MuscleMeat

De Islam & Moslims

Status
Niet open voor verdere reacties.
What if the jews never stepped on the train.

Wat als de berg wel tot Mohammed kwam.

Wat als Hitler bij z'n eenheid was toen het volledig werden vernietigd? :thinking:

Wat als we gewoon naar Pim geluisterd hadden.. ???

What if? Antwoord al gevonden! En dan zijn het nog enkel vrouwen...geen homo's of hotdog verkopers.

Jij bent niet welkom, jij bent niet welkom in mijn wijk.

Maar zo zie je dus maar weer eens, dat het argument van "ja maar ze zijn niet allemaal zo" dus nergens op slaat. Die 'goede gematigde moslims' hebben dus niets te zeggen. Of ze stemmen zwijgend toe, dat kan natuurlijk ook.

In beide gevallen is de 'goede gematigde' groep, of het nou de meerderheid of minderheid in de moslimgemeenschap vormt, totaal niet relevant.

• Like
Waarderingen: Vonk
Jij bent niet welkom, jij bent niet welkom in mijn wijk.

Maar zo zie je dus maar weer eens, dat het argument van "ja maar ze zijn niet allemaal zo" dus nergens op slaat. Die 'goede gematigde moslims' hebben dus niets te zeggen. Of ze stemmen zwijgend toe, dat kan natuurlijk ook.

In beide gevallen is de 'goede gematigde' groep, of het nou de meerderheid of minderheid in de moslimgemeenschap vormt, totaal niet relevant.

Lijkt inderdaad bijna altijd op te gaan helaas. En het is ook niet zo dat bepaalde groepen extreem hard groeien, zodat er een soort tipping point bereikt wordt. Ik voorzie geen enkele oplossing die komt vanuit de moslimgemeenschap binnen nu en 10 jaar.

komt geen oplossing ,de vlucht in het geloof word alleen maar erger

Dat klopt naar alle waarschijnlijkheid.

Ik neem een verschijnsel waar dat dit lijkt te bevestigen, sinds "De Toestanden" rond de islam.
Allerlei moslima's die bij mij in de omgeving wonen zijn in ene een hoofddoek gaan dragen.
Dit terwijl ze dat al die jaren dat ik ze al ken, nooit eerder deden.
(Dat kan ik met zekerheid zeggen want ik kom ze bijna dagelijks tegen)

Heb eens gevraagd (aan eentje die ik wat beter ken) waarom ze dat nu is gaan doen.
Het antwoord was, omdat ze geen commentaar cq. problemen wilde krijgen...

Tja, tot zover het genieten van de westerse 'vrijheden' binnen hun gemeenschap en het veel 'ruimte' van je man krijgen.
In mijn optiek is het weer eens niet anders dan het collectief-je-kop-in-het zand steken.
Typerende religieuze struisvogelpolitiek en weg-kijk-saamhorigheid.
Dit in plaats van de hand in eigen boezem steken en daadwerkelijk een verschil proberen te maken.

Dus hoe dan ook, als er al een daadwerkelijke oplossing is zal deze zeker niet vanuit de moslims komen, in het algemeen bezien.

Laatst bewerkt:
Sri Lanka’s Muslims Face an Angry Backlash After Easter Sunday Attacks
https://www.nytimes.com/2019/04/24/world/asia/sri-lankas-muslims.html

Zielig!

maxresdefault.jpg

ik weet het mijn verwrongen bruinhemden wereldbeeld speelt weer op en het komt ook nog uit een obscuur nazi krantje

en natuurlijk zijn dit geen echte moslims

• Like
Waarderingen: 040B

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven