Fitness Seller

De hoofden van Dutchbodybuilding.com

JimmyH zei:
hahaha aant mini golfen op je vakantie ?!

hahaha jaja
moet altijd ff gebeuren, al heb ik wel weer verloren van me vriendin
ik ben er niet zo goed in, op internet mini golfen doe ik stukken beter

ik vind het altijd komisch als je op zo'n mini baan staat om die ballen zo ver mogelijk weg te meppen terwijl je hard gilt als je uithaalt :D

JimmyH zei:
ik vind het altijd komisch als je op zo'n mini baan staat om die ballen zo ver mogelijk weg te meppen terwijl je hard gilt als je uithaalt :D

hahahaha dan zullen mensen echt raar kijken hahahahaha

Bij deze dan maar n ouwe pic van mij, ruw geschat zo'n 30 kilo lichter dan nu...gemaakt in zomer 2000 (nevermind Bert :D ).

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt door een moderator:
waarom zit er een bloem op je shirt? had je weer pokon zitten snuiven??

haha no offence, maar ik moest denken aan chuck norris, zo'n huge gozer die dan aan het eind van z'n aflevering even een wijze raad vertelt en dan zo z'n duim opsteekt :D

hehe serieus man, respect voor je resultaten!

hahaha huge gozer :rolleyes:

Typische pose voor mij:

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Adema zei:
haha no offence, maar ik moest denken aan chuck norris, zo'n huge gozer die dan aan het eind van z'n aflevering even een wijze raad vertelt en dan zo z'n duim opsteekt

huge ?

haaahahhaaah, HAHAHAHAHAHAA, WHAWHAWHHAAHHAWHAAA

Adema zei:
haha no offence, maar ik moest denken aan chuck norris, zo'n huge gozer die dan aan het eind van z'n aflevering even een wijze raad vertelt en dan zo z'n duim opsteekt :D

hehe serieus man, respect voor je resultaten!

WOEHAHAHAHAHAHHAHA HUGE GOZERT????!! Een bamboestok is nog HUGER.

Respect voor chuck norris...die nu tot het niveau "irritante telsell van het kaliber biostabiel" is gezakt....goed gedaan hoor!! :thumb:

Terug
Naar boven