Het is je niet opgevallen dat hij 1.90 is? Mensen rond die lengte kan je pas echt goed beoordelen als ze voor je staan.
Amen to that!
Overigens blast en cruise ik nu eh, 8 weken dus nog geen jaar, just fyi

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is je niet opgevallen dat hij 1.90 is? Mensen rond die lengte kan je pas echt goed beoordelen als ze voor je staan.

Amen to that!
Overigens blast en cruise ik nu eh, 8 weken dus nog geen jaar, just fyi![]()
Post eens een front foto dan
Geloof niks van je verhaal
Post eens een front foto dan
Geloof niks van je verhaal
Ik sta in voor de natural way of building van Barry. *vind het soms jammer dat daar over gesproken moet worden*
Anyway Barry heeft monsterpoten een genetisch wonder en hij traint er keihard voor.
Topper!
Is ook zo...
Manlets lijken indrukwekkend op foto, maar vallen in het niets irl. Bij langere mensen is het omgekeerd
Wow... Daar gaan mijn gains! Als sneeuw voor de zon verdwenen!
Is ook zo...
Manlets lijken indrukwekkend op foto, maar vallen in het niets irl. Bij langere mensen is het omgekeerd
En wanneer stopt die natty vs niet natty discussie? Elke topic met pics wordt hierdoor besmet. Krijg er het schijt van. Who cares, is hun keuze

lol jij begint precies te zeuren wanneer je aantal weken in je cyclus zit :sIs ook zo...
En wanneer stopt die natty vs niet natty discussie? Elke topic met pics wordt hierdoor besmet. Krijg er het schijt van. Who cares, is hun keuze
Arnodsi is het zat, en ik ben het helemaal met hem eens.

Dikke pech dan, als jij nou gewoon had gekuurd zoals ieder normaal mens hadden we dit hele probleem niet
Naturel bodybuilding verpest alles, eigenlijk zouden ze gewoon iedereen die bij zo' natty wedstrijd meedoet gewoon op camera een naald in het achterste rammen, dan kunnen ze nooit meer natty claimen![]()