Fitness Seller

Citaten van verstandlozen

Bezoekers in dit topic

Beter ff wat onderzoeken lezen.
Direct na intensieve training een whey shake nemen om je eiwitsynthese te verbeteren en te pieken.

Veel mensen zitten na training ook op een protein breakdown en verhoogd cortisol dus ja ze verliezen dan gains.
 
Vandaag weer een nieuwe gehoord.

Een vrouw over zwarte dumbells die op de grond lagen, "ze moeten die wieltjes een andere kleur geven"
767.gif
 
Vandaag weer een nieuwe gehoord.

Een vrouw over zwarte dumbells die op de grond lagen, "ze moeten die wieltjes een andere kleur geven"
767.gif
????? dus je moet niet rolschaatsen op dumbells? Kut, doe ik het al die tijd al verkeerd..
 
''B&F is prima joh''
 
is wel een goeie, maar moet wel zeggen ben jaloers op mijn vriendin haar kuiten, zijn makkelijk 2 tot 3x zo dik als de mijne en die doet alleen ropeskipping en dans.. eum taekwondo

Weet zo nog mijn grootvader destijds rondlopend als man van 1m60 met spullen rondlopen van 80kg op zen schouder alsof het niets was, werkte vroeger bij de waterleiding, op zen 63 deed ie nog voor de kinderen te amuseren handstand tegen de muur, ik mis diene mens , dat was een inspiratie om te zien wat voor kracht die van nature had.

VROEGAHH


leuk verhaal man maar een ongetrainde man van 60kg krijgt een 80kg lomp voorwerp niet eens op zijn schouder.
 

Als er idd een "tekort" is aan carbs en een "overschot" aan eiwitten, worden eiwitten via pyrodruivenzuur omgezet naar glucose dmv gluconeogenese

Spanning Tree
 
Laatst bewerkt:
Nou man ongetraind, moet je maar eens hier bij de boeren gaan kijken wat die mannen kunnen sleuren voordat je zegt dat het niet kan. Vergeet niet dat vroeger mensen een harder leven hadden en vele mee als kind moesten werken op het veld en zo al sterker waren dan al die mensen van nu die vaak nog nooit 10+ kg 1x per maand dragen
goed verhaal
 
als je geen kasten kan dragen is je kracht niet echt heel functioneel vind ik
 
Ik heb vorige week nog een massieve stalen oostblokkast over rottrappetjes naar 2 hoog moeten slepen. Heel functioneel en heel kut. Ik maak liever functioneel bicep curls met mijn biertje.
 
Ik heb vorige week nog een massieve stalen oostblokkast over rottrappetjes naar 2 hoog moeten slepen. Heel functioneel en heel kut. Ik maak liever functioneel bicep curls met mijn biertje.

Heeft ook weinig nut om massieve kasten te bouwen.
 
Als ik niet sport, heb ik ook geen eiwitten nodig.
 
Als ik niet sport, heb ik ook geen eiwitten nodig.
Is wel waar eigenlijk... Het is zeer moeilijk om geen 10% eiwit binnen te krijgen als niet-sporter.
 
Meeste niet sporters komen voglens mij niet eens boven de 50 proton uit. Ik vroeger zelf ook niet.
 
Back
Naar boven