- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Kom ju ook kijken diaerayphi
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
XD ff een raare foto... let niet op die laser en dat b&f gebeuren
Dit is de laatste foto die ik gemaakt heb na weer een leuke opname dag voor de tv serie Flikken Maastricht (te zien vanaf februari volgend jaar)

Tot knap triest dat je er zo uitziet na al je kuurtjes, je gyno is gelukkig maar een klein beetje door je tshirt heen te zien![]()
als ik je add gaan we daten?Even serieus denken jullie dat ik fake ben?!
ADD me maar op FACEBOOK Mvr Ayse
En op Instagram Gymaddictionn_
Jezus word gek van de mensen die denken dat ik fake ben hoezo zou ik fake zijn?! ik train als een gek 6 dagen in de week me kapot voor mijn lichaam!![]()
Even serieus denken jullie dat ik fake ben?!
Jezus word gek van de mensen die denken dat ik fake ben hoezo zou ik fake zijn?! ik train als een gek 6 dagen in de week me kapot voor mijn lichaam!![]()
Je gezicht is fake door al dat make up, als je echt een fakerd zou zijn had je tenminste een mooie meid als voorbeeld genomenEven serieus denken jullie dat ik fake ben?!

Dankjewel!Sterkte met alle pm's die je nu gaat krijgen.
Goeie biceps en buik. Leuk fysiek!

Even serieus denken jullie dat ik fake ben?!
Dankjewel!
hard work pays off
dit is nog maar het begin!
Ik ben 20 HAHAHAAHHA heb niet eens kinderen..!You are good strong women. You earn money for whole familiy and your doughter. Never let people believe you are a sl*t! Want you to be proud on yourself.

Teveel make up maakt der nog dommer