MuscleMeat

De Islam & Moslims

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het probleem in Nederland en andere Westerse landen is dat de linkse politiek en media overheerst.
Iedereen roept van alles op social media zoals FB. Allemaal een grote mond. Internet heroes
.
Waarom pakt niemand zich samen en gaat protesteren in Den Haag? Allemaal laf en bang voor zijn eigen hachje. en weet je waarom? Omdat er in Nederland geen saamhoorigheid meer bestaat, geen identiteit alleen maar individualisme, geen trots meer.

In Oostblok landen zie je dit niet. Daar komen de terroristen en moslims in het algemeen niet graag. Ze weten dat ze daar niet zoveel de ruimte krijgen dan hier. Daar zijn de mensen nog trots op hun cultuur en zijn gewoontes en tolereren dat niet allemaal zomaar wat hier wel allemaal kan.
Daar durven ze nog te knokken en zijn niet zo laf als hier.

Misschien dat het westen eens wakker wordt en het Oostblok, inclusief Oekraine plus Rusland) als voorbeeld gaat nemen qua integratie en cultuurhandhavers.
Misschien een nog beter idee, laat al die nationalisten (niet per definitie rechtsextremisme) eens de bezem door het Westen halen want dit zal anders nooit ophouden en alleen maar erger worden.
Let op, Ik heb vele moslim vrienden waaronder uit Egypte en Iran en die spreken schande van het beleid van de overheid t.o.v. massa immigratie en terreur en denken exact hetzelfde als ik.[/
QUOTE]

Heb je al een Facebook pagina gemaakt of op een andere manier een bijeenkomst georganiseerd? Goed begin begint bij je zelf.

Of val jij ook onder "wij zijn slap en laf en durven alleen via social media een grote bek open te trekken".?

"Islam is belangrijkste bron politiek geweld in afgelopen 20 jaar"

“Er is maar één kant als het over nazisme gaat: je moet ertegen zijn. Maar er is meer dan één kant die politiek geweld gebruikt.

bij de tegenbetogers in Charlottesville waren vertegenwoordigers van de antifascistische beweging Antifa. In Duitsland, waar die beweging wortels heeft in de communistische paramilitaire groepen van de jaren 20, worden Antifa-groepen door de binnenlandse veiligheid in de gaten gehouden als ‘extremistische organisaties’.

Dat houdt ook politiek geweld in. Het uiterst linkse Redneck Revolt werft via het ‘John Brown Solidarity Fund’ centen voor hun schietclub. Leden van die club kwamen gewapend naar Charlottesville.

Laat de fascisten en antifascisten ons niet afleiden van de belangrijkste bron van politiek geweld in de jongste twee decennia: sinds 1992 hebben islamitische extremisten in de VS meer dan tien keer zoveel mensen om het leven gebracht als uiterst rechts. De meeste doden vielen inderdaad bij de aanslagen van 11 september 2001, maar hoe je het ook bekijkt, de islamisten leiden zonder meer.

Ik herinner me niet dat Joe Biden, laat staan zijn baas, ooit ‘Er is maar één kant’ tweette na een islamitische terreurdaad.

Alsof er morele gelijkwaardigheid zou zijn tussen jihadisten en wie de moed heeft om de relatie tussen islam en geweld kritisch te bekijken.

het Southern Poverty Law Center…noemde eerder dit jaar Ayaan Hirsi Ali (mijn vrouw) en onze vriend Maajid Nawaz nog ‘anti-islamextremisten’.

Maar laten we de Trump-critici maar in de gaten houden. Als Silicon Valley ‘er is maar één kant’ vertaalt als ‘censureer alles wat links ‘haattaal’ vindt’, dan dreigt er een groter gevaar.”

