AndroidHealthClinic

De Islam & Moslims

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tegeltjeswijsheid . . .
screenshot_1514.png

Geen moslims naar Polen: “Natuurlijke basis voor terroristen”
Geplaatst op 22 augustus 2017door E.J. Bron
screenshot_2312.png

(Vertaling: E.J. Bron)

Polen ziet zichzelf er na de jongste islamitische aanslagen in Europa in bevestigd geen islamitische “vluchtelingen” het land binnen te laten. Dat bevestigde nu Pawel Soloch, het hoofd van het Poolse Nationale Veiligheidsbureau.

duits-zuerst.png

Volgens een bericht van het Russische persbureau RIA Novosti verklaarde Soloch letterlijk: “Wij overtuigen ons aan het voorbeeld van de jongste terreuraanslagen, dat daar waar grote hoeveelheden moslims wonen, die zeer slecht geïntegreerd zijn – en in Catalonië wonen ongeveer een half miljoen moslims -, er een natuurlijke basis voor terroristen bestaat”.

Polen weigert al twee jaar lang hardnekkig akkoord te gaan met de gezamenlijke “vluchtelingen”- en herverdelingspolitiek van de EU, volgens welke ieder EU-land bepaalde quota aan “vluchtelingen” moet opnemen. Volgens deze regeling is de EU van plan om binnen twee jaar in 23 van de 28 landen van de EU om, bovenop de daarvoor al overeengekomen 40.000 “asielzoekers”, nog eens 120.000 “vluchtelingen”, die zich in de EU bevinden, te verhuizen. Polen, maar ook Hongarije en de Tsjechische Republiek wijzen deze plannen strikt af. De Europese Commissie was daarom eind juli een procedure wegens verdragsschending tegen de drie EU-landen begonnen.

Dat bedoel ik nu. Waarom hier geen stelling nemen? lafbekken.

Hoezeer ik ook de standpunten begrijpen kan vind ik het onterecht dat bovengenoemde landen aanspraak blijven maken op de miljarden EU subsidies. Prima als je het oneens bent met gemaakte afspraken maar wees dan consequent in plaats van volstrekte willekeur toe te passen.

Hoezeer ik ook de standpunten begrijpen kan vind ik het onterecht dat bovengenoemde landen aanspraak blijven maken op de miljarden EU subsidies. Prima als je het oneens bent met gemaakte afspraken maar wees dan consequent in plaats van volstrekte willekeur toe te passen.

De EU is een prachtig fenomeen man...

Voor alle landen die onder water staan... ;)

Dat klopt. Geeft eens te meer aan hoe ernstig de EU faalt. Zowel met de oostelijke als de zuidelijke landen. Om nog niet eens te spreken over het oostelijk partnerschap.

• Like
Waarderingen: Vonk
Hoezeer ik ook de standpunten begrijpen kan vind ik het onterecht dat bovengenoemde landen aanspraak blijven maken op de miljarden EU subsidies. Prima als je het oneens bent met gemaakte afspraken maar wees dan consequent in plaats van volstrekte willekeur toe te passen.[/QUOTE

Mee eens
Maar Nederland en andere Europese landen zouden hetzelfde moeten doen zoals Polen. Nederland is een grote betaler aan Brussel dus mogen ze ook wat meer eisen vind ik.
Maar ja, Politiek....

Inderdaad. Ik ben benieuwd hoe het met GB gaat aflopen. die lachen zich dadelijk kapot.
Ze houden de regeltjes en wetten in eigen hand en gaan gewoon op dezelfde manier handel drijven met de EU zoals nu (Douane Unie)

Ja en nee. Die miljarden subsidies vind ik sowoeso absurd, maar met betrekking tot het opnemen van asieleisers geef ik ze helemaal gelijk. Dit is niet waar ze voor tekenden toen ze lid werden van de EU. Duitsland heeft dit op zichzelf(ons) afgeroepen (zonder overleg met de deelstaten), dus laat hun dit probleem dan ook maar oplossen.

De gemaakte afspraken staan hier dan dus ook los van. Die oost blokkers weten heel goed hoe het is om onderdrukt te worden (fascisme en communisme). Het is dan ook heel begrijpelijk dat ze steeds meer afstand nemen van het huidige EU beleid.

omvolkingskaart?

Racistisch kaartje. Wij zijn allemaal wereldburger.

Dat al die christenen sterven, kut pedo's.

hajj-kimjong.jpg

• Like
Waarderingen: mat
6 dagen per jaar Tent City gevuld en rest van het jaar leeg.

Stel duivels daar.

VPRO publiceert dingen over islam die u al 15 jaar weet
Soort van islamofobie bij de elitaire grachtengordelomroep VPRO (NPO)

"Bovendien zijn islamitische regels absoluut en voor eeuwig, je kunt ze niet veranderen. De regels aanpassen aan de tijd is niet im Frage.

Bestaat het individu überhaupt in de islam? Veralgemeniserend: nee.

Moslims mogen niet twijfelen. Ik hoorde op mijn reizen in Europa veel heftiger uitspraken dan tien jaar geleden onder moslims in de islamitische landen die ik bezocht. In Londen zei een man mij frank en vrij dat je gedood moet worden wanneer je van je geloof valt. Ik vind het schokkender om zoiets in Engeland te horen dan onder een palmboom in de Nijldelta.

En het zijn geen achtergestelde mensen in arme wijken die dat zeggen hè, het zijn intelligente mensen. Ze weten ook waar ik voor sta: seculiere mensenrechten. Maar ze hebben zoiets van: waarom zou jouw waarheid boven de mijne staan?

Je stuit op de gevolgen van ons postmoderne cultuurrelativisme. Ik heb geen enkel argument om tegen die moslimman te zeggen dat wat hij vindt niet goed is. Wij hebben zelf God gedood en nu is er voor ons geen waarheid meer. Maar zij hebben de Koran, dat is de waarheid.’

Het begint bij individuen die zich vrijmaken en daar openlijk voor uit durven komen. En daar heb ik in de islamitische wereld, binnen en buiten Europa, weinig voorbeelden van gezien.”

Islam light? Weinig kans - Allah in Europa - VPRO

De Vlaamse verbindende bruggenbouwer Jan Leyers (VPRO/NPO) reisde door Europa om eens te onderzoeken hoe het er nu voorstaat met die steeds zo bekritiseerde islam en kwam tot dezelfde conclusie die u vijftien jaar geleden ook al trok: het ziet er niet naar uit dat er sprake is van veel verlichting en hervorming binnen de islamitische gemeenschap.

Sterker nog, het lijkt eerder op het tegenovergestelde. Nog sterker, dat hebben we aan onszelf te danken door ons aanhoudende postmoderne cultuurrelativistische christenbashen en het voortdurende ‘er bestaat geen echte waarheid’ of ‘weg met ons’ roepen.

Dergelijk bevrijdend realisme lees je normaal gesproken alleen op het internet. Realistisch zijn over islam betekent islamkritiek wat dan weer automatisch ‘islamofobie’ betekent, aldus moslims, links, D66, Ineke Valk, de UvA, oude media, Joop.nl en de NPO.

Maar nu zet de VPRO (NPO) deze ‘islamofobie’ zomaar online! En gaat diezelfde VPRO het ook nog eens laten zien op televisie! Welkom in de twilight zone!

Allah in Europa - VPRO

Laatst bewerkt:

"Als we naar Europa kijken, zijn er meer dan 50.000 radicale personen." Dat zegt Europees antiterrorismecoördinator Gilles de Kerchove.
Hij twijfelt er bovendien aan dat jihadisten te deradicaliseren zijn.
We hebben het over een groep die groter is dan dan het aantal soldaten dat NL of Belgie heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven