Fitness Seller

De juiste naald

Nino4565

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
78kg
Vetpercentage
8%
Hallo,
Ik had eens een vraagje naar jullie mening welke naalden jullie gebruiken voor in het been te injecteren?
Ik ga nu de eerste keer zelf injecteren en zou dat in mijn been willen doen.
In het verleden heeft dat altijd iemand anders gedaan.
Nu heb ik hier nog naaldjes liggen van 0.4x20mm
Zijn deze te klein?
Ik vraag enkel de gebruikersmening en gevoelsmening van iedereen.
En natuurlijk alle tips voor de eerste zelfstandige steek zijn ook welkom!
Thx!:D

Qua lengte zijn ze goed, denk alleen dat ze net iets te dun zijn om de vloeistof er soepel doorheen te krijgen.. Beter ga je voor blauwe of groene naalden..

Zelf gebruik ik altijd groene naalden (0,8x38), zowel voor been als bil!

• Topic Starter Topic Starter
Qua lengte zijn ze goed, denk alleen dat ze net iets te dun zijn om de vloeistof er soepel doorheen te krijgen.. Beter ga je voor blauwe of groene naalden..

Zelf gebruik ik altijd groene naalden (0,8x38), zowel voor been als bil!

Bedankt voor het snelle antwoord.
Ja daar heb ik ook aan zitten denken dat de vloeistof er traag zal doorgaan maar er moet maar 2ml door dus denk rustig op het gemakje..
En nog tips voor in het been?
Nino

Bedankt voor het snelle antwoord.
Ja daar heb ik ook aan zitten denken dat de vloeistof er traag zal doorgaan maar er moet maar 2ml door dus denk rustig op het gemakje..
En nog tips voor in het been?
Nino

0.6x30 eventueel 0.8x40 idd.

Ik heb voor ophalen van de vloeistof voor 0,8x40 gekozen en om te zetten 0,6x25 :)

Ok iedereen bedankt!
Morgen eens naar de apotheek en hopen dat ze 0.6x25 binnen hebben.

25 vind ik erg kort voor been...ik zou minimaal voor de 30 gaan...
Zelf zet ik been met 0.8x40

Ja het is dus 30 geworden.
Nu ben ik nog vollop info aan het zoeken want het is de eerste keer zelf dat ik het doe.
Als je nog wat tips of foto's van juiste plaats enz ergens weet staan zijn die zeker welkom!

0.7 X 30 is ideaal voor je quads. ( grijze naalden), 0.6 x 30 kan ook wel. ( blauwe) Voor opzuigen is een dikkere naald wel beter (0.8), mede afhankelijk van de dikte van je juice.

Gewoon relaxt gaan zitten, ontspan je been en knal m er pcies halverwege in, iets schuin van je dijbeen richting het midden. Uiteraard wel van bovenaf. Niet bang zijn dat je niet EXACT de juiste plek kan vinden, want dat zijn er schat ik minimaal zo'n 300 haha. Ik praat in ieder geval over een stuk van 15 CM lang en 8 cm breed waar ik bij mijn eigen benen overal met suuces geinjecteerd heb. Mn eerste eigen injectie was een stap..........eenmaal gedaan stelt het echt nix meer voor!

Je kan ook gaan zitten en je been helemaal aanspannen (rechtvooruit doen) en de naald erin knallen daar waar je been het dikste is! Ik zie duidelijk 3 spieren lopen in ieder geval. Uiteraard wel in ontspannen toestand daarna!

Benen is verreweg de beste spot bij mij persoonlijk....

SUc6

Laatst bewerkt:
0.7 X 30 is ideaal voor je quads. ( grijze naalden), 0.6 x 30 kan ook wel. ( blauwe) Voor opzuigen is een dikkere naald wel beter (0.8), mede afhankelijk van de dikte van je juice.

