- Waardering
- 12.184
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zou jou zo graag willen zeggen, zo graag willen vertellen.. Wat een prachtige culturen we hier in dit land mogen herbergen.

Doe een keppeltje op voor de lols.Ik ga morgen met een islamitische collega naar een dienst in een moskee. Nog nooit geweest, ben erg benieuwd.![]()
Kan er toch echt niet bij waarom men hier bewust voor zou kiezen te "bekeren"
Zo jammer weer, die associaties...Inb4 @Bert bekeert zich en pleegt een terroristische aanslag op de dbb meeting![]()
Hoe vind je dat beter?Ik heb het filmpje nog niet (helemaal) gekeken en mijn kennis omtrent de islam is zeer beperkt, maar ik vind met mijn beperkte kennis op het eerste 'zicht' de islam in de basis beter in elkaar steken dan bijvoorbeeld het christendom. Wat is jouw visie dan op de islam en waarom?
Inderdaad, ze komen aanvliegen iykwim.Nou ja, dat soort associaties komen niet uit de lucht vallen.![]()
op het eerste 'zicht' de islam in de basis beter in elkaar steken dan bijvoorbeeld het christendom
Ik heb het filmpje nog niet (helemaal) gekeken en mijn kennis omtrent de islam is zeer beperkt, maar ik vind met mijn beperkte kennis op het eerste 'zicht' de islam in de basis beter in elkaar steken dan bijvoorbeeld het christendom. Wat is jouw visie dan op de islam en waarom?

ik vind met mijn beperkte kennis op het eerste 'zicht' de islam in de basis beter in elkaar steken dan bijvoorbeeld het christendom.