- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezeer ik ook de standpunten begrijpen kan vind ik het onterecht dat bovengenoemde landen aanspraak blijven maken op de miljarden EU subsidies. Prima als je het oneens bent met gemaakte afspraken maar wees dan consequent in plaats van volstrekte willekeur toe te passen.

Dat klopt. Geeft eens te meer aan hoe ernstig de EU faalt. Zowel met de oostelijke als de zuidelijke landen. Om nog niet eens te spreken over het oostelijk partnerschap.De EU is een prachtig fenomeen man...
Voor alle landen die onder water staan...
Hoezeer ik ook de standpunten begrijpen kan vind ik het onterecht dat bovengenoemde landen aanspraak blijven maken op de miljarden EU subsidies. Prima als je het oneens bent met gemaakte afspraken maar wees dan consequent in plaats van volstrekte willekeur toe te passen.[/QUOTE
Mee eens
Maar Nederland en andere Europese landen zouden hetzelfde moeten doen zoals Polen. Nederland is een grote betaler aan Brussel dus mogen ze ook wat meer eisen vind ik.
Maar ja, Politiek....
De EU is een prachtig fenomeen man...
Voor alle landen die onder water staan...
Ja en nee. Die miljarden subsidies vind ik sowoeso absurd, maar met betrekking tot het opnemen van asieleisers geef ik ze helemaal gelijk. Dit is niet waar ze voor tekenden toen ze lid werden van de EU. Duitsland heeft dit op zichzelf(ons) afgeroepen (zonder overleg met de deelstaten), dus laat hun dit probleem dan ook maar oplossen.Hoezeer ik ook de standpunten begrijpen kan vind ik het onterecht dat bovengenoemde landen aanspraak blijven maken op de miljarden EU subsidies. Prima als je het oneens bent met gemaakte afspraken maar wees dan consequent in plaats van volstrekte willekeur toe te passen.
Dus privé-bedrijven mogen niet zomaar hun eigen regeltjes maken?
En de moslims aan de varkens voeren met hun fucking kindhuwelijken en pinguin tenues (vrouwen)
Zo ziet massapsychose er dus uit.
We hebben het over een groep die groter is dan dan het aantal soldaten dat NL of Belgie heeft."Als we naar Europa kijken, zijn er meer dan 50.000 radicale personen." Dat zegt Europees antiterrorismecoördinator Gilles de Kerchove.
Hij twijfelt er bovendien aan dat jihadisten te deradicaliseren zijn.