040B
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.088
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
laat een fanfare het panzerlied spelen en ik marcheer zingend mee
Een kind van 13 heeft nog niet de ervaring en cognitieve vermogens om bewust in te stemmen. Kan z'n ontwikkeling serieus verstoren, ook al vond hij het op dat moment allemaal wel leuk, en daarom worden minderjarigen terecht beschermd. Ook compleet ongegrond om een onderscheid te maken tussen geslachten. Het gaat om het emotioneel aspect, niet of dat kind al dan niet door de maatschappij als "jager" gezien wordt omdat het een jongen is.Disagree.
Mocht het ongewilde handelingen zijn, agree.
Maar allejezus, 20 jaar voor seks met een jochie die de tijd van z'n leven had. Terwijl terroristen met 6 jaar vastzitten ervan af komen..

Ik denk dat de emotionele impact op jongens en hun ontwikkeling ook wel wordt onderschat. Ik zie het toch minder als slachtoffer, maar het is niet bepaald een gezonde les in omgang met vrouwen en opbouw van intieme relaties? Hoe kan het bijvoorbeeld z'n ontwikkeling serieus verstoren?Een kind van 13 heeft nog niet de ervaring en cognitieve vermogens om bewust in te stemmen. Kan z'n ontwikkeling serieus verstoren, ook al vond hij het op dat moment allemaal wel leuk, en daarom worden minderjarigen terecht beschermd. Ook compleet ongegrond om een onderscheid te maken tussen geslachten. Het gaat om het emotioneel aspect, niet of dat kind al dan niet door de maatschappij als "jager" gezien wordt omdat het een jongen is.
Gaat me trouwens niet om de strafmaat, maar om het feit dat je seks met minderjarigen goedkeurt.
![]()
Dat is heel divers en hangt vaak af van de ernst van het misbruik en de leeftijd waarop dat seksueel contact plaatsvond. Het heeft wel altijd te maken met intimiteit.Ik denk dat de emotionele impact op jongens en hun ontwikkeling ook wel wordt onderschat. Ik zie het toch minder als slachtoffer, maar het is niet bepaald een gezonde les in omgang met vrouwen en opbouw van intieme relaties? Hoe kan het bijvoorbeeld z'n ontwikkeling serieus verstoren?
The gang speak [sic] with heavy accents and force the teen to kiss the gun, “which they refer to by a Turkish-derived slang word
Het klinkt als moslims het ruikt als moslims het ziet er uit als moslims ik denk dat het moslims zijn. Maar wie weet heb ik het mis en zijn het weer vervelende criminele boeddhisten met turks accent.As we have previously highlighted, surveys show that migrants are vastly overrepresented in violent crime and rapes in Sweden, but the government stopped gathering official statistics back in 2005.
This was long before the problem was exacerbated by the arrival of over 150,000 new “refugees” mainly from Islamic countries from 2015 onwards.
Swedish author Björn Ranelid recently warned that the level of crime and violence the previously sedate country is experiencing amounts to a “small scale war”.
https://summit.news/2019/07/09/vide...-gun-in-swedish-boys-mouth-stirs-controversy/
Het filmpje is een voorbeeld van gevaar van het importeren van moslims waaronder klaarblijkelijk nou eenmaal zulk gedrag wordt vertoond. De religie of wat ik relevanter vind het karakter van het volk met die religie zet ook toe tot bende vorming en zo'n invasie en het aldaar pesten van inheemse mensen zoals u dat noemt.
Maar dat komt niet voor. Aangezien de moderne belevenis van het christendom suïcidaal vredig of met andere woorden cucked is zal dat in tegenstelling tot geweld gepleegd door moslims moeilijker te attribueren zijn aan zijn geloof. Of die persoon moet het explicieet als beweegredene naar voren laten komen en dan lijkt het me wel relevant om bij die daden te vernoemen, maar pas als het een fenomeen wordt dat christenen zulk geweld plegen tegen anderen dan pas zal dat er vanzelf bij vernoemd gaan worden.
My god, dat ik dit nog moet uitleggen...Wat is jouw definitie van een moslim dan?
Want in mijn Van Dale is een moslim een aanhanger van de islam.
Net zoals een christen van het christemdom is en een jood van het jodendom..
"wat kwade appels"...Is het erg om blind en onverdraagzaam en gevaarlijk te zijn tegenover kwaadaardigheid?
Zet je dan niet een groep van goedwillende mensen weg om wat kwade appels uit het verleden? Alleen maar omdat ze een groep vormen, of zie je meer relevantie in die vergelijking?
De katholieke Kerk had indertijd alle macht in de samenleving, een ijzeren greep op het leven van alle mensen. Wie afweek stierf.Amen!Alle gelovigen zijn dom en een potentieel gevaar voor de seculiere bevolking.
Zodra mensen bereid zijn om hun eigen gezonde verstand opzij te schuiven voor de leer van een (onzichtbare) geestelijk leider moet je er ernstig voor oppassen.
Zoals?Een idioot die door zijn haat voor de islam de grootste onzin vertelt.
Mag het filmpje ook op face value nemen hoor. Wat vind jij er van?Je neemt steeds onbetrouwbare bronnen die jouw waanbeelden bestendigen. "migrants"... en dat stel je dan gelijk met moslims. Turken stel je gelijk met moslims.... ik zou je hele retoriek in detail kunnen afbreken maar ik zou enkel mijn tijd verliezen. Want ongeacht de argumenten, je zal je opinie niet bijsturen.
Moet ik elke zin gaan citeren? Neen dank u.