Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik heb t idee dat dirk die booty tjapt als groceries

qpig0o.jpg

75kg nu :o

En ik dacht dat hardgainers niet bestonden :rolleyes:. Vind het raar dat je met zo weinig massa toch zoveel lift. Respect man. Waarom doe je niet eens wat bodybuilding tussendoor? Om terug wat meer zin te krijgen in het liften en de kans op blessures wat te verlagen. Progressie in de spiegel is ook tof om te zien als je amper progressie maakt qua gewichten.

Edit: Leeg eens je inbox meaantje.

Laatst bewerkt:
ach je hebt in ieder geval een nl squatrecord

nu nog het bankdruk record :roflol:

En ik dacht dat hardgainers niet bestonden :rolleyes:.
Vind het raar dat je met zo weinig massa toch zoveel lift. Respect man. Waarom doe je niet eens wat bodybuilding tussendoor? Om terug wat meer zin te krijgen in het liften en de kans op blessures wat te verlagen. Progressie in de spiegel is ook tof om te zien als je amper progressie maakt qua gewichten.

denk ik ook niet. Ligt aan mn darmen

ik sluit mijn training altijd af met goede pompings nu. 3x8 pompen op acessoire oefeningen. Vaak een stuk of 4

Rrrrrrrrrrrrr
Lijkt erop hè.
Ik heb t idee dat dirk die booty tjapt als groceries
Owwww [emoji14]
de bodybuilder in je valt niet meer te ontkennen nu
Ben er ook bang voor.
Als jij een vrouw was had ik je echt met je haren naar mijn bed getrokken
god***domme heb ik weer, zit nu keihard te balen dat ik geen vrouw ben.
Thnx.

Godver das groot. Lekker bezig ecto:)

Wanneer post jij eens een pic stunna, nu ik zo lang onder de indruk heb geleefd dat je legit een zwartjoekel was.

boh dirk je hebt meer abs dan mij, sick

Hey,
Ik ben 17 en ectomorf en ben nu een jaar aan het bulken. 10 maanden woog ik 63 kg en nu 70kg ( 1.87m)
is dit een goed resultaat? en ik ben in kracht nu bijna even sterk als mijn broer ( 1.82) maar hij is veel gespierder. hij weegt nu 77 kg. hoe kan dit?
Als jullie een foto willen, vraag gerust.

gr.

Hey,
Ik ben 17 en ectomorf en ben nu een jaar aan het bulken. 10 maanden woog ik 63 kg en nu 70kg ( 1.87m)
is dit een goed resultaat? en ik ben in kracht nu bijna even sterk als mijn broer ( 1.82) maar hij is veel gespierder. hij weegt nu 77 kg. hoe kan dit?
Als jullie een foto willen, vraag gerust.

gr.

Stuur maar een foto met alleen zo'n verhaaltje kunnen wij hier niks

in

Terug
Naar boven