- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo moeilijk is het toch niet om mijn vraag normaal te beantwoorden? Ik vroeg niet naar een mening over mijn okselhaar of mijn fysiek (maar o o o wat is het is toch leuk om een ecto belachelijk te maken).![]()
Camera kut.. licht inval bij de voordeur. Heb wel eens betere foto's gemaakt95kg op 11% lijkt niet echt tot z'n recht te komen op deze pic, flinke arm wel
maar thanks! Stats aangepast naar 94 trouwens [emoji14] Het vet blijft me trouwens wel echt rond de middel zitten pff lastig weg te krijgen.
Die van mij bedoel je? Zit in de familie hahaha.. ben niet helemaal natty maar geloof me die inhammen zaten er al [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]
Dat zie ik al een complimentAlles mooi in verhouding man, respect dat je dit naturel weet te behalen
---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:44 ----------
Nice, je doet me echt denken aan Hitman.

[emoji123] [emoji6]
Boeiend of iemand natty is of niet, tis nog niet het forum der heiligen.. Goed fysiek is goed fysiek. Op de woordcombinatie wel of niet natty moet een verbod komen.![]()
Flinke klauwen cool, looks massive
Mee eens...het gaat erom dat je streeft naar een doel.. hoe je er komt boeit niet, als je er maar komt telkens weer Natty of Niet hard werken is het zowieso!Boeiend of iemand natty is of niet, tis nog niet het forum der heiligen.. Goed fysiek is goed fysiek. Op de woordcombinatie wel of niet natty moet een verbod komen.![]()
Flinke klauwen cool, looks massive
Mee eens...het gaat erom dat je streeft naar een doel.. hoe je er komt boeit niet, als je er maar komt telkens weer Natty of Niet hard werken is het zowieso!
Alleen een stuk minder hard met AAS.
Snap echt niet dat je doet alsof het een klein hulpmiddeltje is, terwijl vrouwen op AAS groter worden dan naturel mannen...
Minder hard?? Met AAS of zonder hard werken en dedication kom je er niet kerel... en daarbij zegt niemand hier dat het een klein hulpmiddeltje is.
Eenmaal je doel behaald stel je een nieuwe en zo ben je nooit klaar dus blijft het hard werken. Snap je punt AAS maakt het wat makkelijker om een mooi fysiek te bereiken en te groeien maar neemt niet weg dat je telkens weer je kapot moet werken in de gym. Spuit zetten is maar 10% van het werk.Niet zo butthurt doen, je bereikt je doel vele, vele malen sneller en daarom is het minder werk.
Minder hard?? Met AAS of zonder hard werken en dedication kom je er niet kerel... en daarbij zegt niemand hier dat het een klein hulpmiddeltje is.