Niall Ferguson, MA, D.Phil.,
is a senior fellow of the Hoover Institution, Stanford, and the Center for European Studies, Harvard.
corner-image_158_267_c1.jpg

He has authored fourteen books and his 2011 feature-length film Kissinger won the New York International Film Festival’s prize for best documentary. His PBS series The Ascent of Money won the International Emmy for best documentary. His many prizes and awards include the Benjamin Franklin Prize for Public Service (2010), the Hayek Prize for Lifetime Achievement (2012), the Ludwig Erhard Prize for Economic Journalism (2013), and the Philip Merrill Award for Outstanding Contributions to Liberal Arts Education (2016). He writes a weekly column for the London Sunday Times and the Boston Globe.

en getrouwd met Ayaan Hirsi Ali

Radicalisering bij kleuters: "Ze noemen klasgenootjes varkens en bedreigen hen met vinger over de keel"

Radicalisering bij kleuters: "Ze noemen klasgenootjes varkens en bedreigen hen met vinger over de keel"

In een school in Ronse slaan de leraren alarm omdat zelfs kleuters er al onder invloed lijken te staan van een extremistische stroming binnen de islam. Dat staat in een intern document. "Ze noemen andere kinderen 'varkens' en 'ongelovigen'. Met de vinger over de keel maken ze moordbewegingen."

In heel Vlaanderen werken scholen hard aan de strijd tegen radicalisering. Zo opende het zogenaamde 'Netwerk Islamexperts' sinds de start van het project in 2016 al 481 dossiers voor scholen die met vragen en problemen zaten. Maar het is de eerste keer dat er bij kinderen op zo'n jonge leeftijd al tekenen opduiken van beginnende radicalisering.

Het interne verslag van de Dr. Ovide Decroly-kleuterscholen in Ronse, dat wij konden inkijken, dateert van afgelopen schooljaar. Onder de titel 'Indoctrinatie bij kleuters' beschrijft de juf het problematische gedrag van kinderen uit haar klas. "Arabische verzen uit de Koran citeren tijdens de speeltijd", zo begint de opsomming. "Niet naar school komen omdat onze schoolvisie niet past binnen de geloofsovertuiging. Op vrijdag niet naar school komen om godsdienstige redenen. Een kleuter heeft al een vriend in Marokko waar ze later mee zal trouwen. Een meisje weigert om een jongen een hand te geven en om naast een jongen in de rij te staan."

Maar daar blijft het niet bij. In het verslag gaat het ook over "moordbedreigingen door een kind uitgesproken aan 'ongelovigen'" en "andere kinderen 'varkens' noemen en met de vinger aan de keel bewegingen maken". "Bij gesprekken met de ouders stelt men vast dat die hun kind steunen en ermee lachen", klinkt het.

Heb je al een Facebook pagina gemaakt of op een andere manier een bijeenkomst georganiseerd? Goed begin begint bij je zelf.

Of val jij ook onder "wij zijn slap en laf en durven alleen via social media een grote bek open te trekken".?

Ik zou wel willen maar er is niemand die met mij mee zou willen doen. jij wel?
Social media? zo openhartig begeef ik me daar niet op i.v.m. privacy, en werk.(helaas)
Als er maar iets van radicaals inzit wordt je verwijderd door FB.

f6QbDLvl.jpg

Baas Indonesische moslimorganisatie: ‘Terreur en islam hangen met elkaar samen’

'Westen moet ophouden met kritiek op extremistische islam 'islamofoob' te noemen'

Hij zegt het zelf, Kyai Haji Yahya Cholil Staquf, islamgeleerde en baas van een grote Indonesische orthodoxe islamitische organisatie met zo’n 40 miljoen aanhangers:
“Islam en terreur hangen wel degelijk met elkaar samen. Er is een overduidelijke samenhang tussen fundamentalisme, terreur en de grondslagen van islamitische orthodoxie. Politici in het Westen moeten ophouden met claimen dat extremisme en terrorisme niks met de islam te maken hebben. Het Westen moet ophouden met kritiek op extremistische islam ‘islamofoob’ te noemen, ophouden om nadenken over dit soort vragen ‘islamofoob’ te noemen “
uit een ouder interview in de Frankfurter Allgemeine.
Staquf zegt in dat interview ook met zoveel woorden dat de conservatieve islam gewoon onverenigbaar is met de waarden van het Westen:
“De grondslagen van orthodoxe islam maken een vreedzaam samenleven in multiculturele en multireligieuze samenlevingen in de 21ste eeuw onmogelijk. Veel moslims zien de Westerse samenleving, het vreedzame samenleven tussen mensen met verschillende geloven, als iets dat moet worden bestreden”
Volgens Staquf gaat het er nu dus om dat duidelijk moet worden gemaakt hoe de vork hier in het Westen in de steel zit: traditionele waarden van de islam zijn niet absoluut en het moet voor iedereen glashelder zijn dat de wetten van de staat altijd voorrang hebben.
F.A.Z. exklusiv: Terrorismus und Islam hängen zusammen

Dus, daar zijn we dan uit.

