- Waardering
- 2
dj_phreak zei:Die rookte zelf nog veel meer. Vooral toen ze gecremeerd werd.![]()
Damn bro....dat wist ik niet anders had ik wel iets anders gepost.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dj_phreak zei:Die rookte zelf nog veel meer. Vooral toen ze gecremeerd werd.![]()

3XL zei:huge ?
haaahahhaaah, HAHAHAHAHAHAA, WHAWHAWHHAAHHAWHAAA

No biggie; dat weet ik, dus maak ik er ook geen probleem van.Leviathan zei:Damn bro....dat wist ik niet anders had ik wel iets anders gepost.![]()

Je moet niet iedereen met jezelf vergelijken.Adema zei:

Centaur zei:

Centaur zei:

Ik ben te knap om op dit forum gezet te worden, dan is het hier binnen no-time overspoelt met alleenstaande vrouwen, breezah`s en ander vrouwlijk gespuis.MightyDuck zei:Waar blijft jou toeter eigenlijk, eerst pic posten, dan pas gewone posts. Foei tauremans![]()
![]()
Dat was Mc.Guyver. slimmerik.Adema zei:het ging mij meer om de duim
na z'n aflevering heeft hij altijd een wijze les waarin hij kinderen vertelt hoe je van een takje en een haadroger een tank kunt bouwen ed, en daarna zo ff je duim opsteken![]()
Centaur zei:

SAHR zei:Wie wil er nu een hoofd zien?? Er lopen genoeg van die koppen rond op straat waarvan ik denk als ik zo'n hoofd had dan..... Ik bedoel je traint je giegel toch niet in de sportschool?
SAHR zei:Wie wil er nu een hoofd zien?? Er lopen genoeg van die koppen rond op straat waarvan ik denk als ik zo'n hoofd had dan..... Ik bedoel je traint je giegel toch niet in de sportschool?

Tja.. wat ik van jouw hoofd moet denken als ik naar je avatar kijk ...KaLe zei:Als je hier langer zit, dan zul je het wel gaan begrijpen. Op een gegeven moment ga je gezichten bij de wat activere members bedenken. Wel geinig dat als je ze dan hier ziet er geen kont van klopt, zoals het in je hoofd zit (DUH!)![]()
j/kAlleen heb ik dan niet zon harige borstFreDSKI zei:NOU JE T ZEGT !
zie oogjes.. en lach..
(knip)
we hebben een vreemdganger in de fam. frenkpie
(grapje uiteraard)

Frenkpie zei:Tja.. wat ik van jouw hoofd moet denken als ik naar je avatar kijk ...![]()
j/k

KaLe zei: