meaantje
Colossal Veteran
- Lid geworden
- 19 feb 2014
- Waarderingsscore
- 5.012
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Chest stelt niks voor qua gainsmax 34kg incline dumbbell press en 90kg incline bench
![]()
wat heeft kracht er mee te maken?
Chest stelt niks voor qua gainsmax 34kg incline dumbbell press en 90kg incline bench
![]()
Omdat ik aan het begin kracht in verband bracht met het massa dat je had. Achteraf wel wrong tho.wat heeft kracht er mee te maken?
ja want massa heeft geen correlatie met kracht natuurlijkOmdat ik aan het begin kracht in verband bracht met het massa dat je had. Achteraf wel wrong tho.![]()
De correlatie is er. Neemt niet weg dat sommige gasten die veel meer vvm hebben, veel minder sterk zijn dan dat ze eruit zien.ja want massa heeft geen correlatie met kracht natuurlijk
ja want massa heeft geen correlatie met kracht natuurlijk
Haha maar je deadlift wel meer dan ik doe![]()
Nope ken ik niet misschien dat ik hem zondag zie op de meet. Zit nou al anderhalf jaar bij Jeff en zit er als 1 van de langste haha zie ze gaan en komen dus hou het niet zo allemaal meer bij
Edit: zie net dat ik hem wel op fb heb als vriend haha maar nog nooit persoonlijk gezien
Dat zeg ik niet, ik dacht enkel dat het van deze twee factoren af hing.ja want massa heeft geen correlatie met kracht natuurlijk
Omdat ik aan het begin kracht in verband bracht met het massa dat je had. Achteraf wel wrong tho.![]()
Ben ik de enige die zijn poten niet scheert? Ik heb er echt een hele dikke vacht op staan zelfsKuit koud genomen. Eerlijk gezegd nog nooit echt getraind
Ben ik de enige die zijn poten niet scheert? Ik heb er echt een hele dikke vacht op staan zelfs :rofl:
Ik wielren niet en sta niet op het podium.Ben ik de enige die zijn poten niet scheert? Ik heb er echt een hele dikke vacht op staan zelfs :rofl:
Sorry, ik keek net op mijn telefoon en nu ik op mijn laptop zit, zie ik inderdaad haar. Net niet op dat kleine schermpjeEr zijn ook gewoon mensen met weinig lichaamsbeharing..
Kuit koud genomen. Eerlijk gezegd nog nooit echt getraind
Vrouwen heet datEr zijn ook gewoon mensen met weinig lichaamsbeharing..
BetaVrouwen heet dat![]()