XXL Nutrition

De Islam & Moslims

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat vreemd, mij is altijd met volle overtuiging verteld dat de latere generaties natuurlijk (zonder enige twijfel) veel minder religeus en veel meer westers zouden zijn dan hun ouders. En dat integratie vanzelf goed zou komen.

Goh wie had dit verwacht..

Nog meer ongecontroleerde immigratie zal vast wel de juiste oplossing zijn voor dit probleem.

zou @nannan dan toch gelijk hebben :thinking:

Niets nieuws onder de zon.

proxy.php?image=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FDimMenacingAngelwingmussel-size_restricted.gif

ik ben eerlijk gezegd zeer verbaast over deze trieste cijfers ,ik was in de veronderstelling dat men per generatie steeds minder gelovig zou zijn,

waarom hoor ik weinig politieke partijen over dit onderwerp ,is dit niet veel belangrijker dan bv het klimaat en gendergedram ,

wij zitten straks opgescheept met miljoenen zeer religieuze mensen met een grote afkeer en afstand van onze maatschappij

ik ben eerlijk gezegd zeer verbaast over deze trieste cijfers ,ik was in de veronderstelling dat men per generatie steeds minder gelovig zou zijn,

waarom hoor ik weinig politieke partijen over dit onderwerp ,is dit niet veel belangrijker dan bv het klimaat en gendergedram ,

wij zitten straks opgescheept met miljoenen zeer religieuze mensen met een grote afkeer en afstand van onze maatschappij
Je zou haast denken dat het een 5e colonne is...

Criminaliteit en geweldpleging neemt ook toe met elke generatie nakomelingen.

Asielzoekers komen doorgaans in de laagste sociale klasse terecht, waardoor je een broeinest voor criminaliteit creëert. Wederom een reden om een beleid van beperkte en doelgerichte immigratie in te voeren.
ik was in de veronderstelling dat men per generatie steeds minder gelovig zou zijn,
Het is opmerkelijk, maar het is al een paar keer aangekaart. Dat IS vrij gemakkelijk duizenden Europeanen kon rekruteren zegt genoeg. Zelf segregatie gaat al terug naar de tijd van gastarbeiders.

Mensen die een afkeer hebben van westerse maatschappijen moeten gewoon vertrekken.

Onder de Syrische oorlogsvluchtelingen zullen er vast capabele mensen zitten. Ik weet alleen niet of hun diploma's hier iets betekenen. Het laatste wat Syrië nu nodig heeft is een brain drain. :emo:

Onder de Syrische oorlogsvluchtelingen zullen er vast capabele mensen zitten. Ik weet alleen niet of hun diploma's hier iets betekenen.

ik ben wat nieuws betreft Duitsland gericht en als het gaat om Syriërs daar die zijn met Afghanen samen de grootste tokkies en criminelen onder de vluchtelingen

Wel met de kanttekening dat er sowieso altijd meer van is onder de 25 jarige leeftijd, maar je ziet hetzelfde verschijnsel met migranten in andere welvarende landen.

Tweede generatie vaker verdacht dan eerste generatie

Personen van de tweede generatie worden vaker verdacht van een misdrijf dan personen van de eerste generatie. Dit heeft gedeeltelijk te maken met de gemiddeld jongere leeftijd van de tweede generatie, waardoor ze relatief vaker in de leeftijden vallen met een hoog aandeel verdachten. Wanneer alleen de jongeren worden vergeleken, blijkt de tweede generatie ongeveer even vaak als verdachte te zijn geregistreerd als de eerste generatie.
https://www.cbs.nl/nl-nl/achtergrond/2016/47/criminaliteit

ik dacht echt dat de criminaliteitscijfers de laatste jaren flink aan het dalen waren
Minder aangiftes :o Wat is het nu, 90% is unreported of onopgelost? Wordt zelfs afgeraden :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven