Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Lang getwijfeld om hier te posten.. maar ga het nu toch doen.

Eerste foto is rond de 106 kg, maar 2013 (heb ooit de 116 aangetikt), momenteel rond de 87,5. Still cutting.. kijken hoe droog we kunnen worden. Let niet op de poses a.u.b..

Zieke progressie man! Meer dan netjes!

Nice bram, goed resultaat!

goed bezig bram!

zieke guns ook.

@polotraxx rear delts lijken wel matig, no hate.

Laatst bewerkt:
Top gedaan Bram!

Eerste foto is rond de 106 kg, maar 2013 (heb ooit de 116 aangetikt), momenteel rond de 87,5. Still cutting.. kijken hoe droog we kunnen worden. Let niet op de poses a.u.b..

netjes jongen, goede motivator voor anderen :thumbup:

Top bram!
Ik bezig met een poging tot cutte :
4llp4j.jpg

Respect! Echt een wereld van verschil! :)

Ook nice Bodybuilding.

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ----------

Best lastig zo'n timer:o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mooie rug! leuke tattoo's ook :)

@ Bram: nice result! knap werk

Topprestatie kerel!

hier mijn laatste pic 105kg vet% vrij laag naar mijn idee. geen winstrol meer erbij genomen ben er beetje klaar mee.. hoog tijd om weer te gaan bridge

wmasjo.jpg

• Like
Waarderingen: GPRO
Willem is beest.

Vind wel droog genoeg zo, wil weer eten ! [emoji16]
Aders zijn echt kut om op foto te krijgen :(

ImageUploadedByTapatalk1430258723.530018.jpg

Geen idee man, met 3punts meting kom ik op 5 haha maar dat kan nooit.
Denk 9-10 ofzo.
Waist is 86cm.

Geen idee man, met 3punts meting kom ik op 5 haha maar dat kan nooit. Denk 9-10 ofzo. Waist is 86cm.

Mooi laag toch? Gewoon zo houden die shape voor de zomer toch!

Volgens mij zit je rond de 9% maar dan zou ik het geheel moeten zien. Die rare 3 punts of 7 punts metingen geven een super vaag resultaat. Probeer eens de durnin and womersley meting. Die geeft bij mannen meestal wel een correct vet% weer.

Mooi laag toch? Gewoon zo houden die shape voor de zomer toch!

Volgens mij zit je rond de 9% maar dan zou ik het geheel moeten zien. Die rare 3 punts of 7 punts metingen geven een super vaag resultaat. Probeer eens de durnin and womersley meting. Die geeft bij mannen meestal wel een correct vet% weer.

Thanks voor de tip, mooie site gevonden met calculator erbij.
Ff proberen als ik thuis ben :)

---------- Toegevoegd om 11:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:11 ----------

hard

hoeveel weeg je nu, nog steeds 103kg? :eek:

Thanks bro, haha zou ik willen.
96kg at the moment, en going up.
Langzaam weer iets meer eten en dan uiteindelijk heel iets boven onderhoud gaan zitten.

Terug
Naar boven