Fitness Seller

De juiste naald

Lucht er uit doe je VOORDAT je de naald erin knalt!!!!!

Pfff dit meen je toch niet? Een 16 jarig ektotje die even komt uitleggen hoe het moet haha.. Ik ga er niet eens naar kijken :P

Hoe ik het doe:

- Zet een schone naald op de spuit.
- Ontsmet met een alcoholdoekje het rubberen bovenkantje van je vial.
- Zuig (in jouw geval van 2ml vloeistof) 2ml lucht op in je spuit.
- Prik de spuit door het rubberen bovenkantje van je vial.
- Spuit de lucht leeg in je vial.
- Hou nu je vial ondersteboven en trek je naald iets terug, zodat hij helemaal onder de vloeistof staat, en geen lucht op kan zuigen.
- Zuig de gewenste hoeveelheid vloeistof op (ik doe dan iets van 2,1 ml).
- Trek de zuiger terug zodat ook alle vloeistof uit de naald in de spuit beland.
- Verwijder de naald en plaats een nieuwe.
- Hou de spuit zo dat de naald naar boven wijst. Even tegen de spuit tikken, zodat eventuele luchtbelletjes naar boven drijven, en wacht even tot alle luchtbelletjes opgelost zijn.
- Aspireren tot de lucht uit de naald is en er vloeistof uitkomt, en laat de vloeistof langs de naald lopen.
- Met een alcohol doekje de injectie plek ontsmetten.
- Prik de naald in de gewenste injectieplek (nooit helemaal erin, mocht hij om een of andere reden breken kun je hem zo nog verwijderen).
- Trek de zuiger naar achter. Geen bloed in de spuit, dan kun je langzaam de vloeistof injecteren.
- Persoonlijk check ik altijd halverwege nog een keer of er geen bloed in de spuit komt, just to be sure..

Zo, hoop dat je hier iets aan hebt ;)

• Like
Waarderingen: YOGI
Nuttige post, alleen je bevooroordeling was wel heeeel simpel van gedachte. In 't filmpje is een vrouw die test neemt om man te worden (ja is apart, maar dat betekend niet dat "ze" geen naald goed kan zetten of uitleg hierover kan geven :p). Als ik jouw beschrijving lees komt deze volgens mij 1 op 1 over met het filmpje

Lucht er uit doe je VOORDAT je de naald erin knalt!!!!!

Ik word hier wel heel hoog ingeschat... Maar toch bedankt voor je zorgen :P

---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 20:16 ----------

Pfff dit meen je toch niet? Een 16 jarig ektotje die even komt uitleggen hoe het moet haha.. Ik ga er niet eens naar kijken :P

Hoe ik het doe:

- Zet een schone naald op de spuit.
- Ontsmet met een alcoholdoekje het rubberen bovenkantje van je vial.
- Zuig (in jouw geval van 2ml vloeistof) 2ml lucht op in je spuit.
- Prik de spuit door het rubberen bovenkantje van je vial.
- Spuit de lucht leeg in je vial.
- Hou nu je vial ondersteboven en trek je naald iets terug, zodat hij helemaal onder de vloeistof staat, en geen lucht op kan zuigen.
- Zuig de gewenste hoeveelheid vloeistof op (ik doe dan iets van 2,1 ml).
- Trek de zuiger terug zodat ook alle vloeistof uit de naald in de spuit beland.
- Verwijder de naald en plaats een nieuwe.
- Hou de spuit zo dat de naald naar boven wijst. Even tegen de spuit tikken, zodat eventuele luchtbelletjes naar boven drijven, en wacht even tot alle luchtbelletjes opgelost zijn.
- Aspireren tot de lucht uit de naald is en er vloeistof uitkomt, en laat de vloeistof langs de naald lopen.
- Met een alcohol doekje de injectie plek ontsmetten.
- Prik de naald in de gewenste injectieplek (nooit helemaal erin, mocht hij om een of andere reden breken kun je hem zo nog verwijderen).
- Trek de zuiger naar achter. Geen bloed in de spuit, dan kun je langzaam de vloeistof injecteren.
- Persoonlijk check ik altijd halverwege nog een keer of er geen bloed in de spuit komt, just to be sure..

Zo, hoop dat je hier iets aan hebt ;)

Nog duidelijker ;) Zal dit binnenkort stap voor stap volgen haha.
Ik dank u hartelijk

Nuttige post, alleen je bevooroordeling was wel heeeel simpel van gedachte. In 't filmpje is een vrouw die test neemt om man te worden (ja is apart, maar dat betekend niet dat "ze" geen naald goed kan zetten of uitleg hierover kan geven :p). Als ik jouw beschrijving lees komt deze volgens mij 1 op 1 over met het filmpje

Haha dat meen je niet! Ja ik zit hier op mn laptop op werk, dus zonder geluid dus vandaar! Wel een hele lelijke gozer dan! haha :roflol:

Terug
Naar boven