XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

5lugr7.jpg

Nog steeds rond de 73kg :D

gadver gast... sick :D

lekkere arm, schouder en borst pim, maar benen?

No legs, never. (zo ziet het er toch uit)

Pak legs momenteel 2 keer in de week, 1 keer rep range 4-8 andere keer rep range van 6-12.
Normale leg training ziet er zo uit:
Squat ATG
Leg extension
Leg curl
Sumo squat
Walking lunges
Standing curl met cables
One leg presses
Calf raises 2 varianten
Squats altijd 5-7 sets, de rest van de oefeningen 3-4 sets.

Volgens iedereen in de gym staan benen zeker niet achter, een van mijn sterkste punten maar dit vind ikzelf niet. Krijg er geen volume op.

---------- Toegevoegd om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------

200kg squats => 200kg curls.

Zoals in mijn vorige post, per week doe ik maar 2 oefeningen voor zowel bicep als tricep.
2 oefeningen biceps bij mijn rug training en 2 oefeningen triceps bij mijn borst training.

Biceps meestal hammer curl en preacher curl.
Beide 3-4 setjes met rep range van 8-12.

Voor triceps doe ik meestal iets als skull crucher, cable tricep pull down, closed grip bp, dips..
Vandaag 9 reps met 40KG extra gedipt na mijn chest oefeningen, ging zeeeer lekker :D

---------- Toegevoegd om 00:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------

Inderdaad, niet mijn home gym maar heel af en toe train ik wel is daar (1x in de 2 maand).

---------- Toegevoegd om 00:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------

Nee, maar zit er wel over na te denken aan iets dergelijks. Misschien volgende winter ????

Laatst bewerkt:
ben ik de enige die het vreemd vindt om het als iets goeds te zien dat mensen je zwaarder inschatten adhv een foto van je ub dan je eigenlijk bent? het eerste waar ik dan aan denk is achterlopende lb, extreem gunstige foto of smalste frame ooit

niet hatelijk bedoeld, betere fysiek dan ik, gewoon oprecht nieuwsgierig

inb4 pleurklaat als jij naar 10% cut weeg je nog maar 60kg wat doe je stoer

ben ik de enige die het vreemd vindt om het als iets goeds te zien dat mensen je zwaarder inschatten adhv een foto van je ub dan je eigenlijk bent? het eerste waar ik dan aan denk is achterlopende lb, extreem gunstige foto of smalste frame ooit

niet hatelijk bedoeld, betere fysiek dan ik, gewoon oprecht nieuwsgierig

inb4 pleurklaat als jij naar 10% cut weeg je nog maar 60kg wat doe je stoer

Tuurlijk ben ik daar tevreden mee, bijna elke keer verschieten mensen in de gym ervan als ik zeg dat ik maar 73kg weeg, heb het vandaag nog gehad, iemand schatte mij minstens 80kg :D:D. Ik heb btw een extreem dunne taille, zeer zeer gunstig voor mijn backposes :)

waist_zpszcirz8yq.jpg

geprobeerd wat kleiner te maken maar photobucket doet vervelend

Netjes Jw!

Rob...ik denk over het algemeen dat iedereen op het strand daar doodsbang van word! Maar man, man wat een fysiek!!

Gvd Rob!

Super.

Terug
Naar boven