- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
jij bent toch ook een powerlifter?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja! Het gekke is dat ik juist enorm dik was toen ik nog BB gericht traindeWoog einde bulk ook 100kg toen. Heb daar ook nog een foto van
![]()

Ja! Het gekke is dat ik juist enorm dik was toen ik nog BB gericht trainde
Woog einde bulk ook 100kg toen. Heb daar ook nog een foto van![]()
Er wordt een goed fysiek gepost en meteen komen alle dikkerds weer hun holen uit om erop te haten![]()
Oh, dus het is niet zo dat er wat mensen geïrriteerd reageren omdat een zware juicer zegt dat zwaar trainen onzin is?
Je wacht nu totdat iemand vraagt: "Doe posten dan!"
DOE POSTEN DAN ABIIII![]()
Fuuuu gruwelijke massa gek!
Waarom ben je niet nog iets verder door gaan rippen?

Links natty rechts?
Hahaha, steek dan het compliment in je zakEnorm kansloos om mij voor roids te beschuldigen terwijl ik ingeschreven sta bij de NPB.

Ja, wat dat betreft inderdaad... Had het ooit nagelezen, vooral die enanthaten etc moet je weg van blijven.
Maar volgens mij kan je nog tot een week van te voren clen gebruiken, en tot 3 weken van te voren TestP ofzo.
Maar f**k, dan ben je gewoon nog 100% ON!
Het is zelfs een techniek om 3 weken voor je wedstrijd OFF te gaan zodat je nog minder vocht vasthoudt. Dus wat dat betreft kan je er op die wedstrijden zo groot en huge als je wilt bij staan (wat Sergi Constance etc wel bewijzen)
Daarom had Tavi Castro toch ook Muscle Mania gedaan, (ik citeer uit krant artikel) "omdat het een natural wedstrijd is waar je getest wordt"![]()
Enorm kansloos om mij voor roids te beschuldigen terwijl ik ingeschreven sta bij de NPB.