AndroidHealthClinic

De Islam & Moslims

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een absurde provocatie. Walgelijk. Als ik weet dat mensen het erg vinden moest ik plassen op de Thora, dan ga ik dat niet doen. Dat wel doen toont aan dat ik een kl***zak ben. Walgelijke actie.
Iedereen ziet dingen die hem niet aanstaan , in een normale samenleving leer je hier vreedzaam mee omgaan. Waarom geldt dat niet hier?

Waar, maar wat boeit het wat er met een boek wordt gedaan. Hoe ongeciviliseerd ben je als je uit je stekker gaat omdat iemand met een boekt waar jij ingelooft gaat gooien.

agressie zit er gewoon in, zo makkelijk op hun pikkie getrapt.

Wat een absurde provocatie. Walgelijk. Als ik weet dat mensen het erg vinden moest ik plassen op de Thora, dan ga ik dat niet doen. Dat wel doen toont aan dat ik een kl***zak ben. Walgelijke actie.
Dat vind ik dus ook over de aanwezigheid van moslims in europa maar niemand houd rekening met die gevoelens :(

Je kan alleen maar feiten vaststellen, en dat is verre van een feit.

Wat als ik god ben, maar ik besef het gewoon niet?

giphy.gif

Natuurlijk is het provoceren. Dat is ook niet mijn smaak en snap hierbij wel dat er zo gereageerd wordt. Net als een bbq met varkensvlees voor een moskee.
Het is nutteloos en voorspelbaar, waarom zou je met een Koran gaan gooien.

Wel ben ik benieuwd als het op een wat onschuldige manier zou gaan hoe de reacties dan zijn. Een homostel dat in een moslim wijk rond loopt, of een verkoper van hotdogs met een wagentje door deze wijk. Hoe zal er dan gereageerd worden als het niet provocerend bedoelt is maar de meerderheid moslim is en je niet naar hun wetten gedraagt? Hier begint het mee, maar kan over 30 jaar veel grotere gevolgen gaan hebben voor nieuwe wetten van grote partijen als een DENK 2.0 met 25 zetels. Laat staan wat de wetten over 50 jaar gaan worden, zal mij niks verbazen als hier dan de doodstraf staat op overspel.

Natuurlijk is het provoceren. Dat is ook niet mijn smaak en snap hierbij wel dat er zo gereageerd wordt. Net als een bbq met varkensvlees voor een moskee.

Wel ben ik benieuwd als het op een wat onschuldige manier zou gaan hoe de reacties dan zijn. Een homostel dat in een moslim wijk rond loopt, of een verkoper van hotdogs met een wagentje door deze wijk. Hoe zal er dan gereageerd worden als het niet provocerend bedoelt is maar de meerderheid moslim is en je niet naar hun wetten gedraagt? Hier begint het mee, maar kan over 30 jaar veel grotere gevolgen gaan hebben voor nieuwe wetten van grote partijen als een DENK 2.0 met 25 zetels. Laat staan wat de wetten over 50 jaar gaan worden, zal mij niks verbazen als hier dan de doodstraf staat op overspel.
What if... daar kunnen we niks mee.

Echt? Je snapt het wel dat er door politiebarrikades gestormt wordt om iemand die een boekje op je de grond gooit aan te vallen?

Ik niet :o en ik sta toch erg open voor religies. Iets met false idolen die niet tot geweld of onderdrukking moeten leiden want dan heb je het spiritueel gewoon totaal niet begrepen en ben je gewoon een barbarisch untermensch.

Het provoceren is ook niet mijn smaak maar ik moet wel stellen dat het gewoon in de verste verte niet acceptabel is dat er door dat karakter zo gereageerd wordt (en dat dit natuurlijk compleet voorspelbaar was).

Dit i.t.t. dat er andersom meeeeer dan genoeg geprovoceerd wordt of zeg maar daadwerkelijke vernieling en geweldpleging gebeurd (tegen onze cultuur, beschaving, of gewoon kwetsbare medemensen).

Wat ik ook niet begrijp is dat daar niet met gepast danwel evenredig geweld tegen mag worden verdedigt. Of dat een gezonde tegenreactie op zo'n karakter uberhaupt niet wordt begrepen?

Ik geef je groot gelijk. Maar we weten toch al lang wat er gebeurd als er niet eens word geprovoceerd? Hoe gaat het homos af wanneer ze gewoon in een normale hollandse wijk of winkelstraat midden in een stad lopen en figuren van dat karakter tegenkomen?

Het hoeven trouwens niet eens homos of worstjes te zijn. Hoe gaat het met blanke scholieren in cultureel verrijkte scholen?

Laatst bewerkt:
What if the Ottomanen never invaded Greece? :dunno:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven