- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Ad hominem aanvallen, bij gebrek aan argumenten... en intelligentie.Gast waar slaat dit nu op. gedraag je een beetje aub.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ad hominem aanvallen, bij gebrek aan argumenten... en intelligentie.Gast waar slaat dit nu op. gedraag je een beetje aub.
Ad hominem aanvallen, bij gebrek aan argumenten... en intelligentie.
Daarop baseren dat het onzin zal moeten zijn lijkt me lastig, gezien je selecteerd uit familie zit je sowieso met selection bias omtrend je eigen seculariteit en connecties daarmee. Maar ik ben het wel eens dat ik me ook bij dit soort studies erg afvraag hoe representatief ze zijn van de realiteit. En wat de vraagstelling en conclusies daaruit nou precies betekenen.2:
"Als je VWS raadpleegt over geloof in God in de regio, krijg je steevast 100%. Dit is bijvoorbeeld het resultaat voor Marokko in 2011: 99.8% gelooft in God." Ik heb meer dan honderd familieleden in Marokko, en meer dan 200 facebookkennissen die in Marokko en de rest van de Islamitische wereld wonen en als VWS zegt dat 0.2 % van de mensen in Marokko atheist is, dan weten we allemaal dat dit fout is. 10 jaar geleden durfden mensen in Marokko niet in het openbaar eten tijdens de ramadan in Marokko, nu komen ze er openlijk voor uit atheist te zijn, en eten tijdens de vasten, publiekelijk. De 0.2 % is dus onzin.
Ik zou als seculiere atheistische neo-paganist zelfs nog kunnen antwoorden dat islam heel belangrijk is in m'n leven; Heb er vooral heel veel last van.De VWS vraag "is religie belangrijk in je leven" als een betere vraag bestempelen is onzin. Een atheist in Marokko kan "ja " antwoorden omdat zijn hele familie religieus is en dit een enorme impact op zijn leven hebben.
net zoals in iedere samenleving waar ontkerkelijking heeft plaatsgevonden, is er eerst altijd weerstand. Net als in de VS. Zeg maar eens in Texas aan je ouders dat je atheist bent. Dus het is niet gebonden aan één specifieke religie.Waar zou dit door komen? Dat ze anders buiten de gemeenschap vallen?? (Wat ik eerder al zei)
Made my dayAd hominem aanvallen, bij gebrek aan argumenten... en intelligentie.
Moah denk dat de verschillende door het westen opgehitste oorlogen en bombardementen wel zorgen voor een sterkere islamitische aanhang onder inheemsen in die regio.Dat klopt voor ontheemden, maar niet voor mensen die in als volwassenen leven in het land waar ze geboren en getogen zijn.
Maak je eens lid van Marokkaanse facebookpagina's, forums.... ga naar de moskee in Marokko... ook daar zie je steeds minder moskeebezoek... tijdens de ramadan is er 's avonds een speciaal gebed, tarawah... die kan uren duren.... Hoe langer je bidt, hoe beter.... we zien de afgelopen 15 jaar dat er steeds minder mensen het volledige gebed afwerken...Er zijn steeds minder jongeren...dat zien we trouwens ook in Belgische moskeeën.Daarop baseren dat het onzin zal moeten zijn lijkt me lastig, gezien je selecteerd uit familie zit je sowieso met selection bias omtrend je eigen seculariteit en connecties daarmee. Maar ik ben het wel eens dat ik me ook bij dit soort studies erg afvraag hoe representatief ze zijn van de realiteit. En wat de vraagstelling en conclusies daaruit nou precies betekenen.
Ik zou als seculiere atheistische neo-paganist zelfs nog kunnen antwoorden dat islam heel belangrijk is in m'n leven; Heb er vooral heel veel last van.
Zeg ik ergens dat alleen de islam dit heeft dan? Je geeft mij dus gelijk, alleen omdat er geen onderbouwing bij is ga je zo moeilijk doen. Je vraagt gewoon om gezeik en discussies.net zoals in iedere samenleving waar ontkerkelijking heeft plaatsgevonden, is er eerst altijd weerstand. Net als in de VS. Zeg maar eens in Texas aan je ouders dat je atheist bent. Dus het is niet gebonden aan één specifieke religie.