Nu thee met koekjes. Iemand?

f6QbDLvl.jpg

Baas Indonesische moslimorganisatie: ‘Terreur en islam hangen met elkaar samen’

'Westen moet ophouden met kritiek op extremistische islam 'islamofoob' te noemen'

Hij zegt het zelf, Kyai Haji Yahya Cholil Staquf, islamgeleerde en baas van een grote Indonesische orthodoxe islamitische organisatie met zo’n 40 miljoen aanhangers:

uit een ouder interview in de Frankfurter Allgemeine.
Staquf zegt in dat interview ook met zoveel woorden dat de conservatieve islam gewoon onverenigbaar is met de waarden van het Westen:

Volgens Staquf gaat het er nu dus om dat duidelijk moet worden gemaakt hoe de vork hier in het Westen in de steel zit: traditionele waarden van de islam zijn niet absoluut en het moet voor iedereen glashelder zijn dat de wetten van de staat altijd voorrang hebben.
F.A.Z. exklusiv: Terrorismus und Islam hängen zusammen

Dus, daar zijn we dan uit.

Nu thee met koekjes. Iemand?

Okee, nog even wat extra quotes van Kyai Haji Yahya Cholil Staquf uit dat interview met FAZ van afgelopen weekend.

“Ik bewonder Europese politici. Ze denken zo onwaarschijnlijk humanitair. Maar dat alleen is niet voldoende. We leven in een tijd waarin men realistisch moet denken en handelen.

Europa heeft van zijn fouten in het verleden nog altijd niets geleerd.

Toen ik laatst in Brussel was zag ik hoe een groep Arabische, Noord-Afrikaanse jongeren politieagenten lastig viel. Mijn Belgische vrienden zeiden dat zoiets veel voorkomt in België. Waarom laat men zoiets toe? Wat maakt dat voor indruk op die jongeren?

En nu neemt Europa, Duitsland, massaal vluchtelingen op. Vluchtelingen over wie ze niets weten, die uit zeer problematische gebieden komen. Extremisten zijn echt niet dom.

Er is een harde kern van linksliberalen in het Westen die nadenken over de samenhang tussen traditionele islam, fundamentalisme en geweld als ‘islamofoob’ blijft bestempelen. Dat moet eindelijk ophouden. Zoals ik al zei: een probleem dat wordt ontkend kan niet worden opgelost.”

Okee, nog even wat extra quotes van Kyai Haji Yahya Cholil Staquf uit dat interview met FAZ van afgelopen weekend.

“Ik bewonder Europese politici. Ze denken zo onwaarschijnlijk humanitair. Maar dat alleen is niet voldoende. We leven in een tijd waarin men realistisch moet denken en handelen.

Europa heeft van zijn fouten in het verleden nog altijd niets geleerd.

Toen ik laatst in Brussel was zag ik hoe een groep Arabische, Noord-Afrikaanse jongeren politieagenten lastig viel. Mijn Belgische vrienden zeiden dat zoiets veel voorkomt in België. Waarom laat men zoiets toe? Wat maakt dat voor indruk op die jongeren?

En nu neemt Europa, Duitsland, massaal vluchtelingen op. Vluchtelingen over wie ze niets weten, die uit zeer problematische gebieden komen. Extremisten zijn echt niet dom.

Er is een harde kern van linksliberalen in het Westen die nadenken over de samenhang tussen traditionele islam, fundamentalisme en geweld als ‘islamofoob’ blijft bestempelen. Dat moet eindelijk ophouden. Zoals ik al zei: een probleem dat wordt ontkend kan niet worden opgelost.”

Europa heeft geen ballen, alle lui uit Europa zijn vertrokken in de gouden eeuwen en hebben landen veroverd, waar ze vervolgens kroost met ballen hebben gekregen. Wij hebben hier niets meer waarvoor we bereid zijn om te vechten..

