- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
What if? Antwoord al gevonden! En dan zijn het nog enkel vrouwen...geen homo's of hotdog verkopers.
die sukkels snappen helemaal niets van de Islam ,zouden ze wel beseffen hoe er tegen ongelovige honden word aangekekenOok heb ik het idee dat Moslims eerder voor hun medemoslim klaar staat dan de doornee Nederlander (inclusief mezelf)
Klopt, ze willen altijd weten wat je probleem is.Ik moet zeggen dat ik respect heb voor Moslims die meedoen aan de Ramádan.
Ook heb ik het idee dat Moslims eerder voor hun medemens klaar staat dan de doornee Nederlander (inclusief mezelf)
uitkering genoeg tijd er voor ook

Correctie: ook voor de Nederlander staan ze klaar hoor.
Mijn tante bijvoorbeeld heeft aan de ene kant Nederlandse buren, aan de andere kant Turkse buren.
Mijn tante is erg ziek en kan nauwelijks naar buiten, laat staan haar eigen eten bereidden. De Turkse buren maken om de dag voor haar een maaltijd klaar en willen met alles helpen.
De Nederlandse buren zijn vriendelijk en vragen ook altijd hoe het ermee gaat maar voor de rest bieden ze geen hulp aan.
Dit is natuurlijk maar 1 situatie maar is misschien wel tekenend in het algemeen.
Ooit moslim buren gehad aan beide kanten van het huis:
- Links waren lieve sociale mensen die altijd rekening met iedereen hielden.
- Rechts een stel luidruchtige asocialen, die zich van niets of niemand wat aantrokken.
Deze tegenstellingen kom je overal tegen, dit hadden net zo makkelijk ook sociale én asociale Nederlandse buren kunnen zijn.
Mijn punt hier is, dat incidentele cq. individuele voorbeelden maar zelden tekenend zijn voor iets dat in het algemeen geldt.
Je kunt problematiek e.d. die zich op maatschappelijk macro-niveau afspeelt (van toepassing op grote groepen, culturen), niet goed beoordelen vanuit het voorbeelden op micro-niveau. Dat is een begrijpelijke maar te veel gemaakte perspectief fout...
Moslim´s in het ALGEMEEN geloviger en fanatieker zijn dan Nederlanders,
Ben ik helemaal met je eens alleen het is wel een feit dat Moslim´s in het ALGEMEEN geloviger en fanatieker zijn dan Nederlanders, en dat ze daardoor in het ALGEMEEN toch iets meer denken en doen voor de zwakke mens dan de Nederlander die in het ALGEMEEN meer waarde hecht aan carriere en materialisme en oppervlakkigheid.
Ik ben het met je eens dat de Islam en Koran in principe materialisme afkeuren, maar toch zijn er opvallend veel Turken en Marokkanen (ja, ik trek dat even gelijk met moslims, aangezien een zeer groot deel van de Turken en Marokkanen moslim is) die per se in een Mercedes moeten rondrijden en in bepaalde kleding (bepaalde merken, bontkraagjes, Gucci-taskjes e.d.) moeten rondlopen. Aan carrière hechten ze vaak dan weer minder waarde (gegeneraliseerd).Ben ik helemaal met je eens alleen het is wel een feit dat Moslim´s in het ALGEMEEN geloviger en fanatieker zijn dan Nederlanders, en dat ze daardoor in het ALGEMEEN toch iets meer denken en doen voor de zwakke mens dan de Nederlander die in het ALGEMEEN meer waarde hecht aan carriere en materialisme en oppervlakkigheid.
Natuurlijk zijn er veel uitzonderingen op de regel maar daarom schreef ik bewust ook algemeen dik gedrukt.
Aan carrière hechten ze vaak dan weer minder waarde

Ze weten niet eens wat dat is.

ja moslims zijn echt hele vredelievende en sociale mensen ,ga als Nederlandse man en ongelovige hond maar aan de deur bij pappa Turk en zeg dat je de hand wil van zijn dochter,
je word met open armen ontvangen en zijn dochter stijgt in aanzien in de Turkse gemeenschap
kijk op de basisschool maar hoeveel van die kk kaaskindjes worden uitgenodigd op verjaardagsfeestjes van moslimkindjes of kijk bij Basic Shit hoe de moslimjongeren
enkel en alleen omgaan en sporten met andere Turken en Marokkanen ,0,0 interactie met anderen
zijn ze warmer en zijn de familiebanden sterker dan die van ons ? ,jazeker vele malen zelfs ,maar dat neemt niet weg dat later in de toekomst zal blijken dat immigratie
van moslims in Europa de grootste fout is die we ooit hebben kunnen maken