LapidumSanctus
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 67
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
oeps, sorry niet gelezen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je stond er imo toen beter bij. Je had beter gewoon verder kunnen bouwen.
Denk je dat iedereen op dbb op de hoogte is van zijn log ofsoHad hij al 10x aangegeven, daarnaast zit het merendeel van zijn massa op de rug.

Je stond er imo toen beter bij. Je had beter gewoon verder kunnen bouwen.
Ik zie geen overdreven hoog vetpercentage oid op die foto hoor.

je bent blind, ik was een dikz*k met een vp van 20-22%. Geen enkele van mn broeken paste me nog![]()
die van mij worden ook zo groot als ik hoger ga in bf% 
Gedraag je niet als een wijf, als je je serratus nog kan zien dan ben je absoluut geen dikz*k.je bent blind, ik was een dikz*k met een vp van 20-22%. Geen enkele van mn broeken paste me nog![]()
ligt aan mn genetics, vrij zeker dat ik het nog steeds zou zien @30%, dus dat zegt nietsGedraag je niet als een wijf, als je je serratus nog kan zien dan ben je absoluut geen dikz*k.

Wat een ****ing reuze voeten trouwens, valt me nu pas op.
Aha, en nu gewoon weer bulken neem ik aan?ligt aan mn genetics, vrij zeker dat ik het nog steeds zou zien @30%, dus dat zegt niets
caveman
nee, nog 2 maand cutten tot shredded, dan aanbouwen zonder ooit nog boven de 11% te komen

http://www.youtube.com/watch?v=U708pyoDxM4
kerel, ik ben al van juli bezig met cutten, kom niet aanzetten met "train je er zo af", echt kotsmoe om advies te volgen van mensen die aan de roids zitten en denken dat het voor iedereen zo makkelijk isZo vet zie je er daar nu ook niet uit hoor. Gewoon weinig kwaliteits massa. Ik had ook gewoon beginnen bulken.
Nu gewoon goed beginnen bulken , maak je niet te druk als er wat vet bij komt. Train je er zo af.
Jij trainde in heverlee niet ? ben een nieuwe gym aan het zoeken in de buurt. Zit wat vast met de gewichten bij de mijne.
Edit : je bent gek als je nog wilt door cutten![]()