Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Galen of Calyptus kwam een tijd geleden met een onderzoek, waaruit bleek dat niet trainende gebruikers meer spiermassa aanzetten dan trainende natties

Niet dat ik tegen roids ben, omdat zie dat velen de keuze weloverwogen maken en er ongelooflijk hard voor werken. Maar doe niet alsof roids geen effect hebben, zelfs zonder hard te werken gain je flink.

Je eerste kuurtje ja..

Eenmaal je doel behaald stel je een nieuwe en zo ben je nooit klaar dus blijft het hard werken. Snap je punt AAS maakt het wat makkelijker om een mooi fysiek te bereiken en te groeien maar neemt niet weg dat je telkens weer je kapot moet werken in de gym. Spuit zetten is maar 10% van het werk.

Niet mee eens, dan zou je met AAS ook maar 10% meer gainen dan iemand zonder.
Met gemak 50% meer.
Hard werken in de gym doen de meeste hier wel, dat vind ik niet noemenswaardig.
Zal hier verder niet in discussie gaan, foto topic geloof ik.

Ik ben ook natty? Probs? Karma.

[emoji38]

natty was ronnie kolenman maar 10% kleiner

Galen of Calyptus kwam een tijd geleden met een onderzoek, waaruit bleek dat niet trainende gebruikers meer spiermassa aanzetten dan trainende natties

Niet dat ik tegen roids ben, omdat zie dat velen de keuze weloverwogen maken en er ongelooflijk hard voor werken. Maar doe niet alsof roids geen effect hebben, zelfs zonder hard te werken gain je flink.

+1, alsof je met test-e voor 12 weken en gemiddelde training geen progressie maakt...

AAS 10 procent :roflol: maak dat maar 90 procent van

AAS is maar 10% van het werk, dat klopt toch wel.

90 minuten trainen. 10 minuten AAS regelen en de spuit erin zetten.
misschien is het nog wel minder dan 10% van het werk;).

brengt wel meer op dan 10% van de gains dat dan weer wel.

AAS is maar 10% van het werk, dat klopt toch wel.

90 minuten trainen. 10 minuten AAS regelen en de spuit erin zetten.
misschien is het nog wel minder dan 10% van het werk;).

brengt wel meer op dan 10% van de gains dat dan weer wel.
Zo klopt ie weer.. bedank [emoji38]

High frustraded-natty lvl hier.

Grappig, hoe we van 'post je foto' naar ' steroids vs natty' gaan in 0,5 sec.

Wat verwacht je dan op een bb forum

BB-zaken maar het blijft grappig, op het einde van de topic bespreken we altijd 'steroids vs natty'. Geen problemen hiermee ofzo.

Even natty als jou.
dus jouw natty zijn bevindt zich in een relatie tot mijn natty zijn, wat als ik morgen begin met juicen

Ik ben ook nat nu, telt dat ook?

Terug
Naar boven