- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke, oke… als jij een bodybuildingforum, dat voor een groot deel bestaat uit mannen die met ontbloot bovenlijf hun progressie laten zien, gay vindt, dan zegt dat volgens mij meer over jou.
Een bodybuilding forum waar (bijna) niemand er uit ziet als een bodybuilder, dat terzijde. Een foto onder de douche waar je onder de waterdruppels zit met ontbloot lichaam is vrij gay ja, als je dat niet vind moet je jezelf even achter de oren krabbenOke, oke… als jij een bodybuildingforum, dat voor een groot deel bestaat uit mannen die met ontbloot bovenlijf hun progressie laten zien, gay vindt, dan zegt dat volgens mij meer over jou.
En het is niet erg dat je op deze manier uit de kast komt, jongen.
Weet niet op jij ooit eens bodybuilders op een poduim hebt gezien met een winterjas aan?
. Je moeder vond me wel een kast trouwens.Dus elke gozer die je tegenkomt in een zwembad met waterdruppels op zijn lichaam vind je gay?Een bodybuilding forum waar (bijna) niemand er uit ziet als een bodybuilder, dat terzijde. Een foto onder de douche waar je onder de waterdruppels zit met ontbloot lichaam is vrij gay ja, als je dat niet vind moet je jezelf even achter de oren krabben. Je moeder vond me wel een kast trouwens.
Okay en als het gay is wat dan? Wie ben jij om daar een oordeel over te geven. Triest mannetje.Een bodybuilding forum waar (bijna) niemand er uit ziet als een bodybuilder, dat terzijde. Een foto onder de douche waar je onder de waterdruppels zit met ontbloot lichaam is vrij gay ja, als je dat niet vind moet je jezelf even achter de oren krabben. Je moeder vond me wel een kast trouwens.
Ja joh die is niet goed joh.Okay en als het gay is wat dan? Wie ben jij om daar een oordeel over te geven. Triest mannetje.

Ik snap je reactie maar ik denk niet dat luppie daar zo bij stil heeft gestaan🤔 maar laat eens foto’s van jou fysiek zien dan want dan weten we gelijk of die gewaagde uitspraken van jou op zijn plek zijn🤗
Ik heb zojuist 550g rijst gemaakt voor 7 dagen en zit nu echt naar die bak rijst te kijken en me af te vragen hoe je dit in 1 dag weg kan krijgen hahaha respect🫡Dit inderdaad, 560 gram rijst per dag (ongekookt gewicht),
Gaat nog redelijk prima naar binnen haha, maar moet niet te laat starten met eten. Ritme is wel belangrijkIk heb zojuist 550g rijst gemaakt voor 7 dagen en zit nu echt naar die bak rijst te kijken en me af te vragen hoe je dit in 1 dag weg kan krijgen hahaha respect🫡
Over-gewicht gesproken...![]()
f**k , de cut zal wat langer moeten duren iets te veel oliebollen gegeten…..

Pow-wh*re lifter geworden?![]()
f**k , de cut zal wat langer moeten duren iets te veel oliebollen gegeten…..