- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat dit onvermijdelijk is.Hopelijk ben ik te negatief in mijn denken en staat over 40 jaar Ali naast Hans op het altaar met hun 2 geadopteerde kindertjes, gezegend door beide families onder het genot van een alcoholische versnapering en een lekkere pulled pork een buikdansje te doen.
Dat is geen antwoord.
Blijkbaar wel vaker voorgekomen en uitspraak over geweestDat is de normale gang van zaken, niet? Als burgers tegen de komst zijn van een nieuw park of zo, dan worden de namen van de tegenstanders toch ook gepubliceerd? Of niet? Ik weet het niet he, het is een vraag. Als het zo is, dan zie ik geen probleem. En vrezen voor je veiligheid, dat is echt wel overdrijven he;
Ik denk dat dit onvermijdelijk is.
Ja, de radicalen worden radicaler, maar ze worden steeds minder talrijk. En de gematigden worden steeds progressiever en seculierder. Uiteindelijk worden de radicalen dan verstoten door hun eigen gemeenschap. Geleidelijkaan worden ze opgeslorpt of sterven gewoon uit.
In de thuislanden zie je dat nog sterker. 20 jaar geleden was het in Marokko ONMOGELIJK te zeggen dat je atheist was. Nu is de helft van mijn Marokkaanse schoonfamilie openlijk atheïst geworden. Het internet heeft een niet te onderschatten rol gespeeld. En zal dat in de toekomst nog meer doen.
Uiteindelijk worden de radicalen dan verstoten door hun eigen gemeenschap.
van moslim naar openlijk atheïst? dat geloof ik bijna niet, aangezien je dan een soort van 'verbannen' wordt in de meeste familiesIk denk dat dit onvermijdelijk is.
Ja, de radicalen worden radicaler, maar ze worden steeds minder talrijk. En de gematigden worden steeds progressiever en seculierder. Uiteindelijk worden de radicalen dan verstoten door hun eigen gemeenschap. Geleidelijkaan worden ze opgeslorpt of sterven gewoon uit.
In de thuislanden zie je dat nog sterker. 20 jaar geleden was het in Marokko ONMOGELIJK te zeggen dat je atheist was. Nu is de helft van mijn Marokkaanse schoonfamilie openlijk atheïst geworden. Het internet heeft een niet te onderschatten rol gespeeld. En zal dat in de toekomst nog meer doen.
Nou, dat is jouw keuze.van moslim naar openlijk atheïst? dat geloof ik bijna niet, aangezien je dan een soort van 'verbannen' wordt in de meeste families
Heb ik dat gezegd of geïnsinueerd? Herlees de rest nog eens misschienDus dan mogen andere landen daar vruchten van plukken, laat ze het lekker helemaal zelf oplossen.
Ik kan begrijpen dat als iemand bezwaar aantekent tegen je project, er de mogelijkheid moet zijn deze aan te kaarten. Maar de namen zo maar publiceren lijkt me inderdaad niet de meest verstandige oplossing.Blijkbaar wel vaker voorgekomen en uitspraak over geweest
Mogen gemeenten namen van bezwaarders openbaar maken?
https://www.binnenlandsbestuur.nl/b...heid-over-publiceren-namen-door.9282777.lynkx
http://uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument?id=ECLI:NL:RVS:2012:BY5071
Benieuwd hoe dat nu precies zit, de privacy wetgeving moet met de AVG nog veel zwaarder zijn geworden.
Ik kan begrijpen dat als iemand bezwaar aantekent tegen je project, er de mogelijkheid moet zijn deze aan te kaarten. Maar de namen zo maar publiceren lijkt me inderdaad niet de meest verstandige oplossing.
Ook homo koppeltjes? Ik vraag dit voor een vriend......
Heb ik dat gezegd of geïnsinueerd? Herlees de rest nog eens misschien
Neen, daar is het nog te vroeg voor.Ook homo koppeltjes? Ik vraag dit voor een vriend......
Als dit de gewoonte is, het beschikbaar maken van de tegenstanders, dan denk ik niet dat de gemeente zegt: goh, wat zouden wij toch graag een moskee in onze gemeente hebben... laten we de namen publiceren, zoals we trouwens altijd doen, zodat men de tegenstanders kan afdreigen." Houdt weinig steek.En zo zorg je er voor dat er de volgende keer geen protest is, want niemand die dit nog durft. Lekker makkelijk toch?