FrederX
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
MightyDuck zei:Hehe goed gezien, betrapt fredski. Ook op cheaten met pringles btw. Daar is al een topic over !![]()
GRUMBLE..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MightyDuck zei:Hehe goed gezien, betrapt fredski. Ook op cheaten met pringles btw. Daar is al een topic over !![]()

Marky zei:At Fredski, zie ik daar rechtsboven bij je MSN window een mokkeltje op de webcam?
QUOTE]
![]()
![]()
JimmyH zei:
Frenkpie zei:

JimmyH zei:ik vind het altijd komisch als je op zo'n mini baan staat om die ballen zo ver mogelijk weg te meppen terwijl je hard gilt als je uithaalt![]()
JimmyH zei:waarom zit er een bloem op je shirt? had je weer pokon zitten snuiven??
HEY !Adema zei:
don't **** with me he b*chFrenkpie zei:

Adema zei:haha no offence, maar ik moest denken aan chuck norris, zo'n huge gozer die dan aan het eind van z'n aflevering even een wijze raad vertelt en dan zo z'n duim opsteekt
Adema zei:haha no offence, maar ik moest denken aan chuck norris, zo'n huge gozer die dan aan het eind van z'n aflevering even een wijze raad vertelt en dan zo z'n duim opsteekt![]()
hehe serieus man, respect voor je resultaten!
?!! Een bamboestok is nog HUGER.
dj_phreak zei:Typische pose voor mij:
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Die rookte zelf nog veel meer. Vooral toen ze gecremeerd werd.Leviathan zei: