MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Lang getwijfeld om hier te posten.. maar ga het nu toch doen.

Eerste foto is rond de 106 kg, maar 2013 (heb ooit de 116 aangetikt), momenteel rond de 87,5. Still cutting.. kijken hoe droog we kunnen worden. Let niet op de poses a.u.b..

Erg netjes man!

Nu weer 2 weken bezig na 3 maanden niks te hebben gedaan.

IMG_20150428_173205.jpg

lekker hoor martijn

Laatst bewerkt:
fuark

goed bezig bram! zieke guns ook. @polotraxx rear delts lijken wel matig, no hate.
rear delts idd, krijg deze niet groot maar komt ook wat door de pose en wat naar voor te staan met schouders. Het is al iets beter dan vroeger, maar heb ook veel blessures in mijn (rechter)schouder waardoor deze immens achterlopen op de rest, niet enkel rear delts :)
kan bijvoorbeeld al geen facepulls doen en enkel reverse flyes met dumbells laag gewicht en veel herhalingen. Rug groeit wel door de rows/pulls etc maar delts groeien niet mee

Mooi laag toch? Gewoon zo houden die shape voor de zomer toch!

Volgens mij zit je rond de 9% maar dan zou ik het geheel moeten zien. Die rare 3 punts of 7 punts metingen geven een super vaag resultaat. Probeer eens de durnin and womersley meting. Die geeft bij mannen meestal wel een correct vet% weer.

Mja vind ze toch handig zolang ze consequent gebeuren. Uiteindelijk maakt het exacte getal niet uit maar wel hoe je eruit ziet. Vind ze vooral handig als maatstaf om progressie in cut/bulk te meten.

Getallen maken me niet zoveel uit, spiegel zegt me meer.

Beetje test tren mast & hgh bedoel je :D

3500 testo & 20iu hgh zal je ook wel wat kunnen gainen denk ik

Terug
Naar boven