- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
Hoort natuurlijk bij Hoody z'n clubje van mensen met extraordinary genen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sinds wanneer ben jij trouwens natty? Want ik zie dit jou de laatste tijd zo vaak verkondigen... Ik dacht dat vroeger toch al aangetoond was dat je dat niet was?Lig er soms srs wakker van in bed, als ik me bedenk hoe ik eruit zou zien met AAS![]()
Sinds wanneer ben jij trouwens natty? Want ik zie dit jou de laatste tijd zo vaak verkondigen... Ik dacht dat vroeger toch al aangetoond was dat je dat niet was?
Lig er soms srs wakker van in bed, als ik me bedenk hoe ik eruit zou zien met AAS![]()
Sinds wanneer ben jij trouwens natty? Want ik zie dit jou de laatste tijd zo vaak verkondigen... Ik dacht dat vroeger toch al aangetoond was dat je dat niet was?
Lig er soms srs wakker van in bed, als ik me bedenk hoe ik eruit zou zien met AAS![]()

crew: Hoody, Barry, Waterpoloer, Lars035, Mister10, Little Daddy, Peanuthead95
DBB's extraordinary genetics crew: Hoody, Barry, Waterpoloer, Lars035, Mister10, Little Daddy.

Voor zover ik weet is barry gewoon nog natty, zou ziek zijn om zijn transformatie te zien, mocht hij ooit aan de AAS gaan.