- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ik dacht dat hardgainers niet bestonden
. Vind het raar dat je met zo weinig massa toch zoveel lift. Respect man. Waarom doe je niet eens wat bodybuilding tussendoor? Om terug wat meer zin te krijgen in het liften en de kans op blessures wat te verlagen. Progressie in de spiegel is ook tof om te zien als je amper progressie maakt qua gewichten.
En ik dacht dat hardgainers niet bestonden.
Vind het raar dat je met zo weinig massa toch zoveel lift. Respect man. Waarom doe je niet eens wat bodybuilding tussendoor? Om terug wat meer zin te krijgen in het liften en de kans op blessures wat te verlagen. Progressie in de spiegel is ook tof om te zien als je amper progressie maakt qua gewichten.
Als jij een vrouw was had ik je echt met je haren naar mijn bed getrokken

?
Doet ie wel hoor, maar ectoforce heeft geen haar (op z'n hoofd).
Rrrrrrrrrrrrr
Lijkt erop hè.
Owwww [emoji14]Ik heb t idee dat dirk die booty tjapt als groceries
Ben er ook bang voor.de bodybuilder in je valt niet meer te ontkennen nu
god***domme heb ik weer, zit nu keihard te balen dat ik geen vrouw ben.Als jij een vrouw was had ik je echt met je haren naar mijn bed getrokken
Thnx.
Doe me best om er wat aan te krijgen.

Hey,
Ik ben 17 en ectomorf en ben nu een jaar aan het bulken. 10 maanden woog ik 63 kg en nu 70kg ( 1.87m)
is dit een goed resultaat? en ik ben in kracht nu bijna even sterk als mijn broer ( 1.82) maar hij is veel gespierder. hij weegt nu 77 kg. hoe kan dit?
Als jullie een foto willen, vraag gerust.
gr.