Waar ik train, (geen basic fit!) zitten veel verschillende nationaliteiten en de moslims daar zijn in het algemeen open en vriendelijk, vaak vriendelijker dan bijvoorbeeld de Oost Blokkers.
En weer haal je religie en nationaliteit door elkaar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar ik train, (geen basic fit!) zitten veel verschillende nationaliteiten en de moslims daar zijn in het algemeen open en vriendelijk, vaak vriendelijker dan bijvoorbeeld de Oost Blokkers.
En weer haal je religie en nationaliteit door elkaar.

Waren die Turken en Marokkanen ook aanwezig op de sportschool tijdens de ramadan en welke religie hangen die Oostblokkers dan aan?
Vraag me af of het vergaan van familiebanden in NL niet ook door beleid uit hetzelfde straatje als immigratiebeleid komt.zijn ze warmer en zijn de familiebanden sterker dan die van ons ? ,jazeker vele malen zelfs ,maar dat neemt niet weg dat later in de toekomst zal blijken dat immigratie
van moslims in Europa de grootste fout is die we ooit hebben kunnen maken
Dan zijn het geen “echte” moslims en gaat dit topic ook niet echt over hun.
Inderdaad.Misschien brengen ze juist een beetje meer waarden en normen mee in de toekomst, dan alleen maar oppervlakkigheid. Who knows...
Dan zijn het geen “echte” moslims en gaat dit topic ook niet echt over hun.
Rot op man het overgrote deel drinkt, eet en rookt vrolijk door. Alleen voor het oog van de rest ‘vast’ menHet zijn zeer zeker echte Moslims. Ze doen de Ramadan maar komen gewoon trainen zonder iets te eten en drinken. Respect dus.
Rot op man het overgrote deel drinkt, eet en rookt vrolijk door. Alleen voor het oog van de rest ‘vast’ men