Fitness Seller

De jacht

Bezoekers in dit topic


Oostvaardersplassen heeft niks met jacht/natuurbeleving/natuurbeheer te maken, ook zeer slecht geschoten, als je ziet hoeveel je moet leren op de jachtopleiding kan ik me dit amper voorstellen.
Aan de andere kant ook niet fijn als er van die linksgekkies om je heen staan te blerren, nee, daar word het dier rustig van.
 
Vlees eten van een dier dat een leven lang in de natuur heeft geleefd is kansloos, maar een plofkip die met 8 anderen op een vierkante meter maar een paar weken te leven heeft niet?

Wat een hypocriet gelul.

Zolang het geen uitstervende dieren of plezierjacht betreft zie ik hier dus echt geen problemen in. Happy hunting.
 
Ik zag dit artikel, wel interresant om te lezen en een goede reactie op zwartmakerij van een groenlinksgekkie

upload_2018-3-20_9-35-22.png
 
Jammer dat we niet beschikken over het artikel waarop gereageerd wordt. Je groenlinksgekkiegedoe vind ik ook maar irritant eerlijk gezegd.

Ik probeerde eerder een discussie op gang te brengen over het hoe en het waarom (het is tenslotte een forum). Dit artikel legt dat wel mooi uit zodat ik iig wat wijzer ben en me best kan vinden in dat standpunt. Ik denk dat jouw "groenlinksgekkies" ook veelal niet weten wat "de jacht" inhoudt, anders dan dat het een onschuldig wezen - die daar niet zelf voor op kan komen - het leven kost. Daarnaast zullen er ook zat mensen jagen die er plezier uit halen om levende wezens te doden, maar dat terzijde.

Je mag overigens best openstaan voor de meningen van anderen in plaats van ze de hele tijd (groen)linksgekkies te noemen, overkomt je niks van.
 
Jammer dat we niet beschikken over het artikel waarop gereageerd wordt. Je groenlinksgekkiegedoe vind ik ook maar irritant eerlijk gezegd.

Ik probeerde eerder een discussie op gang te brengen over het hoe en het waarom (het is tenslotte een forum). Dit artikel legt dat wel mooi uit zodat ik iig wat wijzer ben en me best kan vinden in dat standpunt. Ik denk dat jouw "groenlinksgekkies" ook veelal niet weten wat "de jacht" inhoudt, anders dan dat het een onschuldig wezen - die daar niet zelf voor op kan komen - het leven kost. Daarnaast zullen er ook zat mensen jagen die er plezier uit halen om levende wezens te doden, maar dat terzijde.

Je mag overigens best openstaan voor de meningen van anderen in plaats van ze de hele tijd (groen)linksgekkies te noemen, overkomt je niks van.

Daar heb je gelijk in!
 
Zou wel graag willen dat jagers wat beter met hun wapens omspringen. Wat ik al gezien heb. Jesus.
 
Zou wel graag willen dat jagers wat beter met hun wapens omspringen. Wat ik al gezien heb. Jesus.
Wat dan ? Ben wel benieuwd
Als je ziet hoe streng ze zijn op examen met omgang wapen, en schieten.
Merendeel zakt op kleine veiligheids foutjes.
 
Wat dan ? Ben wel benieuwd
Als je ziet hoe streng ze zijn op examen met omgang wapen, en schieten.
Merendeel zakt op kleine veiligheids foutjes.

Ik woon in BE.

Heb zo regelmatig van die groepjes zien passeren die precies maar net wisten wat de juiste kant van hun wapen was.
Heb ook een reportage gezien en wat ik daar zag. Te stom om dood te doen en wat liggen rondzwieren met hun wapen naar alle kanten, vinger aan de trekker wanneer het niet hoeft e.d.
 
Ik woon in BE.

Heb zo regelmatig van die groepjes zien passeren die precies maar net wisten wat de juiste kant van hun wapen was.
Heb ook een reportage gezien en wat ik daar zag. Te stom om dood te doen en wat liggen rondzwieren met hun wapen naar alle kanten, vinger aan de trekker wanneer het niet hoeft e.d.

Dat is wel echt slecht, die mogen ze ook de akte wel afpakken, in Nederland ben je hem echt zo kwijt. Zelfs als je een grove verkeersovertreding begaat kan je hem kwijtraken.
 
Back
Naar boven