XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Geeft niet Ayse ik heb je toegevoegd op facebook en ik denk niet dat je fake bent
ik zal je even berichtje sturen op fb voor date enzo

Geeft niet Ayse ik heb je toegevoegd op facebook en ik denk niet dat je fake bent

---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:51 ----------

Ze wilt alleen BBC, je maakt geen kans

Ik heb dat

Je gezicht is fake door al dat make up, als je echt een fakerd zou zijn had je tenminste een mooie meid als voorbeeld genomen :roflol:
Ga dromen idiot.. :)

---------- Toegevoegd om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------

Ze wilt alleen BBC, je maakt geen kans
Luister ik heb 422 vriendschapsverzoeken.. Stuur me maar privebericht als je wilt toevoegen en laat het weten dat je van DBB komt dan kan ik je accepteren, maar jij vind toch dat ik teveel makeup en shit op heb dus waarom voeg je me dan nog toe?! eerst haten en dan toevoegen..

2uszz2e.png

Ben best tevreden over me quads en calves, hamstrings weer wat minder..

Luister ik heb 422 vriendschapsverzoeken.. Stuur me maar privebericht als je wilt toevoegen en laat het weten dat je van DBB komt dan kan ik je accepteren, maar jij vind toch dat ik teveel makeup en shit op heb dus waarom voeg je me dan nog toe?! eerst haten en dan toevoegen..

???

---------- Toegevoegd om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------

Ik heb niet eens facebook :roflol:
Ik voeg je alleen toe als ik wat verf op me muur moet hebben

echt wel

Kom Ayse, fok haaters en praaters wij gaan samen ver weg spring op me bagagedrager

• Like
Waarderingen: mat
houd je bek over ayse tfoe mijn chimeid afblijve k*tflikker
I hang up phone and am very embarrass. My friend also he is very embarrass. I am guilt and feel very stupid. I wonder, why do I gay with man? But I continue because when it spurt it feel very good in American ass.

Sinds wanneer ben ik een chimeid?!!!

Lid van de officiële MvrAyse fanclub :o

little daddy is boos omdat ie geen turkse meids kan krijgen wayowww zemmer

Terug
Naar boven