- Waardering
- 2.126
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beetje matig voor iemand die al flink aan de aas zit
---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------
Holy shit angelus banned
vraag je erop als je een penis als PF zetbeetje matig voor iemand die al flink aan de aas zit
---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------
Holy shit angelus banned
Was zijn eigen penis (srs).
Heeft hij wel vaker op DBB gepost.
Hij heeft gelijk, no offence maar na 2.5 jaar trainen had je er wel wat buffer uit mogen zien. En dat bulken terwijl je onder de 11% zit gaat, tenzij je aan de cell tech zit, dus echt niet gebeuren he.http://www.youtube.com/watch?v=U708pyoDxM4
@1:30
kerel, ik ben al van juli bezig met cutten, kom niet aanzetten met "train je er zo af", echt kotsmoe om advies te volgen van mensen die aan de roids zitten en denken dat het voor iedereen zo makkelijk is
En idd heverlee, fitness center heverlee, maar heb betere dingen gehoord over city fit.
hij heeft ban, dus komt wel goedHij heeft gelijk, no offence maar na 2.5 jaar trainen had je er wel wat buffer uit mogen zien. En dat bulken terwijl je onder de 11% zit gaat, tenzij je aan de cell tech zit, dus echt niet gebeuren he.
Beter vanaf nu gewoon bulken enneh minder tijd doorbrengen op dbb

beetje matig voor iemand die al flink aan de aas zit
Holy shit angelus banned
geeft je een betere referentie hier.Hahaha, noem het een intervention
ben jy afro-amerikaanDe voorkant begint eindelijk een beetje bij te trekken:
Koud he broeders, met een pomp zie ik eruit als een zwarte avatar
Kill em
![]()
Wat ik mij eigen afvraag, waarom heb jij 1000 foto's van een van dezelfde man?? Hebben we hier een hooms of gewoon een ekte fan?
Wat ik mij eigen afvraag, waarom heb jij 1000 foto's van een van dezelfde man?? Hebben we hier een hooms of gewoon een ekte fan?