AndroidHealthClinic

De juiste naald

Of misschien druk je er zelf doorheen en vervolgens wel in de spier waar je goed ziten is ts zijn naald toch net te kort waardoor hij wel met het punt in het bloedvat blijft zitten?
Of zeg ik nu iets raars?

Ik verwacht dat hij tijdens het zetten van de naald op je quad, om hem er vervolgens langzaam in te drukken bloed uit zn been heeft zien komen?
In combi met de testolie die prikt gaat men onder spanning vanzelf allerlei waanideeen bedenken zoals "injecteren in bloedvaten"

Ik heb het zelf wel eens gehad als ik de naald er uit haal na er geinjecteerd is, dat er een straaltje bloed langs je benen loopt.
Nix mis mee, schoonmaken en hoppakee.........naar de gym; squatten :cool:

Wat Melvin1981 ook al zegt.....hem ook nog nooit overkomen.......dus kleine kans! Blijf sowieso aan de rechterkant van je been!

Advies aan topicstarter: NIEUWE SPOT UITZOEKEN EN KNALLEN MET DAT DING! Want dat heb je niet gedaan begrijp ik? p*ssy........:p

• Topic Starter Topic Starter
Ik verwacht dat hij tijdens het zetten van de naald op je quad, om hem er vervolgens langzaam in te drukken bloed uit zn been heeft zien komen?
In combi met de testolie die prikt gaat men onder spanning vanzelf allerlei waanideeen bedenken zoals "injecteren in bloedvaten"

Ik heb het zelf wel eens gehad als ik de naald er uit haal na er geinjecteerd is, dat er een straaltje bloed langs je benen loopt.
Nix mis mee, schoonmaken en hoppakee.........naar de gym; squatten :cool:

Wat Melvin1981 ook al zegt.....hem ook nog nooit overkomen.......dus kleine kans! Blijf sowieso aan de rechterkant van je been!

Advies aan topicstarter: NIEUWE SPOT UITZOEKEN EN KNALLEN MET DAT DING! Want dat heb je niet gedaan begrijp ik? p*ssy........:p

Neen toen ik aspireerde zag ik direct bloed komen,
Mijn vriendin heeft het ook gezien dus geen waanideeen :p
Maar ik denk dat ik gewoon verkeerd heb gestoken ofzo.
Neen straks een nieuwe kans, had er totaal geen zin meer in na die tegenvaller en ja soms pussyke he :p
Heb al wat op youtube zitten kijken maar iedereen steekt dat zo recht in het midden en hoger en lager..
Wat is nu eigenlijk de juiste plaats? Duidelijke foto iemand?

deel je bovenbeen in 4 stukken.
de denkbeeldige HORIZONTALE lijn op de kruising, en daar dan 5 cm rechts van.......prik m iets naar links......zo duidelijk?

deel je bovenbeen in 4 stukken.
de denkbeeldige HORIZONTALE lijn op de kruising, en daar dan 5 cm rechts van.......prik m iets naar links......zo duidelijk?

Ok de kruising, en bedoel je dan op de lijn zelf prikken ofzo?
Of verdeel je de zones ook in 4 vakken en in 1van de vakken steken?
Sorry dat ik zo moeilijk doe!

de kruising op de lijn zelf inderdaad! 5 cm rechts van het kruispunt!

Geeft nix.......eerste keer, we snappen t allemaal haha :p

Ok de kruising, en bedoel je dan op de lijn zelf prikken ofzo?
Of verdeel je de zones ook in 4 vakken en in 1van de vakken steken?
Sorry dat ik zo moeilijk doe!

Ik vind het ook wel handig om te weten en geef je groot gelijk over de algemene onduidelijkheid (Sticky's zijn veroudert en laten geen foto's zien etc.)
Ik ga binnenkort ook voor de eerste x beginnen maar hoor 100 verschillende verhalen hierover en nare verhalen over zenuwen raken in je been, dus ik ben ook benieuwd hierover :)

de kruising op de lijn zelf inderdaad! 5 cm rechts van het kruispunt!

Geeft nix.......eerste keer, we snappen t allemaal haha :p

Haha oke want begon mij beetje dwaas te voelen omdak maar vragen blijf stellen enz..
Dus aan het kruispunt naar rechts en dan beetje weerkeren hé
Straks eens gaan proberen.
En hoe steek jij eigenlijk? Want heb nu al op internet wat filmpjes gezien en sommige vogelpikken echt..

