Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Post eens een front foto dan
Geloof niks van je verhaal

Is ook zo...
Manlets lijken indrukwekkend op foto, maar vallen in het niets irl. Bij langere mensen is het omgekeerd

En wanneer stopt die natty vs niet natty discussie? Elke topic met pics wordt hierdoor besmet. Krijg er het schijt van. Who cares, is hun keuze

Ik kan mijn spieren niet meer vinden???

Is ook zo...
Manlets lijken indrukwekkend op foto, maar vallen in het niets irl. Bij langere mensen is het omgekeerd

En wanneer stopt die natty vs niet natty discussie? Elke topic met pics wordt hierdoor besmet. Krijg er het schijt van. Who cares, is hun keuze

Ik voel me zo hard aangesproken :roflol: :roflol:

Ik voel me zo hard aangesproken :roflol: :roflol:

sloth-cat-shh-no-tears-just-dreams.gif

Jij bent buff hoor :heart:

Arnodsi is het zat, en ik ben het helemaal met hem eens.

Is ook zo...

lol jij begint precies te zeuren wanneer je aantal weken in je cyclus zit :s

Arnodsi is het zat, en ik ben het helemaal met hem eens.

Dikke pech dan, als jij nou gewoon had gekuurd zoals ieder normaal mens hadden we dit hele probleem niet:mad:

Naturel bodybuilding verpest alles, eigenlijk zouden ze gewoon iedereen die bij zo' natty wedstrijd meedoet gewoon op camera een naald in het achterste rammen, dan kunnen ze nooit meer natty claimen:p

Dikke pech dan, als jij nou gewoon had gekuurd zoals ieder normaal mens hadden we dit hele probleem niet:mad:

Naturel bodybuilding verpest alles, eigenlijk zouden ze gewoon iedereen die bij zo' natty wedstrijd meedoet gewoon op camera een naald in het achterste rammen, dan kunnen ze nooit meer natty claimen:p

wa lul jij
teveel gespoten en zijn je hersens nu aangetast ofzeau

4maande geleden. ik was een ventje van 65kilo. 1jaar was ik on
nu weeg ik rond 91 90kilo.

43544d1376864663-deze-hgh-real-deal-1157472_10201810051152707_1600680630_n.jpg

man ow man

1 jaar on? Oh god, nog zo'n flap die vanuit niets gaat roiden :roflol:

Terug
Naar boven