- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Please elaborate, ben tamelijk benieuwdDenis gebruik valt reuze mee. Cruise/blast ook niet en gaat gewoon off. 70% van de gebruikers met een kuurlog zetten aanzienlijk meer.

Wat is dat voor onzin, hakken aan in de gym... Goed fysiek verderheb me net aangemeld op het forum, zal maar eens beginnen met een foto.
ik ben niet volledig nieuw, heb in mijn jaren als bber altijd wel een beetje meegekeken maar nooit zelf wat gepost
commentaar over slippers incoming
Ik was mijn poseren aan het oefenenWat is dat voor onzin, hakken aan in de gym... Goed fysiek verder
Met een legging aan en tong uit je mond

Je hebt zeker nog nooit een vrouwelijke bb show gezien ....Met een legging aan en tong uit je mond
Dan kan je ook crocs aan doen![]()
Je hebt zeker nog nooit een vrouwelijke bb show gezien ....
In een show poseer je op hakken, dus oefen je dat ook.Ik kijk daar idd niet naar.
Maar er is een verschil tussen wat je zegt een "show" en de training zelf, op hakken trainen zou nergens op slaan vandaar mijn reactie.
Maar zij zei al dat ze aan het oefenen was dus jouw reactie is overbodig White knight.
Je eerdere account was toch @unl045heb me net aangemeld op het forum, zal maar eens beginnen met een foto.
ik ben niet volledig nieuw, heb in mijn jaren als bber altijd wel een beetje meegekeken maar nooit zelf wat gepost
commentaar over slippers incoming
Dat zei ze toch al? Dus wat is je punt.In een show poseer je op hakken, dus oefen je dat ook.
true maar heb nieuwe mail adres en alles, was veel kwijt, blijkbaar toch een paar posts daarop zie ik nu maar is al van wat jaren geleden dan
Nice ! Ben je toevallig familie van DJ Jacky Baggen van radio Malpertoni ?de glutes maar dan op de voorgrond
momenteel 9 weeks out voor me eerste bikini wedstrijd.
Bekijk media 7771Bekijk media 7770