Zie je, dit heet argumenteren.
Ik vergeef het je... maar je kan je IQ wel een paar punten optrekken door veel te oefenen, veel te lezen... er zijn gevallen geweest waar mensen van 70 naar 80 IQ-punten zijn gegaan. Waar leven is, is hoop.Ik ben dan ook maar een zwakbegaafde racist, kan er ook niks aan doen![]()
Jij bent niet helemaal lekker?Maak je eens lid van Marokkaanse facebookpagina's, forums.... ga naar de moskee in Marokko... ook daar zie je steeds minder moskeebezoek... tijdens de ramadan is er 's avonds een speciaal gebed, tarawah... die kan uren duren.... Hoe langer je bidt, hoe beter.... we zien de afgelopen 15 jaar dat er steeds minder mensen het volledige gebed afwerken...Er zijn steeds minder jongeren...dat zien we trouwens ook in Belgische moskeeën.
Terechte bedenking. Maar de dagdagelijkse stroom aan informatie die ze van het internet halen heeft volgens mij een grotere impact.Moah denk dat de verschillende door het westen opgehitste oorlogen en bombardementen wel zorgen voor een sterkere islamitische aanhang onder inheemsen in die regio.
No thanks ik woon in almere daar lopen ze genoeg op straat en lichtgetinte baardmensen zien is niet goed voor m'n gemoedstoestand.Maak je eens lid van Marokkaanse facebookpagina's, forums.... ga naar de moskee in Marokko...

Baseer je dat ook op bronnen? Aan de andere kant zie je (ik) het ook wel steeds meer doordringen in de publieke ruimte in het westen en bij alledaagse evenementen. Zoals die iftars op grote historische pleinen. Of dat ze massaal op straat gaan bidden.ook daar zie je steeds minder moskeebezoek... tijdens de ramadan is er 's avonds een speciaal gebed, tarawah... die kan uren duren.... Hoe langer je bidt, hoe beter.... we zien de afgelopen 15 jaar dat er steeds minder mensen het volledige gebed afwerken...Er zijn steeds minder jongeren...dat zien we trouwens ook in Belgische moskeeën.
Nogmaals, je zal iets duidelijker moeten zijn.
Ik vergeef het je... maar je kan je IQ wel een paar punten optrekken door veel te oefenen, veel te lezen... er zijn gevallen geweest waar mensen van 70 naar 80 IQ-punten zijn gegaan. Waar leven is, is hoop.
Ad hominem aanvallen, bij gebrek aan argumenten... en intelligentie.

Daar ben ik het dus niet mee eens. Realiteit is subjectief. Wat is immers realiteit?perceptie is subjectief... realiteit is objectief. Dat je dit moest vragen vind ik heel vreemd.
In het Westen zie je de minderheid inderdaad in aantal afnemen maar wordt hun aanwezigheid manifester omdat ze zich explicieter tonen en handelen. Ze eisen meer en meer het recht op om hun religie op alle vlakken te uiten... maar hun steun daalt zelf bij moslims.No thanks ik woon in almere daar lopen ze genoeg op straat en lichtgetinte baardmensen zien is niet goed voor m'n gemoedstoestand.
Baseer je dat ook op bronnen? Aan de andere kant zie je (ik) het ook wel steeds meer doordringen van in publieke ruimte in het westen en bij alledaagse evenementen. Zoals die iftars op grote historische pleinen. Of dat ze massaal op straat gaan bidden.
Jij bent een t*fus mong**l.
Jup, dat kan inderdaad. Ik pak je eerst aan met argumenten, dan reageer je zonder argumenten met ad hominem aanvallen, en dan kan ik daaruit objectief uit concluderen dat je niet echt bijster slim bent. Dat is een vaststelling, geen ad hominem aanval.
Ik begrijp je opmerking maar ze is fout. De realiteit is wat ze is, ongeacht wie ze ziet en hoe. maar hoe we deze interpreteren, en percipiëren, is anders, afhankelijk van het idividu.Daar ben ik het dus niet mee eens. Realiteit is subjectief. Wat is immers realiteit?
Realiteit is subjectief omdat iedereen realiteit anders waarneemt.