Gewoon relaxt gaan zitten, ontspan je been en knal m er pcies halverwege in, iets schuin van je dijbeen richting het midden. Uiteraard wel van bovenaf. Niet bang zijn dat je niet EXACT de juiste plek kan vinden, want dat zijn er schat ik minimaal zo'n 300 haha. Ik praat in ieder geval over een stuk van 15 CM lang en 8 cm breed waar ik bij mijn eigen benen overal met suuces geinjecteerd heb. Mn eerste eigen injectie was een stap..........eenmaal gedaan stelt het echt nix meer voor!

Je kan ook gaan zitten en je been helemaal aanspannen (rechtvooruit doen) en de naald erin knallen daar waar je been het dikste is! Ik zie duidelijk 3 spieren lopen in ieder geval. Uiteraard wel in ontspannen toestand daarna!

Benen is verreweg de beste spot bij mij persoonlijk....

SUc6

Oké super deze uitleg.
Ja dat ontspannen zijn zal nog het moeilijkste van allemaal zijn.
Maar denk dat iedereen dat wel heeft gehad voor de eerste keer ofzo :o
Als het mij lukt zit ze er straks in!

Uiteraard, daar is nix geks aan! Zolang je maar aan de rechterkant van je been blijft als je hem verticaal deelt!
Owjah......het toilet met de deksel erop is goed zitten. In de gemiddelde stoel of bank zak je al gauw achterover!
Alleen int begin zal de olie wat bijten...ik heb zelf het idee dat het bij test het ergst is, andere stoffen voel ik het minder in ieder geval.....maar daarna glijd ie er echt supereasy in, gewoon totaan het tuitje!

Aspireren en langzaam drukken. Succes ermee!

Laatst bewerkt:
Ik zet zelf met 0,5x25 in het been, maar dat is misschien nogal op het nippertje voor velen. Ik sta ook relatief droog, dus dat helpt ook wel.

Oke ik heb er tot nu over gedaan en het zit er nu nog niet in.
Heb ze er ingekregen maar trok op en zag direct dat ik bloed optrok..
dus dik tegengevallen :-(

je trok bloed op???Bij het aspireren bedoel je?

Kerel man.......hoe krijg je dat voor elkaar?

:lol: eerste keer prikken en hij zit in een bloedvat.
Prijs je gelukkig man , ik zat bij mn eerste injectie tegen een zenuw aan. Dan wil je echt niet nog een 2de keer prikken :p

Ikzelf trek de vloeistof op met 0.7x40 en zet hem met 0.6x25 en dat gaat goed.

Je weet overigens wel dat de naalden zelf de duurte niet zijn?
100 naalden kosten maar 5,41 euro, voor de prijs hoef je het dus niet echt te laten.

En zorg dat je altijd steriel te werk gaat,van te voren dus de flacon desinfecteren met een alcohol doekje en tevens de injectiespot.

http://www.daxtrio.nl/microlance-injectienaalden-c-290_301_363.html

:lol: eerste keer prikken en hij zit in een bloedvat.

Prijs je gelukkig man , ik zat bij mn eerste injectie tegen een zenuw aan. Dan wil je echt niet nog een 2de keer prikken :p

Kwestie van langzaam en beheerst de naald er in laten glijden denk ik?
Ik heb voor mij gevoel ook wel eens fout gezeten (zenuw?)maar zoek dan direct een andere spot paar cm verder, nix aan de hand.

EN wat betreft topictstarter, ik sta hier echt van te kijken. Heb al wel 300 naalden in mn been gehad en nog NOOIT in een bloedvat gezeten?
ZOu het maybee per persoon verschillen? Heeft de 1 meer bloedvaten dan de ander>genetisch?

Of misschien druk je er zelf doorheen en vervolgens wel in de spier waar je goed ziten is ts zijn naald toch net te kort waardoor hij wel met het punt in het bloedvat blijft zitten?
Of zeg ik nu iets raars?

Oke ik heb er tot nu over gedaan en het zit er nu nog niet in.
Heb ze er ingekregen maar trok op en zag direct dat ik bloed optrok..
dus dik tegengevallen :-(

Haha... Heb zo'n 100 spuiten gezet en heb 1 x bloed getrokken uit bil...
Been nog nooit...
Sommige mensen hebben altijd geluk zal ik maar zeggen!!!

Terug
Naar boven