Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik plaats in verkeerde topic :p

Dacht dat ik hem in ideale lichaam had gezet haha.

Je stond er imo toen beter bij. Je had beter gewoon verder kunnen bouwen.
Ik zie geen overdreven hoog vetpercentage oid op die foto hoor.

je bent blind, ik was een dikz*k met een vp van 20-22%. Geen enkele van mn broeken paste me nog:roflol:

je bent blind, ik was een dikz*k met een vp van 20-22%. Geen enkele van mn broeken paste me nog:roflol:
Gedraag je niet als een wijf, als je je serratus nog kan zien dan ben je absoluut geen dikz*k.
npight.jpg

Wat een ****ing reuze voeten trouwens, valt me nu pas op.

Zo vet zie je er daar nu ook niet uit hoor. Gewoon weinig kwaliteits massa. Ik had ook gewoon beginnen bulken.
Nu gewoon goed beginnen bulken , maak je niet te druk als er wat vet bij komt. Train je er zo af.
Jij trainde in heverlee niet ? ben een nieuwe gym aan het zoeken in de buurt. Zit wat vast met de gewichten bij de mijne.

Edit : je bent gek als je nog wilt door cutten :P

Laatst bewerkt:
http://www.youtube.com/watch?v=U708pyoDxM4
@1:30
Zo vet zie je er daar nu ook niet uit hoor. Gewoon weinig kwaliteits massa. Ik had ook gewoon beginnen bulken.
Nu gewoon goed beginnen bulken , maak je niet te druk als er wat vet bij komt. Train je er zo af.
Jij trainde in heverlee niet ? ben een nieuwe gym aan het zoeken in de buurt. Zit wat vast met de gewichten bij de mijne.

Edit : je bent gek als je nog wilt door cutten :P
kerel, ik ben al van juli bezig met cutten, kom niet aanzetten met "train je er zo af", echt kotsmoe om advies te volgen van mensen die aan de roids zitten en denken dat het voor iedereen zo makkelijk is:roflol:

En idd heverlee, fitness center heverlee, maar heb betere dingen gehoord over city fit.

Haha dan doe je het verkeerd :p

4jol5i.jpg

Rug begint wat te komen, nog lang niet genoeg tho.

Edit dubbelpost

Goeie armen man.

Terug
Naar boven