---------- Post toegevoegd Wed 14 Dec 2011 om 20:27 ----------

Ik vind het ook wel handig om te weten en geef je groot gelijk over de algemene onduidelijkheid (Sticky's zijn veroudert en laten geen foto's zien etc.)
Ik ga binnenkort ook voor de eerste x beginnen maar hoor 100 verschillende verhalen hierover en nare verhalen over zenuwen raken in je been, dus ik ben ook benieuwd hierover :)

Jaa thx!
Ja ik vond het ook moeilijk om echt goede uitleg te vinden.
En de beste uitleg is nog steeds de mensen hun ervaring hoe ze het zelf doen. Vind ik persoonlijk toch. Ja gisteren eerste keer geprobeerd en direct slecht gezeten.. bloed geaspireerd. Dan was de zin wel even over maar straks nieuwe poging ;-)
Wish me luck

Jaa thx!
Ja ik vond het ook moeilijk om echt goede uitleg te vinden.
En de beste uitleg is nog steeds de mensen hun ervaring hoe ze het zelf doen. Vind ik persoonlijk toch. Ja gisteren eerste keer geprobeerd en direct slecht gezeten.. bloed geaspireerd. Dan was de zin wel even over maar straks nieuwe poging ;-)
Wish me luck
Helemaal mee eens, ben toch benieuwd hoe het gaat qua zenuwen en bloedvaten ontwijken, maar daar kom ik binnenkort wel achter :) Succes en ben benieuwd hoe het je is vergaan!
Ga je nog een log bijhouden oid? En wat spuit je eigenlijk?

Quadriceps.gif

thigha.jpg

thigh3.jpg

thigh_4.jpg

thigh_c.jpg

Injecteren onderaan in '2' ;)

Thx David. Had deze al wel gezien tussen de tientallen andere foto's, maar dan weet ik nu iig dat ze ook werkelijk gebruikt worden. Hopelijk heeft TS hier nog wat aan voordat hij zichzelf dit x wel injecteert in een bloedvat...

Is het gelukt??

Duidelijke foto´s, maar nu even wat anders........

Ik zet mn naalden veel hoger dan op de foto´s is afgebeeld......ik vind die naald er daar erg laag ingaan :)

Zoals ik al eerder aangaf is het een dusdanig grote spier.......dat het echt niet aankomt op 5 centimeter!!!!Alle ruimte dus!

Toevoeging: die onderste foto vind ik eng dus, die daarboven izijn allemaal prima!!!

Laatst bewerkt:
Belangrijk is dat je meer richting de buitenkant van de been spuit omdat er aan de binnenkant van je been meer zenuwbanen lopen

Hello iedereen,
Ja het was gisteren al wat laat om nog op de pc te komen want sta met de vroege ploeg deze week.
Nu ik heb ze er ingekregen, alles goed verlopen en meer naar rechts gezet.
Het duurde wel weer even voor ik de moed vond om door te duwen :p
Maar mijn persoonlijke mening is dat ik toch nog het liefs in de bil heb, vind het veel minder pijnlijk.
Maar de persoon dat ze toen stak daar kan ik niet meer bijgaan nu..
Maar mijn vriendin wilt het wel ook proberen om in de bil te prikken.
Dus conclusie: liever de bil :p
Maar ik wil echt iedereen hier bedanken voor de hulp en de snelle antwoorden!
Thx bro's!

Mooi verhaal en succes ermee!
Voor mij ook allemaal een stuk helderder.
Ik zal binnenkort ook eens kijken of ik been of bil ga zetten :P

Ik heb nog even een vraag voor de ervaren gebruikers (om hier een nieuw topic over te openen vind ik het ook niet waard..)
Ik heb vandaag mijn naalden e.d. gekregen en zie dat ik de 2ml spuiten heb besteld(foto liet dezelfde spuiten zien)... Is dit erg onhandig of?

Mooi verhaal en succes ermee!
Voor mij ook allemaal een stuk helderder.
Ik zal binnenkort ook eens kijken of ik been of bil ga zetten :P

Ik heb nog even een vraag voor de ervaren gebruikers (om hier een nieuw topic over te openen vind ik het ook niet waard..)
Ik heb vandaag mijn naalden e.d. gekregen en zie dat ik de 2ml spuiten heb besteld(foto liet dezelfde spuiten zien)... Is dit erg onhandig of?

ALs meer dan 2 ml gaat zetten wel? Lijkt me logisch......als je nu 4 ml wilt zetten kan je dus 2 x prikken.
Ik heb altijd 5 ml....

Hangt er helemaal vanaf wat je gaat zetten ;)

Als jij 500mg test EW zet is het prima, anders moet je meerdere spuiten gebruiken!

Nou ik ga 2 ml zetten, maar ik dacht meer aan het aspireren of je daar veel extra inhoud voor nodig hebt. Of met iets anders wat ik over het hoofd zie.

Nee dat lukt, de zuiger gaat nog 0,5-1 ml verder dan de 2ml lijn.. Even goed je vail onder druk zetten (lucht erin) en dan op z'n kop opzuigen.. Eventueel lucht eruit en aspireren maar :)

Terug
Naar boven