogen
bruin huidje..niet al te maar toch bruin
strakke kaaklijn..alhoewel nu niet meer in mn bulk:(
kleine oren...tja, moet ik vaak aanhoren. vinden de meiden altijd leuk:dunno:
positieve uitstraling

zo, fantaseer er maar op los, dan volgt de foto vanzelf wel een keer:)

boogie zei:
en bedankt voor het compliment Jopie, you will always be my number 1 :)
zomaar plaatsen he Boogie, wat denk jij, dat ik dit niet lees of zo...zoveel verdriet voor mij al in t prille 2004:bawling:

@ryu, flinke stats kerel
hoe oud was je toen?

en een full squat met of zonder poepluier?

Levrone@ zei:
thanks bro :thumbs:

pro-carriere is verleden tijd..ik ben van koers verandert

hmm, je klinkt ook vrolijker, en misschien ook wel verstandiger. Zou je anders nog eens een vervolg op je verhaal willen schrijven? Vond het destijds wel boeiend, en ben erg benieuwd hoe/waarom je nu verandert bent in je doelstellingen.

dandyman zei:
ik zal binnenkort er wel eens een plaatsen. heb geen scanner dus...maar wel photoshop:p, moet m wel laat op de avond plaatsen aangezien er dan minder jonge kinderen kijken..kijkwijzer he:). nee hoor, zal eens kijken of ik een foto heb die aan mn criteria moet voldoen.

zal alvast een beschrijving plaatsen:

kastanjebruin kort haar (beetje rommelig momenteel)
groene ogen
bruin huidje..niet al te maar toch bruin
strakke kaaklijn..alhoewel nu niet meer in mn bulk:(
kleine oren...tja, moet ik vaak aanhoren. vinden de meiden altijd leuk:dunno:
positieve uitstraling

zo, fantaseer er maar op los, dan volgt de foto vanzelf wel een keer:)

Mijn avond kan niet meer stuk, keb het washandje al klaar liggen ;)

zomaar plaatsen he Boogie, wat denk jij, dat ik dit niet lees of zo...zoveel verdriet voor mij al in t prille 2004:bawling:
hmm, begin nu toch te twijfelen hoor, jullie zijn allebei zo leuk, is er misschien geen mogelijk om....nee?...

jopiepoekie zei:
Dude
boogie mag er toch ook wezen die lekkere knul??

Jopie
Ziet er ook ontzettend lekker uit ja :p maar een paar foto's hier bewijzen wel dat vrouwen die aan fitness/bodybuilding doen niet alleen maar "manswijven" zijn (check purple&naiad :eyebrow: )

greetz,
Ron

Buffster zei:
Ziet er ook ontzettend lekker uit ja :p maar een paar foto's hier bewijzen wel dat vrouwen die aan fitness/bodybuilding doen niet alleen maar "manswijven" zijn (check purple&naiad :eyebrow: )

greetz,
Ron

huh, hoezo? ik vind ze juist erg knap en vrouwelijk....

:eyes::grinny:

D. zei:
huh, hoezo? ik vind ze juist erg knap en vrouwelijk....

:eyes::grinny:
neem aan dat je wel in de gaten had dat dat niet mijn gedachtengang was, maar juist die van simpele niet-bb-ers. Zoniet, ken je mij heel slecht, want ik vind het maar wat mooi :eyebrow: :thumbs:

Buffster zei:
neem aan dat je wel in de gaten had dat dat niet mijn gedachtengang was, maar juist die van simpele niet-bb-ers. Zoniet, ken je mij heel slecht, want ik vind het maar wat mooi :eyebrow: :thumbs:

hmm ja ieder z'n ding, maar ik vind Purple en NaiaD toch echt wel mooier!!!!

:eyes::grinny::eyes::grinny:

whoops... mijn post klopte dus van geen kanten... wou juist aangeven dat ik purple en (naiad :heart: whahahaha ;)) wel heel mooi vind, terwijl ze aan bodybuilding doen. Dus daarmee wil ik zeggen dat bodybuildsters/fitnesssters wel mooi kunnen zijn. Sluit me echter volledig bij je aan dat professionele bodybuildsters niet mooi zijn, moet er niet aan denken dat er zo'n gespierde bonk tegen me aan ligt :o

Nu ik nog een keer over deze post heen lees zie ik dat het nergens op slaat, maar ik hoop dat ik mijn punt nu wel duidelijk heb gemaakt :p

PS. Monica Brant en Elaine Goodlad mogen er echter wel zeker wezen 8)

Ja wat is schoonheid,
ik ga echt voor de inerlijker als het om liefde gaat
gaat het om aftrekken, heb ik aan die pics genoeg :eyebrow:

jopiepoekie zei:
Ja wat is schoonheid,
Jopie, wat ben je toch een smerige rukbunker ;)

jopiepoekie zei:
Ja wat is schoonheid,

ghehehe

wie weet wie er al allemaal gefantaseerd heeft bij die kale knikker van je.... :p

:D

Oh ja Jopie.. Inderdaad...

:p Purple nee ik lijk niet op een eend idd maar dat wil niets zeggen ben nog niet zo lelijk als marcus ruhl maar het scheelt niet veel :help:

nee bij de gedachte alleen al heeft ie een orgasme .... toch

Terug
Naar boven