XXL Nutrition

De Islam & Moslims

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja je kunt ze beter neersteek.

Als dit de gewoonte is, het beschikbaar maken van de tegenstanders, dan denk ik niet dat de gemeente zegt: goh, wat zouden wij toch graag een moskee in onze gemeente hebben... laten we de namen publiceren, zoals we trouwens altijd doen, zodat men de tegenstanders kan afdreigen." Houdt weinig steek.
Het zou me niet verbazen als er kwade moslims werken die dat wel zo doen.

Ik zou wel eens de context van dit verhaal willen kennen. Ze zegt niet "you christians from Denmark'..., neen ze scheldt iemand uit. Misschien is die kerel wel een kl***zak die haar slecht heeft behandeld. Dus een beetje context zou wel op zijn plaats zijn.
Nogmaals, ik zie je enkel dergelijke dingen posten. Confirmation bias.

Nogmaals, ik zie je enkel dergelijke dingen posten.

nee hoor ,ik vind Hakim Ziyech samen met Memphis Depay de beste voetballer van Nederland , Sinan Can de beste journalist en programmamaker en kijk zeer graag naar De Nieuwe maan met Fidan Ekiz ,

verder vind ik Denzel Washington de beste acteur ,Mohammed Ali de grootste sporter en een Libanees adoptiekindje genaamd Marcus Lemonis is mijn all time favoriet (zowel als mens en als zakenman)

zijn toch niet bepaald mensen die aan de Germaanse eisen voldoen :roflol:

p.s het ging me meer om dit stukje tekst onder het filmpje :

Muslim Refugees are the greatest ingrates the world has ever known.

I was working in Switzerland when they took in Muslim Refugees during the Serbian-Croatian War.

Never has a single group gone so far out of their way to bully & spit on their gracious hosts like the Muslims did!

dit lijken wel universele kenmerken van een Moslimgemeenschap waar ook ter wereld

Laatst bewerkt:
nee hoor ,ik vind Hakim Ziyech samen met Memphis Depay de beste voetballer van Nederland , Sinan Can de beste journalist en programmamaker en kijk zeer graag naar De Nieuwe maan met Fidan Ekiz ,

verder vind ik Denzel Washington de beste acteur ,Mohammed Ali de grootste sporter en een Libanees adoptiekindje genaamd Marcus Lemonis is mijn all time favoriet (zowel als mens en als zakenman)

zijn toch niet bepaald mensen die aan de Germaanse eisen voldoen :roflol:

p.s het ging me meer om dit stukje tekst onder het filmpje :

Muslim Refugees are the greatest ingrates the world has ever known.

I was working in Switzerland when they took in Muslim Refugees during the Serbian-Croatian War.

Never has a single group gone so far out of their way to bully & spit on their gracious hosts like the Muslims did!

dit lijken wel universele kenmerken van een Moslimgemeenschap waar ook ter wereld

Dat is nou net je probleem. Kijk eens naar de bron van deze informatie....wie zoekt die vindt. Jij gaat deze racistische sites en tweetaccounts gaan bekijken en volgen en dan krijg je een bevestiging van je verwrongen beeld.

Dat is nou net je probleem. Kijk eens naar de bron van deze informatie....wie zoekt die vindt. Jij gaat deze racistische sites en tweetaccounts gaan bekijken en volgen en dan krijg je een bevestiging van je verwrongen beeld.

:roflol: hier hebben we in Nederland een woord voor , namelijk dedain ,stuitende arrogantie wat je hier ten toon spreid ,ik had nog een heel klein sympathie voor jou in andere topics

maar jij bent echt een gefrustreerd niemendalletje zonder al teveel intelligentie en vooral een gebrek aan sociale vaardigheden en al die problemen en tegenslagen die je ervaart in je

dagelijks leven is keiharde karma niets meer en niets minder

:roflol: hier hebben we in Nederland een woord voor , namelijk dedain ,stuitende arrogantie wat je hier ten toon spreid ,ik had nog een heel klein sympathie voor jou in andere topics

maar jij bent echt een gefrustreerd niemendalletje zonder al teveel intelligentie en vooral een gebrek aan sociale vaardigheden en al die problemen en tegenslagen die je ervaart in je

dagelijks leven is keiharde karma niets meer en niets minder
Ad hominem aanval, bij gebrek aan argumenten; Ik had niks anders verwacht.

Er wordt net gedaan alsof de homo-haat door de moslims veroorzaakt wordt.
Genoeg christenen en niet gelovigen die het afkeuren.

Ik sta zelf ook niet open voor het homo-huwelijk, en ben ook geen moslim.
Dat recht heb je. Mag ik vragen waarom je tegen het homo-huwelijk bent?
Mijn visie: de overheid zou zich niet moeten moeien met wie in het huwelijk stapt. Ik vind dat het een soort contract is tussen individuen; En daar moet de overheid zich dus niet in moeien;Dit kan gerust gedaan worden via advocaten en zo: "ik wil met die drie mensen huwen en zij met mij, dus als we alles in een contract kunnen gieten omtrent eigendom, toekomstige kinderen, gevolgen bij scheiding,...,".. dan moet de overheid zich niet te moeien met die zaken.

Wat is precies het probleem? Namen ze goed burgerschap maar net zo serieus, of voor 50%, als de koran. Verder slaat de actie nergens op, mij lijkt die Rasmus een beetje een hersenloos figuur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven