- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn jullie nou echt zo bang voor moslims? Vergeten we even dat we ze al jaren domineren en misbruiken?
Zijn jullie nou echt zo bang voor moslims? Vergeten we even dat we ze al jaren domineren en misbruiken?
Kennelijk zijn ze er bang genoeg voor om er een topic aan te wijden. Of die angst terecht is of niet, kun je enkel voor jezelf bepalen. Als je ergens in Noord Limburg woont, waar het enige donkergekleurde medemens met een Limburgs accent vloeiend de Nederlandse taal machtig is, dan heb je weinig reden om ergens bang voor te zijn. Maar als je woont in Spangen (Rotterdam) of Geuzenveld (Amsterdam), om even twee parelwijkjes te noemen, dan kun je weleens heel anders kijken tegen de moslimse gemeenschap.
Het is niet alsof de moslims de potentie hebben ons te domineren. Ze kunnen Zichzelf niet eens verenigen, laat staan ons verslaan. Militair zijn wij veel sterker. Als het echt moet hebben we ze zo weg.Maak niet de fout om het over domineren en misbruik te hebben wanneer je het hebt over moslims. Wat wil je daarmee duidelijk maken overigens?
En angst is het niet eens (alleen) zozeer bij velen, het is eerder een logisch gevolg van decennia lang zien dat bepaalde culturen, en dan met name bepaalde stromingen, beter samenvoegen dan andere.
In mijn stad is 8% van niet -westerse komaf. Ik snap de problematiek en hoe Marokkanen op straat terroriseren, maar bang dat ze ons ooit gaan domineren ben ik niet. Daarvoor houdt hun achterlijke geloof ze teveel tegen. Wilders spreekt voornamelijk de gepeste nerdjes aan die bang zijn voor wat mocro's.Kennelijk zijn ze er bang genoeg voor om er een topic aan te wijden. Of die angst terecht is of niet, kun je enkel voor jezelf bepalen. Als je ergens in Noord Limburg woont, waar het enige donkergekleurde medemens met een Limburgs accent vloeiend de Nederlandse taal machtig is, dan heb je weinig reden om ergens bang voor te zijn. Maar als je woont in Spangen (Rotterdam) of Geuzenveld (Amsterdam), om even twee parelwijkjes te noemen, dan kun je weleens heel anders kijken tegen de moslimse gemeenschap.
Het is niet alsof de moslims de potentie hebben ons te domineren. Ze kunnen Zichzelf niet eens verenigen, laat staan ons verslaan. Militair zijn wij veel sterker. Als het echt moet hebben we ze zo weg.
Wie is "ons" in godsnaam? Jij en ik zijn niet "wij" hoor.Het is niet alsof de moslims de potentie hebben ons te domineren. Ze kunnen Zichzelf niet eens verenigen, laat staan ons verslaan. Militair zijn wij veel sterker. Als het echt moet hebben we ze zo weg.
Wat gaan ze dan precies doen? Ons een onveilig gevoel geven op straat? Hun levenswijze ons opdringen?Misschien is dit waar, maar dat is eigenlijk niet echt waarover deze discussie gaat.
De angst is niet zozeer dat moslims de potentie hebben om ons te domineren.
Al helemaal niet in gewelddadige militaire zin, dat zou inderdaad niet gaan werken
Het gaat hier meer om een sluimerend gevaar van binnen uit en ook de onverschillige arrogantie en naïviteit dat dit ons niet zal overkomen.
Het is de angst/zorg voor onze eigen 'politiek correcte' zwakte: Een te grote tolerantie op verschillende vlakken waardoor 'we' onszelf ondermijnen en uiteindelijk láten domineren.
Als je goed kijkt naar het huidige politiek-maatschappelijke klimaat in o.a. Nederland, dan zie je dat héél geleidelijk gebeuren.
Zo geleidelijk dat de ´meerderheid´ het niet eens merkt, totdat het wellicht te laat is.
wij, zijn de witte Nederlanders, met onze grote Geert als leider. Tot een bepaald niveau is politiek bedrijven een spelletje.Wie is "ons" in godsnaam? Jij en ik zijn niet "wij" hoor.
Dit soort denkbeelden is precies het probleem. Je bent geen Stratego of Kolonisten aan het spelen..
Is de criminaliteit, sociale overlast en financiële druk niet al genoeg? Hiermee doel ik overigens niet specifiek op moslims, maar vooral op niet-westerse migranten die het gemiddeld genomen op die vlakken nu eenmaal niet zo best doen.Wat gaan ze dan precies doen? Ons een onveilig gevoel geven op straat? Hun levenswijze ons opdringen?
Wat gaan ze dan precies doen? Hun levenswijze ons opdringen?
Vind jij ook dat jouw vrijheid van meningsuiting is aangetast in de afgelopen jaren?Dit is al minstens 20/25 jaar aan de gang en het punt is dat met name ´wijzelf´ ons dit laten opdringen...
Vind jij ook dat jouw vrijheid van meningsuiting is aangetast in de afgelopen jaren?
Hier dus hetzelfde, bedankt dat je mijn gevoel bevestigt. Kan ik van mijn n=1 een n=2 maken.Ja, absoluut.
In die zin dat de veroordeling tot racist of fascist steeds sneller en makkelijker wordt toegepast.
Of juist wel heel goed, afhankelijk van hoe je het bekijkt.Is de criminaliteit, sociale overlast en financiële druk niet al genoeg? Hiermee doel ik overigens niet specifiek op moslims, maar vooral op niet-westerse migranten die het gemiddeld genomen op die vlakken nu eenmaal niet zo best doen.
Je geeft zelf al het juiste antwoord.Wat gaan ze dan precies doen? Ons een onveilig gevoel geven op straat? Hun levenswijze ons opdringen?
Maar toch doen we het als land gemiddeld genomen veel beter dan andere landen. Al ben ik ook van mening dat er een limiet is aan wat we kunnen dragen aan kanslozen in de samenleving. Maar echt onveilig voelen in Nederland? Kom op zeg... ga eens in Polen of Rusland wonen, dan liggen de meeste mensen hier te huilen. Laat staan als ze in een Afrikaans land moeten overleven.Is de criminaliteit, sociale overlast en financiële druk niet al genoeg? Hiermee doel ik overigens niet specifiek op moslims, maar vooral op niet-westerse migranten die het gemiddeld genomen op die vlakken nu eenmaal niet zo best doen.
Oe wat erg zeg, huilie huilie... sinds wanneer is de Nederlandse generatie zo p*ssy geworden? Kom dan op voor je rechten.
Vind jij ook dat jouw vrijheid van meningsuiting is aangetast in de afgelopen jaren?
Jullie zijn toch nog steeds vrij om je mening te uiten daarover? En een ander is vrij om jullie daarom een racist te noemen.Ja, absoluut. In die zin dat de veroordeling tot racist of fascist steeds sneller en makkelijker wordt toegepast.