- Waardering
- 7.886
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
Idd gr. L. Ron Hubbard
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MMMMMMM HOT....
Afmelden, koekoeksjong.
Als het nu nou knappe dames uit de ruimte zijn, geen probleem voor mij hoor.
Ik denk niet echt dat aliens een probleem zijn of zullen vormen.
Wij leven, zij leven.
Misschien hebben ze al ingezien dat oorlog nutteloos is. Vrienden zijn en samen op avontuur gaan is veel leuker.
Voor de skeptics, astronaut Edgar Mitchell zegt in interviews openlijk dat er shit rondvliegt dat niet menselijk is en dat hij genoeg alien shit gezien heeft tijdens zijn Apollo missies.

Is buitenaards goede fertilizer voor mn tomatenplantjes.Ik snap die obsessie met de uitwerpselen van buitenaardsen niet zo goed![]()
Niet de schoten, maar de ’haat via sociale media’ is Nicky het meest bijgebleven. Nadat hij zijn verhaal deed in de uitzendingen van het NOS-journaal en Nieuwsuur, begon zijn inbox vol te lopen met haatreacties. „Dat heeft op mij de grootste impact van alles gehad”, vertelt hij.
Niet alleen Nicky werd bedreigd, maar ook zijn familie werd niet met rust gelaten. „Ik hoop dat je kankermoeder neergeschoten wordt, dat jij neergeschoten wordt, dat je hele familie kanker krijgt”, schreef iemand. Sommigen zeiden zelfs dat ze hem op zouden komen zoeken.
Getuige (21) tramaanslag Utrecht kreeg doodsbedreigingen
Utrecht - Hij sleepte een gewonde vrouw in veiligheid, werd beschoten, zag iemand sterven en kreeg als dank een stortvloed aan haat over zich heen. De 21-jarige Nicky van Grinsven was getuige van de tramaanslag in Utrecht. Op de dag van de aanslag was hij te zien op het NOS-journaal en in Nieuwsuur. Hij vertelde dat de schutter ’Allahu akbar’ had geroepen. Na de uitzending stroomden de haatreacties binnen in de inbox van zijn sociale media-accounts.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/694226723/getuige-21-tramaanslag-utrecht-kreeg-doodsbedreigingen
Dreigen over twitter in plaats van echte aanslagen plegen?

Gewoon alle religies verbieden, het is niet meer van deze tijd.
Ik zeg, gelijke monniken, gelijke kappen. Gewoon alle religies verbieden, het is niet meer van deze tijd. Ik heb lang genoeg geroepen dat eenieders geloof gerespecteerd moet worden, maar ben er nu wel een beetje klaar mee.
Ik zeg, gelijke monniken, gelijke kappen. Gewoon alle religies verbieden, het is niet meer van deze tijd. Ik heb lang genoeg geroepen dat eenieders geloof gerespecteerd moet worden, maar ben er nu wel een beetje klaar mee.