Europa heeft geen ballen, alle lui uit Europa zijn vertrokken in de gouden eeuwen en hebben landen veroverd, waar ze vervolgens kroost met ballen hebben gekregen. Wij hebben hier niets meer waarvoor we bereid zijn om te vechten..
Ayaan vat het goed samen;

------------
De daders stonden niet op de terreurlijsten van Spanje of andere landen. Evenmin waren ze bekend als geradicaliseerde moslims. Van de inwoners van Spanje is 2,1 procent moslim. De terreurcel bestond kennelijk uit twaalf moslims. De omgeving en de lokale overheden hebben niks gemerkt van hun radicalisering. Ze hadden een goed bestaan in het stadje Ripoll en omgeving aan de voet van de Pyreneeën. Ze werden niet systematisch gediscrimineerd, ze leefden niet in de wanhopige getto’s, ze werden niet mishandeld door de Spaanse politie, en de Spaanse buren en onderwijzers waren buitengewoon tevreden over 900 Marokkanen in Ripoll. Ook hun godsdienstvrijheid werd niet ingeperkt: er is wel een moskee in dat stadje.

De Spaanse jihadisten voldoen aan geen enkele cliché
Deze gegevens levert een groot probleem op voor onze politiek correcte ‘deskundigen’. Deze Spaanse jihadisten voldoen aan geen enkele cliché. Er is ook geen islamdebat in Spanje. Toch wordt wanhopig gezocht naar een specifieke reden voor de aanslag.
Jihadisten vallen alles aan wat westers en weerloos is - Elsevierweekblad.nl

Tja :treuren:

Misschien moet ik gewoon mijn eigen leger van grijze wormen kopen en Kreta veroveren. Dat eiland is immers duizenden jaren bezet geweest door Jan en alleman.

Juist maar als het erop aan komt stemmen de meeste toch weer op een traditionele partij en niet op Wilders. Dus of de mensen zijn naief of worden voor de gek gehouden door de linkse laffe media.
Over democatie gesproken; Hier in Nederland bestaat geen echte democratie. De PVV werd bij de landelijke verkiezingen 2e. Ik zou het niet meer dan normaal vinden dat de PVV wordt betrokken bij de coalitie onderhandelingen, maar nee, ze worden compleet genegeerd Is dat democratie?
Kun je hier eerlijk zeggen wat vele mensen denken zonder gelijk als racist te worden uitgemaakt? Nee dus.

Zoals gezegd wij zijn laf en daar zullen we ooit voor boeten.

Juist maar als het erop aan komt stemmen de meeste toch weer op een traditionele partij en niet op Wilders. Dus of de mensen zijn naief of worden voor de gek gehouden door de linkse laffe media.
Over democatie gesproken; Hier in Nederland bestaat geen echte democratie. De PVV werd bij de landelijke verkiezingen 2e. Ik zou het niet meer dan normaal vinden dat de PVV wordt betrokken bij de coalitie onderhandelingen, maar nee, ze worden compleet genegeerd Is dat democratie?
Kun je hier eerlijk zeggen wat vele mensen denken zonder gelijk als racist te worden uitgemaakt? Nee dus.

Zoals gezegd wij zijn laf en daar zullen we ooit voor boeten.

Lange tijd was er geen goed alternatief voor de gevestigde orde, de PVV laat een ander geluid horen, maar komt met weinig haalbare oplossingen. Gelukkig is er nu FvD, dat ze maar de grootste mogen worden en de hele boel op stelten zetten daar.

QUOUSQUE TANDEM FACTIONEM CARTELLUM ET OFFICORUM MACHINA PATIENTIA NOSTRA ABUTITUR, DUM NAVIS PRETORIA RESSURECTIONIS AD PROFICENDUM PARATA EST?

Lange tijd was er geen goed alternatief voor de gevestigde orde, de PVV laat een ander geluid horen, maar komt met weinig haalbare oplossingen. Gelukkig is er nu FvD, dat ze maar de grootste mogen worden en de hele boel op stelten zetten daar.
Juist! maar ook die zullen worden gedemoniseerd....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven